Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Typ in op haar facebook: ich habe eine grosse zwanz komt het altijd goed,bewijst ook dat je ballen hebt ook, en je kunt je direct melden voor de threesome
Ach man. Ik denk je eens over moet stappen van de jonge tuttebellen naar de spontane vrouwtjes uit de zorg. Vrouwtjes uit de zorg hebben een paar echt positieve eigenschappen:
- Zijn veel gewend qua vieze dingen
- Zijn uitermate verzorgend voor jou
Je bent nu gewoon een arrogante tyfustrut tegengekomen met wie het toch niks wordt.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Jongen, leer nou 1 ding van vrouwen: je doet het nooit goed.
Als je geen complimenten maakt, denken "we" dat we niet leuk zijn en als je het wel doet, gaan "we" moeilijk doen dat je het alleen doet voor onze looks.
Tja, wat kan ik er op zeggen............
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Jongen, leer nou 1 ding van vrouwen: je doet het nooit goed.
Als je geen complimenten maakt, denken "we" dat we niet leuk zijn en als je het wel doet, gaan "we" moeilijk doen dat je het alleen doet voor onze looks.
Tja, wat kan ik er op zeggen............
Grrr waarom ben ik zo onwennig bij de dames zodra het op een relaties aankomt of probeerend relatie. Vandaag krijg ik via msn een gesprek "hey ik moet je wat zeggen, ik heb niet graag dat je me knapperd of beauty noemt op facebook waar iedreen dat kan lezen...zo'n mensen negeer ik liever" ik was zo van WTF IS ER AD HAND :P Nou vind ik haar wel mooi enzo maja ik ben wel een beetje pissed als je begrijpt wat ik bedoel... nou kan ik een psycho zijn wat weet ik nu. !
wel gay dat je dit hier op het forum neerzet, vind ik.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment