Boerka verbieden?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Beaudien View Post
    Ja, dat klopt. Zij is van Marokkaanse afkomst, haar vader komt van het platteland. De ander is, zoals gezegd, een bekeerde Nederlandse. Maar volgens mij is het daarbij vaak net als bij ex-rokers.....die zijn het zwaarst op de hand.
    Ik ben zelf in mijn jonge jaren (jaaa, lang geleden natuurlijk) een hele tijd omgegaan met een Turkse jongen. Ben met hem ooit een paar maanden in Turkije geweest en daar was het verschil groot tussen de dorpen en de steden. In Ankara was men moderner op veel gebied dan hier, bij wijze van spreken.

    "En die invloed van cultuur betekend niet dat het voor elke islamiet van toepassing is."

    Nee, en dat weet ik natuurlijk ook. Generaliseren kan bijna nooit, maar als dingen vaak gebeuren, gebeurt dat toch.
    Maar goed, ik ben vaak op een nare manier met de Islam in aanraking geweest en ben dus geen voorstander van dat geloof, of althans niet hoe het door "velen" (dus niet allen!!) nageleefd wordt.
    Met het geloof op zich is niet zoveel mis, dat heeft ook veel goede dingen.
    Maar hoe het vaak geinterpreteerd wordt en misbruikt, nee, niet mijn ding.

    En daar zal ik ook wel weer op afgebrand worden.




    Nouhou..........iemand constant aanspreken met "vrouwspersoon" vind ik persoonlijk niet zo beleefd.
    Beaudien laat hier zien dat ze uit eigen ervaring spreekt die behoorlijk onderbouwd is en bronnen laat zien uit verschillende hoeken. Iedere man hier weet heus wel dat het klopt wat ik nu zeg. Beaudien heeft meer onderzoek naar dit onderwerp gedaan dan jullie manmensen ( en hé dit heb ik van Falstyr geleerd, dus brand mij niet af dan hè ? )
    Het niveau is hier erg laag, de kwaliteit van de nederlandse taal is ook bedroevend laag. Geestelijk zijn de meeste manmensen hier ver achter gebleven, ergens tussen holmens en middeleeuwen. Gelukkig zijn er nog verstandige echte mannen te vinden hier. En zij weten zelf wie ik bedoel, want daar zijn zij intelligent genoeg voor.
    Verder ging de discussie toch echt over het afschaffen van de boerka of niet. Mijn mening is hier te lezen en ik heb die mening onderbouwd. Wie die onderbouwing niet terug kan vinden mag opnieuw naar schooltje. Doe dan ook meteen iets aan jullie grammatica, dat helpt doorgaans prima bij tekstbegrip. Het is maar een hint van een vrouwmens die het niet zo heeft met mannen die niets anders doen dan hun afkeer van vrouwen te laten zien.

    @falstyr
    Je vind vrouwen niets, behalve voor de sex. Klaarkomen kan ook door te masturberen ( lees : zelfbevrediging, auto-erotiek, soloseks ). Klaarkomen kan dus prima in je eentje en dus vraag ik mij af wat vrouwen in dat opzicht dan wèl toevoegen. Waarom heb jij het nodig om werkelijk in ieder topic ( oe en nu ga jij op zoek naar topics waar dat niet is gebeurt natuurlijk, we moeten wel blijven sputteren en laten zien dat we beter zijn dan Freud )te laten merken dat vrouwen niets zijn in jouw ogen. Voor alle duidelijkheid knul : dat weten we onderhand nou wel, kom eens to the point man. Ik ben niet doof, niet blind, niet gek : jij vind dat vrouwen niets toevoegen, maar af en toe neuken is toch wel fijn. Ik weet het ik weet het ik weet het, oké. Stop met ons vrouwmensen daarvan te overtuigen. Kennelijk ben je niet zo overtuigd van de kracht van je woorden, want je blijft diezelfde plaat maar herhalen en herhalen en herhalen.
    Je minachting gaat zelfs zover dat je niets van dieren moet hebben, maar ze wel bestudeerd. Vrouwen en dieren zijn objecten voor jou, mannen zijn nog te doen, maar ook hen pak je waar je ze pakken kan. Zelfs manmensen hier op het forum, die openlijk achter je staan, kunnen nog een trap na krijgen.

    Ik beperk mij op het forum alleen nog tot het lezen over bodybuilding en voeding. Reageren heeft dus geen enkele zin, ik zal dit toch niet meer lezen, zonde van mij tijd. Zo en nu naar mijn werk.
    beeeeeeeeeeeeeps

    Comment


    • Originally posted by Beaudien View Post
      Ja, dat klopt. Zij is van Marokkaanse afkomst, haar vader komt van het platteland. De ander is, zoals gezegd, een bekeerde Nederlandse. Maar volgens mij is het daarbij vaak net als bij ex-rokers.....die zijn het zwaarst op de hand.

      Nouhou..........iemand constant aanspreken met "vrouwspersoon" vind ik persoonlijk niet zo beleefd.

      De toon die Falster in zijn berichten maakt zijn idd niet altijd even subtiel, maar in deze discussie vind ik hem persoonlijk wel kunnen. Hij komt wat aggressief over maar als je zijn berichten leest komt hij wel met feiten en argumenten, iets wat bij 90% van de reacties hier ontbreekt.... Dus ik denk dat je hem daar ook credits voor moet geven. (en normaal gebruikt hij vrouwbeest of gleufdier dus hij houd zich nog in )

      Je geeft zelf al aan dat je het nu hebt over twee extreme gevallen. Dus wellicht is het bij hen zo, maar zijn zij niet representatief voor de massa. Verder spreek je in je bericht over eigen ervaringen... Je hebt verder geen enkele goede ervaring?

      Ikzelf heb meer goede ervaringen (relatief gezien) met geloof in het algemeen...
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

      Comment


      • Originally posted by Beeps View Post
        Beaudien laat hier zien dat ze uit eigen ervaring spreekt die behoorlijk onderbouwd is en bronnen laat zien uit verschillende hoeken.

        Bronnen kwam pas eenmaal aan bod enkele post geleden. Dus het onderbouwde valt wel mee. (hiermee geef ik overigens niet aan dat ze ongelijk heeft) Ervaringen spreekt ze over twee ervaringen, niet representatief voor een uitspraak over de massa. (Ook laat ze doorschemeren zelf iets meegemaakt te hebben?) Ik kan me niet voorstellen dat die twee mensen de enige moslims zijn die ze kent in Rotterdam...

        Iedere man hier weet heus wel dat het klopt wat ik nu zeg.

        Waarom weten alleen de mannen dit? Waarom niet de vrouwen?

        Beaudien heeft meer onderzoek naar dit onderwerp gedaan dan jullie manmensen ( en hé dit heb ik van Falstyr geleerd, dus brand mij niet af dan hè ? )

        Weet jij hoeveel onderzoek wij gedaan hebben? Ikzelf heb de Koran gelezen en ken meerdere moslims die ik er ook over gesproken heb. Er doen hier notabene mensen mee aan de discussie die van het moslim geloof zijn!

        Het niveau is hier erg laag, de kwaliteit van de nederlandse taal is ook bedroevend laag.

        Misschien moet je meer naar de boodschap lezen ipv op spelling en grammatica te letten, er kan nog wel eens iets staan wat houdt snijtd.

        Geestelijk zijn de meeste manmensen hier ver achter gebleven, ergens tussen holmens en middeleeuwen. Gelukkig zijn er nog verstandige echte mannen te vinden hier. En zij weten zelf wie ik bedoel, want daar zijn zij intelligent genoeg voor.

        Ok.

        Verder ging de discussie toch echt over het afschaffen van de boerka of niet. Mijn mening is hier te lezen en ik heb die mening onderbouwd. Wie die onderbouwing niet terug kan vinden mag opnieuw naar schooltje. Doe dan ook meteen iets aan jullie grammatica, dat helpt doorgaans prima bij tekstbegrip.

        Ok.

        Het is maar een hint van een vrouwmens die het niet zo heeft met mannen die niets anders doen dan hun afkeer van vrouwen te laten zien.

        Hij doet toch echt wel meer, maar daar besluit je niet op in te gaan. Dat is het verschil tussen je mening verkondigen en discusieren.

        @falstyr
        Je vind vrouwen niets, behalve voor de sex. Klaarkomen kan ook door te masturberen ( lees : zelfbevrediging, auto-erotiek, soloseks ). Klaarkomen kan dus prima in je eentje en dus vraag ik mij af wat vrouwen in dat opzicht dan wèl toevoegen.

        Eten kan ook prima in een kelder met een koude magnitron maaltijd. Wil nog niet zeggen dat er betere alternatieven zijn.

        Waarom heb jij het nodig om werkelijk in ieder topic ( oe en nu ga jij op zoek naar topics waar dat niet is gebeurt natuurlijk, we moeten wel blijven sputteren en laten zien dat we beter zijn dan Freud )te laten merken dat vrouwen niets zijn in jouw ogen.

        Hij reageerde op een post van een ander die direct om zijn mening vraagt over vrouwen. (waar ik het overigens niet mee eens ben, ben gelukkig met een gelijkwaardige vrouw) Verder heeft hij argumenten in deze discussie waar je totaal aan voorbijgaat. En wat heeft Freud ermee te maken?

        Voor alle duidelijkheid knul : dat weten we onderhand nou wel, kom eens to the point man. Ik ben niet doof, niet blind, niet gek : jij vind dat vrouwen niets toevoegen, maar af en toe neuken is toch wel fijn. Ik weet het ik weet het ik weet het, oké. Stop met ons vrouwmensen daarvan te overtuigen. Kennelijk ben je niet zo overtuigd van de kracht van je woorden, want je blijft diezelfde plaat maar herhalen en herhalen en herhalen.
        Je minachting gaat zelfs zover dat je niets van dieren moet hebben, maar ze wel bestudeerd. Vrouwen en dieren zijn objecten voor jou, mannen zijn nog te doen, maar ook hen pak je waar je ze pakken kan. Zelfs manmensen hier op het forum, die openlijk achter je staan, kunnen nog een trap na krijgen.

        Ik beperk mij op het forum alleen nog tot het lezen over bodybuilding en voeding. Reageren heeft dus geen enkele zin, ik zal dit toch niet meer lezen, zonde van mij tijd. Zo en nu naar mijn werk.
        Als je niet meer leest, waarom dan uberhaubt je reactie schrijven? alleen maar voor ons genot? Het gaat een beetje het hele punt van een discussie voorbij? Het zal wel moeilijk worden niet te reageren denk ik... maar ja...
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

        Comment


        • @ Beaudien:


          Valkuil bij discussie.

          Het probleem dat bij veel discussies ontstaat wordt veroorzaakt doordat argumenten en feiten met elkaar verward worden. Een argument kan subjectief zijn terwijl een feit dat nooit is. Door onfeitelijke argumenten aan te dragen stuur je aan op een polarisering. De tegenstander is kritisch op de onwaarheid van het andere standpunt. Wanneer je iemand wilt kunnen overtuigen dan is het raadzaam om na te gaan of je argument een aanname is of een objectief feit. Een discussie is alleen af te sluiten als de meningen bij elkaar worden gebracht door feiten, of als beide partijen de argumenten als waarheid beschouwen (zoals 'God bestaat'). Onfeitelijke argumenten kunnen de discussie vertroebelen en frustreren, feitelijke argumenten scheppen rust.

          Dit is wat Revius jouw probeert te vertellen, je generaliseert op basis van een beperkt referentiekader zonder ook maar 1 werkelijke feit weer te geven.
          De meeste posts in dit topic van jouw berusten ook daadwerkelijk op onwaarheden en subjectieve waarnemingen.

          Voorbeelden:

          Originally posted by Beaudien View Post
          Wat ik persoonlijk ook achterlijk vind, is dat je tegenwoordig op pasfoto's voor een paspoort aan strenge regels onderhevig bent, zoveel mogelijk zichtbaar moet maken, vingerafdrukken moet laten nemen, maar als je aan "religie bent gebonden" mag je je hoofd bedekt houden.Niet waar, feit is dat ook zij onderhevig zijn aan strenge paspoortcontrole en hun hoofd dus niet bedekt mogen houden bij het controleren ervan.Juist in de groep waar het meeste terrorisme en dreiging zit Graag procentueel aangeven en aantoonbaar.( ja sorry, maar zo denk ik er echt over), kan dus het meest gesjoemeld worden.Kan is hierin geen feit maar een veronderstelling en draagt niet bij aan deze discussie.....
          Hierin reageer je op een stelling dat mannen ook boerka's kunnen dragen:

          Originally posted by Beaudien View Post
          @ Revius: Precies!
          Beetje dom om niet een beetje verder te denken.
          Juist zo kun je ongestoord je gang gaan! Geen feit maar een stelling

          Originally posted by Beaudien View Post
          Uiteraard zullen er vrouwen zijn die het uit eigen wil en uit overtuiging dragen.
          Maar voor velen Aantallen? procenten? is het verplicht. Ik vind het echt een afnemen van eigen identiteit. Wat jij vindt is geen feitelijke bepaling voor de rest van de populatie.
          Mijn collega (nederlandse van geboorte) is moslim geworden. Met haar praat ik veel over haar geloof en ik heb er gewoon totaal niets mee, het bedekken van het hoofd, het vasten, niets. Is jouw mening en draagt niets bij aan deze discussie.
          Originally posted by Beaudien View Post
          Dat zou het niet moeten zijn. Maar dat is het vaak wel.
          Moslims op de werkvloer die chagerijnig zijn omdat ze niet mogen eten, die dat steeds onder je neus wrijven als je een kop koffie pakt of iets eet........
          Is jouw bevinding, mijn bevindingen zijn wat positiever, maar dragen niets bij aan deze discussie.
          Ook zie ik er (maar dat is uiteraard persoonlijk) het nut er niet van in. Ramadan is uit meegevoel met de armen, toch? Krijgen die armen na zonsondergang ook de kans om zich vol te proppen dan? Ik zie het gewoon niet..... Wederom, zie hiervoor...blabla

          Originally posted by Beaudien View Post
          Waar ik altijd tegen aan loop (zowel bij de Bijbel als bij de Koran) Als jij zowel de bijbel als de koran heb gelezen en feiten aan kan tonen dat het niet toe te passen is aan deze tijd, dan graag de feiten. (Wel feiten en geen interpretaties.)is dat je toch onmogelijk de tijd van toen met nu kan vergelijken. Wat toen wellicht opging, kán nu echt niet meer. Is jouw bevinding en ook irrelevant aan de discussie.
          Mensen die zo strikt volgens Het Boek leven, zijn ergens stil blijven staan. Niet waar, is een veronderstelling en geen feit.

          Originally posted by Beaudien View Post
          Dat is mooi, dan ben jij de expert die we zoeken.
          En ik begrijp werkelijk niet waarom je gelijk zo grof moet worden.
          Ik heb dit niet uit de dikke duim gezogen, maar besproken met een moslima. Van háár heb ik dus die informatie en ik ga haar het zéker nóg eens vragen als ik haar zie. Anders zou ik het niet zo stellig beweren. Hoe kan je andermans waarheid voor algehele waarheid aannemen en dat dan ten stelligste beweren?

          Originally posted by Beaudien View Post
          Moslim meisjes mogen niet op zichzelf wonen. Niet waar, nergens staat dat een moslima niet zelfstandig mag wonen, in geen enkel boekwerk.
          Originally posted by Beaudien View Post
          Ja hoor.

          In de gauwigheid heb ik dit gevonden:
          Het is niet direct verboden, maar bijzonder ongepast of ongewenst, wat voor een moslima zou kunnen beduiden dat het dus niet "mag"

          Vraag: Mag een meisje alleen gaan wonen?

          Antwoord: In de moesnad van Imam Ahmad staat een hadieth overgeleverd door ibn Amr (ra) : De Profeet (saw) heeft gezegd: “Het alleen zijn is verboden“ Hierop wordt bedoelt dat wanneer een vrouw alleen reist, ze blootstaat aan allerlei gevaren van mannen die kwaad in de zin hebben en ze zichzelf daartegen niet goed kan beschermen, tweede reden is omdat reizen zwaar kan zijn moet ze bijgestaan worden door een reisgezel, een "Mahram" om de reis te verlichten. Al Hajthami heeft in de al-moedjma ridjalahoe ridjaloe al-sahieh gezeg: “Met het verbieden wordt bedoelt dat iemand ergens alleen slaapt of op reis gaat. Dit verbod verwijst naar afkeuringwaardigheid, daarom is het afkeuringwaardig dat een meisje alleen in een huis woont.”

          Ik adviseer dat het meisje haar problemen met haar broers probeert op te lossen en niet alleen te gaan wonen, want anders zal zij bloot gesteld worden aan roddel en haar relatie met haar broers zal verslechteren. We moeten niet vergeten dat de situatie in het Westen is veranderd en dat het lastig vallen van moslima’s tegenwoordig vaak gebeurt. Het is daarom niet verantwoord om een meisje alleen te laten wonen.
          Wat je hebt gedaan is een gekopie/past verhaaltje op een vraag van een persoon of dat een moslima mag wonen op zichzelf ivm problemen met haar broers. Het antwoord wordt gegeven door een persoon die er zijn interpretatie in mee geeft en dus niet als een verbod of gebod vanuit de koran verkondigd. Dus ook hiermee geef je geen antwoord gebasseerd op feiten of waarheden............


          En tot slot:

          Originally posted by Beaudien View Post
          Het gaat in dit geval over ongetrouwde meisjes.

          En hoewel ik hier danig genoeg begin te krijgen van het te hoge testosterongehalte hier, ga ik dit dinsdag checken en het hier melden.
          Verder mag elk alfamannetje hier blij zijn, er is weer een vrouw hier bijna weggepest.
          Men heeft het altijd wel zo over vooroordelen maar de vooroordelen over krachttrainers lijken helaas hier maar al te zeer op te gaan.
          Normale discussies zijn moeilijk, dan gaan we maar een beetje dom blaten ( "we zijn 18 en weten alles"), lekker schelden "stom gelul!" en vooral met zijn allen er bovenop springen.
          Een paar uitzonderingen daargelaten (er zijn hier gelukkig ook een paar NORMALE mannen), is het niveau hier bijzonder laag.

          En:



          Originally posted by Beaudien View Post
          Als ik fout zit en mijn bron niet klopt, kom ik dat dinsdag melden, zoals ik al zei.
          Mijn bronnen zijn een moslima die nog thuis woont, en een zeer strenge opvoeding krijgt en een gezichtsluier moet dragen én een bekeerde Nederlandse.
          Ik maak veel mee met deze meiden en ik hoor veel. Nee, dat wil niet zeggen dat zij het altijd goed hebben, maar het is zeker niet zo dat ik rond loop te schreeuwen over iets waar ik niemand over heb gesproken.

          Want dat ik ouder ben wil wél zeggen dat ik een hier en daar een beetje verder ben in geestelijk opzicht dan een hoop pubertjes (de goeden niet tekort gedaan).
          Ik heb nu alle pagina's net bij zitten lezen en sorry, maar ik vind het jammer.
          Ik hou van discussies, ik hou van verschillende meningen, maar ik vind het hier redelijk respectloos toegaan. En heel vaak erg goedkoop, schuttingwoorden, scheldwoorden, en daar hou ik niet van.
          Ik vind dat onvolwassen.
          Nogmaals Revius, als jij gelijk hebt, krijg jij gelijk.
          Maar dan wil ik het wel eerst echt zeker weten, snap je?



          Tuurlijk, schat.

          Jezelf boven anderen verheffenen alleen omdat je "vindt" of "denkt" dat je oudedomswijsheid in pacht hebt wil nog niet zeggen dat het ook een waarheid is, want je zal verrast zijn naar de feitelijke uitkomst.
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

          Comment


          • Originally posted by Beeps View Post
            Beaudien laat hier zien dat ze uit eigen ervaring spreekt die behoorlijk onderbouwd is en bronnen laat zien uit verschillende hoeken. Iedere man hier weet heus wel dat het klopt wat ik nu zeg. Beaudien heeft meer onderzoek naar dit onderwerp gedaan dan jullie manmensen ( en hé dit heb ik van Falstyr geleerd, dus brand mij niet af dan hè ? )
            Het niveau is hier erg laag, de kwaliteit van de nederlandse taal is ook bedroevend laag. Geestelijk zijn de meeste manmensen hier ver achter gebleven, ergens tussen holmens en middeleeuwen. Gelukkig zijn er nog verstandige echte mannen te vinden hier. En zij weten zelf wie ik bedoel, want daar zijn zij intelligent genoeg voor.
            Verder ging de discussie toch echt over het afschaffen van de boerka of niet. Mijn mening is hier te lezen en ik heb die mening onderbouwd. Wie die onderbouwing niet terug kan vinden mag opnieuw naar schooltje. Doe dan ook meteen iets aan jullie grammatica, dat helpt doorgaans prima bij tekstbegrip. Het is maar een hint van een vrouwmens die het niet zo heeft met mannen die niets anders doen dan hun afkeer van vrouwen te laten zien.

            @falstyr
            Je vind vrouwen niets, behalve voor de sex. Klaarkomen kan ook door te masturberen ( lees : zelfbevrediging, auto-erotiek, soloseks ). Klaarkomen kan dus prima in je eentje en dus vraag ik mij af wat vrouwen in dat opzicht dan wèl toevoegen. Waarom heb jij het nodig om werkelijk in ieder topic ( oe en nu ga jij op zoek naar topics waar dat niet is gebeurt natuurlijk, we moeten wel blijven sputteren en laten zien dat we beter zijn dan Freud )te laten merken dat vrouwen niets zijn in jouw ogen. Voor alle duidelijkheid knul : dat weten we onderhand nou wel, kom eens to the point man. Ik ben niet doof, niet blind, niet gek : jij vind dat vrouwen niets toevoegen, maar af en toe neuken is toch wel fijn. Ik weet het ik weet het ik weet het, oké. Stop met ons vrouwmensen daarvan te overtuigen. Kennelijk ben je niet zo overtuigd van de kracht van je woorden, want je blijft diezelfde plaat maar herhalen en herhalen en herhalen.
            Je minachting gaat zelfs zover dat je niets van dieren moet hebben, maar ze wel bestudeerd. Vrouwen en dieren zijn objecten voor jou, mannen zijn nog te doen, maar ook hen pak je waar je ze pakken kan. Zelfs manmensen hier op het forum, die openlijk achter je staan, kunnen nog een trap na krijgen.

            Ik beperk mij op het forum alleen nog tot het lezen over bodybuilding en voeding. Reageren heeft dus geen enkele zin, ik zal dit toch niet meer lezen, zonde van mij tijd. Zo en nu naar mijn werk.

            Comment


            • Originally posted by Mohr View Post
              Kan je hier een bronvermelding van doen? (uit interesse)

              Ik heb het hier gevonden:

              Mag een meisje alleen gaan wonen als zij toestemming heeft gekregen van de ouders?
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

              Comment


              • Originally posted by Mohr View Post
                a)Dus ik denk dat je hem daar ook credits voor moet geven. (en normaal gebruikt hij vrouwbeest of gleufdier dus hij houd zich nog in )

                b)Je hebt verder geen enkele goede ervaring?
                a) Falstyr kan tegen mij hierin nog wel meevallen, tegen Beeps vond ik hem echt niet zo netjes. En om credits te geven aan Falstyr is er bij mij helaas wat meer voor nodig, ik vind hem bijzonder onsympathiek. Duidelijk rijp voor een goede psychiater. Maar hij kan zijn mening goed onderbouwen (of ik het daar nou mee eens ben of niet) en is zeker niet dom in bepaalde opzichten. Credits genoeg?

                b) Ik heb qua Islam inderdaad geen enkele goede ervaring, maar ik wil dit hier liever niet verder uitleggen, aan die tijd denk ik niet graag terug.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

                Comment


                • Moslims mogen ook geen alcohol drinken, maar gebeurt toch.
                  Het punt is dat de samenleving wat moderner is geworden en ook bij hen.
                  Groeten

                  Comment


                  • Originally posted by okidoki71 View Post

                    Valkuil bij discussie.
                    Prachtig verwoord en heel goed gedaan.
                    Ik kan er verder weinig aan toevoegen.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

                    Comment


                    • Originally posted by Beeps View Post
                      Huh ? Snap geen reet van wat je zegt. Bovendien loop je nou te ontkennen dat er vrouw onderdrukking bestaat ? Want daar gaat het mij namelijk om. Maar ach, een kniesoor die daar op let niet waar ?
                      geniaal dit, dit betuigt wel van een bizar laag IQ, ik denk dat mijn broertje van 11 niet eens redeneert met dit soort drog redeneringen.

                      @ beaudien

                      dat voorbeeld van die ene moslima is natuurlijk ook een volstrekt loos argument, check anders even overhaaste generalisatie op wikipedia, dit is namelijk een heel mooi voorbeeld komt in de categorie ( mijn hond is wit, dus alle honden zijn wit)

                      2 mooie voorbeelden van uber slechte redenaties, jullie kunnen maar beter doen waar jullie constant al mee dreigen want jullie halen het algemeen niveau van bodynet zwaar naar beneden

                      Comment


                      • Originally posted by janjaap2 View Post
                        jullie kunnen maar beter doen waar jullie constant al mee dreigen want jullie halen het algemeen niveau van bodynet zwaar naar beneden

                        Jullie? Constant?
                        Om jou nu speciaal een plezier te doen, blijf ik.
                        Aan wie moet jij je anders zo ergeren?
                        En over het algemeen niveau van Bodynet *klimt na lachbui nog nahikkend terug op stoel* .............nee, lukt niet! *rolt er weer af*
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

                        Comment


                        • Originally posted by janjaap2 View Post
                          geniaal dit, dit betuigt wel van een bizar laag IQ, ik denk dat mijn broertje van 11 niet eens redeneert met dit soort drog redeneringen.

                          @ beaudien

                          dat voorbeeld van die ene moslima is natuurlijk ook een volstrekt loos argument, check anders even overhaaste generalisatie op wikipedia, dit is namelijk een heel mooi voorbeeld komt in de categorie ( mijn hond is wit, dus alle honden zijn wit)

                          2 mooie voorbeelden van uber slechte redenaties, jullie kunnen maar beter doen waar jullie constant al mee dreigen want jullie halen het algemeen niveau van bodynet zwaar naar beneden
                          Quote van de week..
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

                          you know they can't handle us like debbies does dallas

                          Comment


                          • Originally posted by Beaudien View Post
                            Jullie? Constant?
                            Om jou nu speciaal een plezier te doen, blijf ik.
                            Aan wie moet jij je anders zo ergeren?
                            En over het algemeen niveau van Bodynet *klimt na lachbui nog nahikkend terug op stoel* .............nee, lukt niet! *rolt er weer af*
                            aan wie moet ik me anders zo ergeren ? a denk aan niemand want heb nog nooit zulke slechte redenaties gehoord van andere members in een discussie op het forum.

                            B ik erger me niet, ik vermaak me juist door dit soort dingen te lezen.

                            wat betreft het algemeen niveau op bodynet, tja dit is exact weer zo'n reactie voegt niks toe behalve een betoog aan mijn verhaal wat betreft jou IQ

                            Comment


                            • Wat een lappen tekst zeg.. geen zin om dat allemaal te lezen.

                              Comment


                              • Originally posted by gameface View Post
                                Wat een lappen tekst zeg.. geen zin om dat allemaal te lezen.
                                Samenvatting:

                                WELLESSSSS

                                NIETESSS

                                WELLESSS

                                NIETESS

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X