Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@powertrainer, hoe weet je dat het zijn zoon niet was of zo?
Nah ja, als in een Multipla rijdt, vraag je er ook gewoon om. Scheelt in ieder geval weer één godsgruwelijk lelijke auto op de weg (neem in ieder geval aan dat de auto in kwestie total loss is).
ik kan helemaal niet bewijzen of het snuff was, ik weet het ook helemaal niet zeker... kon perfect zijn zoon zijn, en ik vind dat pinada niet moet blijven spotten als het zo moest zijn!
Wat een miepkonten zeg. Ik geef een persoonlijke mening dat het mij weinig kan schelen, maar zeg tegen de nabestaanden toch dat het vervelend is voor je.
Het is niet alsof ik tegen de nabestaanden zeg dat ze maar in de stront moeten zakken of dat ze er zelf debet aan zijn omdat ze Snuff in een Multipla hebben laten rondrijden .
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
ik heb je gerapporteerd, pinada
want ik vind dat je er echt over gaat
Ow jee bibber bibber.
Dus als ik het sentiment van 'ooow wat erg' niet deel, gewoon omdat ik de persoon in kwestie niet ken dan ga ik er over? Ik uit mijn mening. Net als jullie dat doen.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment