Originally posted by Maasproductions
View Post
Voor de rokers onder ons.
Collapse
X
-
-
5 jaar gerookt en best veel, van de ene op de andere dag besloten te stoppen en nooit meer begonnen. Nu alweer 2,5 jaar gestopt en ik heb er geen behoefte meer aan. Soms als je in een ruimte zit met allemaal mensen die roken is het vooral vreemd, maar heb er geen moeite mee. Fijnste vind ik nog dat je kleding/huis/auto nu altijd fris ruikt ipv naar rook.
Maar het is een keuze die je maakt, het is een verslaving. Ermee beginnen is makkelijker dan ermee stoppen.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
In augustus ben ik één jaar gestopt met roken, dit na meer dan 30jaar.
Wat een bevrijding. Je eten smaakt terug, je ruikt terug. Geen leven en planning in functie van die dure sigaret. Ik kan het iedereen aanraden die wenst te stoppen. Na verschillende middelen geprobeerd te hebben en steeds hervallen, de lasertherapie heeft voor mij de verlossing gebracht.
Succes ermee, ik ben ervan verlost.
Comment
-
-
Originally posted by Roy P View PostHoe moeilijk is het nou om van die troep af te blijven zeg... Ik begrijp die mensen niet... Altijd maar weer van die belachelijke kutsmoesjes bedenken om toch te moeten roken (jaa ik ben gestopt, maar nu is het carnaval.. en bij bier hoort een peuk!). En dan lopen te zeiken wanneer je een paar jaar later krijgt te horen dat je longkanker hebt.. GOH, hoe zou dat nou komen?
Ik begrijp niet wat deze mensen bezielt..
en ja niemand wild sterven als zijn lot gekomen is.. of jij straks strikt hebt geleefd en toch nog dood gaat aan kanker baal je net zo hart dat je heel je leven overal op hebt gelet
een ding hebben we allemaal gemeen. we all most die somtime!!!
Comment
-
het is gewoon zo dom dat roken, het is overwogen zelfmoord. Als je weet dat iets zo dodelijk is, 1 van de 4 rokers overlijdt aan longkanker, daarnaast heb je verhoogd risico op een herseninfarct ( beroerte) dan had je gewenst dat je dood was als je van top tot teen invalide bent en niet meer mentaal 100 bent. Dan laat je toch gewoon je pakje peuken liggen, tja dat is mijn mening.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment