Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
NIet zo dom doen, waarom mag jij wel schelden en xplod niet? Daarnaast verstaan niet alle moslims arabisch pipo.
omdat hij zich meer dan een half jaar geleden aanmeld en nu een topic gaat verkl#ten zonder zich überhaupt voorgesteld te hebben en een fatsoenlijke post te hebben
omdat hij zich meer dan een half jaar geleden aanmeld en nu een topic gaat verkl#ten zonder zich überhaupt voorgesteld te hebben en een fatsoenlijke post te hebben
Ok, dus mag jij hem uitschelden? Dan verlaag je jezelf alleen maar.
Ok, dus mag jij hem uitschelden? Dan verlaag je jezelf alleen maar.
ik zeg niet dat ik hem mag uitschelden, en tis ook niet goed dat ik hem uitgescholden heb.
maar het is gewoon respectloos om meteen een topic te verzieken terwijl we nog nooit iets van diegene gehoord hebben, en blijkt dat hij al meer als een half jaar lid is.
Xplod ، فإنك تؤخر القذرة.
الذهاب إلى آخر آفة موقع.
البطاطا أنك غبي
"xplod, zo inderdaad bent u recente vuil.
Het gaan naar andere is ondertekende epidemie.
De aardappel die stom u"
Wat je hier mee precies wil zeggen weet ik niet, maar het klinkt niet goed.
Het kan me trouwens totaal niet schelen of je recht hebt om te schelden of niet. Waarom moet iedereen hier elkaar altijd opjagen, damn.
De reactie van xplode snap ik trouwens ook wel. Een hele bevolkingsgroep, waar hij waarschijnlijk ook toebehoert, wordt als slecht afgestempeld. Vind het niet zo raar dat je je dan verdedigd, alleen de manier waarop is dan weer totaal niet goed.
Mensen, vanaf nu gewoon normaal praten en niet zo aggresief doen naar elkaar, anders gooi ik het topic gewoon dicht. Dit geld ook voor andere topics, ben het gezeik namelijk zat.
Tegenwoordig moet je er zelf om vragen anders krijg je geen ban zelfs niet als je word uitgescholden.....voor hoerenzoon, kankerrascist of motherfucker.
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment