Originally posted by Maasproductions
View Post
Voor de rokers onder ons.
Collapse
X
-
-
5 jaar gerookt en best veel, van de ene op de andere dag besloten te stoppen en nooit meer begonnen. Nu alweer 2,5 jaar gestopt en ik heb er geen behoefte meer aan. Soms als je in een ruimte zit met allemaal mensen die roken is het vooral vreemd, maar heb er geen moeite mee. Fijnste vind ik nog dat je kleding/huis/auto nu altijd fris ruikt ipv naar rook.
Maar het is een keuze die je maakt, het is een verslaving. Ermee beginnen is makkelijker dan ermee stoppen.“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Comment
-
In augustus ben ik één jaar gestopt met roken, dit na meer dan 30jaar.
Wat een bevrijding. Je eten smaakt terug, je ruikt terug. Geen leven en planning in functie van die dure sigaret. Ik kan het iedereen aanraden die wenst te stoppen. Na verschillende middelen geprobeerd te hebben en steeds hervallen, de lasertherapie heeft voor mij de verlossing gebracht.
Succes ermee, ik ben ervan verlost.
Comment
-
-
Originally posted by Roy P View PostHoe moeilijk is het nou om van die troep af te blijven zeg... Ik begrijp die mensen niet... Altijd maar weer van die belachelijke kutsmoesjes bedenken om toch te moeten roken (jaa ik ben gestopt, maar nu is het carnaval.. en bij bier hoort een peuk!). En dan lopen te zeiken wanneer je een paar jaar later krijgt te horen dat je longkanker hebt.. GOH, hoe zou dat nou komen?
Ik begrijp niet wat deze mensen bezielt..
en ja niemand wild sterven als zijn lot gekomen is.. of jij straks strikt hebt geleefd en toch nog dood gaat aan kanker baal je net zo hart dat je heel je leven overal op hebt gelet
een ding hebben we allemaal gemeen. we all most die somtime!!!
Comment
-
het is gewoon zo dom dat roken, het is overwogen zelfmoord. Als je weet dat iets zo dodelijk is, 1 van de 4 rokers overlijdt aan longkanker, daarnaast heb je verhoogd risico op een herseninfarct ( beroerte) dan had je gewenst dat je dood was als je van top tot teen invalide bent en niet meer mentaal 100 bent. Dan laat je toch gewoon je pakje peuken liggen, tja dat is mijn mening.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment