Originally posted by gameface
View Post
Snuff Sann kicks off
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pinada View PostIk denk niet dat GenIx een grap van dergelijke kaliber zomaar zou maken.
Ik dacht eigenlijk bij het zien wie de post plaatste dat het om een grap ging. Als Gen zoiets post is het zelden serieus I love this kind of humor.
En pinada die a la mij reageert. Not even close. Mijn hart is veel kouder
Comment
-
Ik vind het een slechte grap. Grappen als deze kan je als boardmedewerker niet neerzetten, niet, lang niet iedereen doorziet een dergellijke grap.
General mag blijven als admin, maar excuses zouden op z'n plaats zijn. Met een stevige waarschuwing.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostToch fijn dat er nog mensen zijn die doorhebben dat ik niet zo zou reageren als ik in de veronderstelling was dat het geen grap was (inclusief kojak overigens).Originally posted by kojak View Postik vind het ook triest dat een forumlid (ook nog een vrouw en oud moderator) zo reageerd..sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Doris1981 View PostWil genoeg over de ts zeggen.Hou wijs me mond maar is dicht.
Koop een multipla zal ik zeggen.
Ik vind dat de mod die boven deze mod staat hem een ban moet geven voor onbepaalde tijd btw.
Er zijn mensen die een ban krijgen voor veel minder dan dit.
Originally posted by ijzer View Postcompleet niet met je eens. Mijn vrouw haar eerste reactie was ook 'is dit geen grap'. Echter omdat ik zelf veel op dit forum zit was ik door de heftigheid van het bericht niet goed in staat om de onderliggende grap te doorzien. Dat gebeurde pas nadat mijn vrouw me er op wees.
Heb op de reportknop gedrukt om Pinada's reply en zeker een uur met een kutgevoel op mijn werk gezeten.
Leuk idee van een grap. Ik heb General hoog in het vaandel slaan, maar hier slaat hij bij even volledig de plank mis.
Daarnaast kan je dergelijke dingen als admin niet maken imo, blijf dan gewoon member.
Sorry Atta, niet mijn kopje humorthee dit.
Originally posted by CruX View PostIk ben benieuwd wat er gebeurt was als een normale member deze grap uit had gehaald...
Originally posted by marnop View PostIk vind het een slechte grap. Grappen als deze kan je als boardmedewerker niet neerzetten, niet, lang niet iedereen doorziet een dergellijke grap.
General mag blijven als admin, maar excuses zouden op z'n plaats zijn. Met een stevige waarschuwing.
Overigens, of ik mag blijven als admin is niet aan jou, noch aan andere members hier. Het is hier een aristocratie, geen democratie."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Gennetje, denk dat jij het niet helemaal snapt.
Je gevederde vriend is Osterich, ja dat weten we, en hoe.
Maar wat velen weer niet weten is dat jij een link legt naar zijn topic waarin hij vertelt dat jij dood bent. Dus maw kan men denken dat je gevederde vriend kontakt met mij heeft en dus uit mijn kringen heeft vernomen dat ik verongelukt ben. En een fiat multipla zou ook best mogelijk zijn.
Het gaat ook niet zozeer om jou eerste post, het gaat om het gevolg.
Mensen lezen iets snel snel, vaak overal overheen en zien eigenlijk alleen maar 1 ding, Snuff is dood en iedereen schrikt daarvan, nou ja bijna iedereen. Tevens is het hardstikke goed mogelijk dat Pin en Kev mijn inderdaad niet zo mogen, wij weten dat het anders ligt maar de jongere leden onder ons weten dat weer niet.
En dus creeer je een nogal een hachelijke situatie.
Helemaal als blijkt dat het allemaal maar een geintje was. Ik persoonlijk vind je dus ook veel te ver gegaan zijn. Als ik de power had gehad was je ook zeer zeker gebannen, echter heb jij de touwtjes in handen en dus veranderd het hele scenario.
En ik ben vrij in wanneer ik online ga en wat van mij laat horen, dat geeft jou nog niet het recht om maar te gaan bepalen of ik nog leef of niet. Zoals ik al zei ben ik het al enige weken zat en dus lastte ik een periode van rust in. Wat jij niet weet is dat ik zo af en toe nog steeds online ga om personen bij te staan en te adviseren als zij daar om vragen, maw ben ik niet helemaal weg, ik had gewoon geen zin om iets te melden, en ik denk dat ik daar zelf over mag beslissen.
Zoals ik al zei ben jij mij niks schuldig omdat ik weet dat ik nog leef, maar ik denk dat je anderen wel wat hebt aangedaan. Als jij een echte vent bent zul je hen toespreken en je verontschuldigingen aanbieden.
Maar ik heb het vermoeden dat je gewoon een stijfkop bent die denkt dat hij goed is beziggeweest.
Comment
-
VUILE GORE TYFUSKANKERADMINISTRATORS!
Mocht je je aangevalen voellen gen dan lees je eigen qoute maar:
Ik wilde niet eens meer terugkomen om te reageren maar ik kon dit niet voorbij laten gaan.
je zal wel weer reageren zoals je altijd doet maar dat intereesrt me niet. je hebt mensen flink aan het schrikken gemaakt. Niet iedereen weet met wie je wel en niet bevriend bent. WAAR BEN JE TOCH MEE BEZIG!
ik schrok er echt van dat je zei dat snuff dood was.
En nou moet je een grapje maken over de rug van een ander? droevig, heel droevig.
Originally posted by GeneralIx View PostVUILE GORE TYFUSKANKERSPANJOLEN.
Zo beter?
Wat een onzin. Jij voelt je beledigd omdat je pa beledigd wordt. Als iemand het heeft over al die klotenederlanders, voel ik me dan aangesproken? Neen. Overdreven sentiment.
Als iemand jou beledigd, beledig je terug. Als iemand jou slaat/bedreigt, doe je dat terug. Als iemand aan je familie komt, pak je hem terug.
Als iemand jouw volk beledigd, en jij voelt je beledigd, dan ben je een aanstellerig zeikwijf.
Als iemand dronken is, en hij scheldt je uit, dan wijt je dat aan zijn dronkenschap. Als iemand dronken is, en hij scheld je uit, en er is voetbal op tv, dan ligt het aan het voetbal.
Leg mij maar uit hoe die redenatie niet spaak loopt.
Comment
-
Idd ik en de andere leden en zeker Snuff zelf mag je je welgemeende excuses aanbieden.
(how low can you go!)
Als ik een jurk aanheb kan je niet van me afblijven man dus dat doen we maar niet.
p.s. wordt tijd dat volwassen mensen BN over gaan nemen.
Zelf kan je nergens tegen en ban je mensen al heel snel.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGennetje, denk dat jij het niet helemaal snapt.
Je gevederde vriend is Osterich, ja dat weten we, en hoe.
Maar wat velen weer niet weten is dat jij een link legt naar zijn topic waarin hij vertelt dat jij dood bent. Dus maw kan men denken dat je gevederde vriend kontakt met mij heeft en dus uit mijn kringen heeft vernomen dat ik verongelukt ben.
Ik denk dat ik het uitstekend snap. Het is mogelijk dat men aanneemt dat je inderdaad dood bent. Laten we eerlijk zijn, als niemand dat had gedacht, had er ook weinig grap geweest.
En een fiat multipla zou ook best mogelijk zijn.
Alles was mogelijk geweest. Het detail echter om zowel te melden dat je dood bent, als dat je werd doodgereden in een fiat multipla (losermobiel eersteklas), en het daarom waarschijnlijk geen open kist wordt, het ligt er echt wel dik boven op.
Het gaat ook niet zozeer om jou eerste post, het gaat om het gevolg.
Mensen lezen iets snel snel, vaak overal overheen en zien eigenlijk alleen maar 1 ding, Snuff is dood en iedereen schrikt daarvan, nou ja bijna iedereen. Tevens is het hardstikke goed mogelijk dat Pin en Kev mijn inderdaad niet zo mogen, wij weten dat het anders ligt maar de jongere leden onder ons weten dat weer niet.
Het is dramatisch.
En dus creeer je een nogal een hachelijke situatie.
Helemaal als blijkt dat het allemaal maar een geintje was. Ik persoonlijk vind je dus ook veel te ver gegaan zijn. Als ik de power had gehad was je ook zeer zeker gebannen, echter heb jij de touwtjes in handen en dus veranderd het hele scenario.
Als jij de power had gehad, was iedereen al lang geband met een mening die anders is dan die van jou. Niet echt een steekhoudend argument.
En ik ben vrij in wanneer ik online ga en wat van mij laat horen, dat geeft jou nog niet het recht om maar te gaan bepalen of ik nog leef of niet. Zoals ik al zei ben ik het al enige weken zat en dus lastte ik een periode van rust in. Wat jij niet weet is dat ik zo af en toe nog steeds online ga om personen bij te staan en te adviseren als zij daar om vragen, maw ben ik niet helemaal weg, ik had gewoon geen zin om iets te melden, en ik denk dat ik daar zelf over mag beslissen.
Daar neem je aan dat ik niet weet of je nog wel eens online komt of niet. Dat is een onjuiste aanname: sowieso kan ik zien wanneer je voor het laatst online was, maar ook of je online bent (ook onzichtbaar dus).
En vanop het punt dat je wel nog berichten post om mensen advies te geven, maar niet reageert in je Tripple Snuff log als mensen zich "zorgen" beginnen te maken, kan dit grapje ook best. Als jij had gezegd dat je even pleite was geweest, had ik er geen grap van kunnen maken. In zekere zin heb jij me de voorzet gegeven.
Zoals ik al zei ben jij mij niks schuldig omdat ik weet dat ik nog leef, maar ik denk dat je anderen wel wat hebt aangedaan. Als jij een echte vent bent zul je hen toespreken en je verontschuldigingen aanbieden.
Maar ik heb het vermoeden dat je gewoon een stijfkop bent die denkt dat hij goed is beziggeweest.
Verder is je vermoeden terecht hoor, ik ben een stijfkop. Wat dat betreft zijn we wel twee handen op één buik.
Originally posted by The Phoenix View PostVUILE GORE TYFUSKANKERADMINISTRATORS!
Mocht je je aangevalen voellen gen dan lees je eigen qoute maar:
Ik wilde niet eens meer terugkomen om te reageren maar ik kon dit niet voorbij laten gaan.
je zal wel weer reageren zoals je altijd doet maar dat intereesrt me niet. je hebt mensen flink aan het schrikken gemaakt. Niet iedereen weet met wie je wel en niet bevriend bent. WAAR BEN JE TOCH MEE BEZIG!
ik schrok er echt van dat je zei dat snuff dood was.
En nou moet je een grapje maken over de rug van een ander? droevig, heel droevig.
Originally posted by Doris1981 View PostIdd ik en de andere leden en zeker Snuff zelf mag je je welgemeende excuses aanbieden.
(how low can you go!)
Als ik een jurk aanheb kan je niet van me afblijven man dus dat doen we maar niet.
p.s. wordt tijd dat volwassen mensen BN over gaan nemen.
Zelf kan je nergens tegen en ban je mensen al heel snel.Last edited by GeneralIx; 15-07-2010, 18:52."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
En vanop het punt dat je wel nog berichten post om mensen advies te geven, maar niet reageert in je Tripple Snuff log als mensen zich "zorgen" beginnen te maken, kan dit grapje ook best. Als jij had gezegd dat je even pleite was geweest, had ik er geen grap van kunnen maken. In zekere zin heb jij me de voorzet gegeven.
En daarom snap ik dus de drijfveer van Gen.
Ik heb inderdaad naar je gevraagd maar kreeg geen antwoord....je had wel even kunnen melden dat je een rust pauze in zou lassen. Is niet een verplichting maar meer uit fatsoen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBeetje jammer van het "als jij een echte vent bent dan". Dat soort argumenten komt alleen als er geen rationeel argument te bedenken is. Mensen hebben tops een paar uur gedacht van "kut". En als ze dat al dachten, hadden ze beter moeten lezen.
Verder is je vermoeden terecht hoor, ik ben een stijfkop. Wat dat betreft zijn we wel twee handen op één buik.
En waag het niet om mij te bannen want ik ben niet degeen die iets misdaan heeft. Ik zal mijn mail nog steeds doorlezen en helpen waar ik kan.
Weet je Gen, jij hebt een hoop asskissers hier op BN die jou ten alle tijde zullen bijstaan ook al heb je het bij het verkeerde end en maakt maakt jou sterk en ook omdat je de touwtjes in handen hebt en daar in mijn ogen soms wel eens misbruik van maakt.
Met heel deze situatie komt het woord dictator iedere keer naar boven drijven gek he!
Ik
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEn vanop het punt dat je wel nog berichten post om mensen advies te geven, maar niet reageert in je Tripple Snuff log als mensen zich "zorgen" beginnen te maken, kan dit grapje ook best. Als jij had gezegd dat je even pleite was geweest, had ik er geen grap van kunnen maken. In zekere zin heb jij me de voorzet gegeven.
En daarom snap ik dus de drijfveer van Gen.
Ik heb inderdaad naar je gevraagd maar kreeg geen antwoord....je had wel even kunnen melden dat je een rust pauze in zou lassen. Is niet een verplichting maar meer uit fatsoen.
En sorry Ash, jij moet helemaal beter weten want ik geloof dat ik het met jou het er weleens over hebt gehad dat ik behoefte kreeg aan wat anders. Dus kon jij ook een klein beetje je hersentjes gebruiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
56 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-