Onwennig bij de dames

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    nope. gewoon nog een simpele pay-back van een eerdere comment. krijg wat je uitdeelt. heeft niks te maken met dat ik alleen dat soort opmerkingen mag maken. in dit geval simpele actie-reactie.
    En hiermee sluit ik boel af

Flamer Personality Disorder: The Psychology of Internet Trolls
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      GeneralIx

Comment

Hehehe, betrapt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Hehehe, betrapt.

Ist ook een goed forum?

Comment

general is gewoon een forum slet :P

Comment

BR is goed, maar op andere tereinen dan wij. Hun pro-sectie is actief, hun wedstrijdsectie is goed gevuld, maar verder doen wij niet onder voor hen, of overstijgen we ze. Maar dat is een andere discussie.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bondssectie is ook goed daar.

http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

weer een blauwtje gelopen bij dezelfde dame..nu ben ik enorm pissed serious...gaat ze effe lebberen met een fucking zatlap die lelijk was (dat was hij echt) ...daardoor gaat mijn zelfvertrouwen - 200 % ...ben ik echt zo lelijk? 0.o

Comment

Ach, niet te veel van aantrekken. Soms zie je echt mooie meisjes met van die verschrikkelijk lelijke kerels.

Zo ken ik een meisje die gespierde mannen lelijk vind. Ze valt op het skinnyfat type...

Vrouwen...

Comment

Fuck it.
                      Je blijft te lang bij dezelfde hangen.
                      En noem jij het ene blauwtje als ze met een andere gast zoent terwijl jij ? naar haar kijkt ofzo?
                      Ga verder en je komt vanzelf wat nieuws tegen.

Oh en ga nou please niet zo onzeker en emo doen want dat heeft ook niet echt voordelen.

succes

Comment

Je bent ook veel te aanhankelijk man. Je moet wat meer uitstralen van 'who cares, als ik haar niet heb pak ik wel weer een ander'

Comment

Zal ik voortaan ook doen heb gnoeg vaan haar fuck it

Comment

goed zo

Comment

Lijkt me echt een leuke dame

Even serieus, laat je zelfvertrouwen niet naar de klote helpen door één persoon. Niet iedereen kan en zal op je vallen.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                                weer een blauwtje gelopen bij dezelfde dame..nu ben ik enorm pissed serious...gaat ze effe lebberen met een fucking zatlap die lelijk was (dat was hij echt) ...daardoor gaat mijn zelfvertrouwen - 200 % ...ben ik echt zo lelijk? 0.o
                                Als je zo zielig blijft doen als nu ben je erg lelijk idd. Als je zo onzeker blijft wordt t nooit wat. Het duurt denk wel even voor je compleet resistent bent voor zulk soort sletjes. Er zijn vast nog 10x mooiere te vinden dus maak je geen zorgen. Kies er 1 uit tijdens het uitgaan. Spreek de mooiste aan, zeg dat je haar kent van de manage waar je haar altijd paard ziet rijden, zet een compleet verhaal in elkaar, zorg dat je haar hobbies weet. Ga op die hobbies in, zeg dat je haar nog wilt sms'en over ...., geen kneuzengedoe van 'mag ik je nr' oid.
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X