Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Yo Peeps,
    Na een tijdje weg te zijn geweest, 4 weekjes maar ofzo vind ik ut tijd voor een nieuwe avatar.. hijs alleen een beetje extreem teminste voor sommige word ik dan van ut board gekicked? ik zet em er eens op mochten jullie ut nu niks vinden haal ik em er weervanaf.

ik zie btw dat mr c terug is , ben zelf ook heel ff niet online geweest vanwegen problemen thuis, me vriendin heeft me gedumpt na 3 jaar. we blijven wel nog vrienden want zo is het ook allemaal begonnen. doet wel pijn zeker als ze na na 2 weken al een nieuwe vriend heeft. kom durwel achter dat ut een kneusje is dus nu voel ik me weer flink beter LOL
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar denk dat je met die avatar aardig wat mensen niet blij maakt. Dus zou zelf een andere nemen
    Vind de dingen waarvoor die vlag staan persoonlijk ook niet al te jofel.
    I live to end the game

Comment

Ja ik eigelijk wel, geen enkele politicus heeft presies de zelfde mening als jezelf maar ik vind deze instelling wel in de buurt komen, veel dingen erin zijn tot heden toe nog van toepassing alleen noemen we het anders LOL

bijvoorbeeld democratie... hebben wij dat in nederland? nee tis gewoon dictatuur hier en zo zal het altijd blijven maar dat terzijden.

Comment

Persoonlijk vind ik deze avatar niet zo gepast.
        dus van mij mag je een andere kiezen.

Comment

kijk daar kunnen veel mensen met je mee verschillen. Daarom hebben we ook vrijheid van meningsuiting.

Ik weet tenminste dat ik elke 4 jaar minstens 3 keer kan stemmen en ben daar wel tevree mee alsik naar andere landen kijk.

Maar zou nog streeds je avatar veranderen, doordat veel mensen het nix zullen vinden wat je al aangaf. Gewoon een plaatje dat met bodybuilding te maken heeft is tog veel leuker.. Past ook nog eesn bij het board
          I live to end the game

Comment

volgens mij heb ik wat gemist?
            ik zie een avatar met een lekker meisje en ben daar niet vies van hoor!

voor de rest ben ik het type;leven en laten leven en vind de vrijheid van meningsuiting erg belangrijk zolang je andere mensen niet opzettelijk kwetst.

er zijn natuurlijk altijd mensen die zich aan de meest vreemde dingen storen maar daar trek ik me niks van aan zolang ik zelf weet waar ik voor sta.

greetz

Comment

Ik heb ook wel iets gemist geloof ik,met deze avatar is toch echt niks mis mee. Alleen een beetje klein dan
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb denk ik ook wat gemist, zie ook enkel een leuk meisje waar ik niet vies van ben.
                Iedereen moet zijn gedacht kunnen zeggen vindt ik, maar je moet dan ook tegen een antwoord kunnen ook al is deze niet gesteld op uw ideeen.

grtz
                stil growing

Comment

de avatar is al veranderd.
                  I live to end the game

Comment

Wie is dat meisje en is ze vanavond vrij. Ze traint zeker vaak borst, want ze zijn veeeeel groter dan de mijne...
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Kan je vertellen dat er met deze avatar helemaal niets mis is..
                      De andere heb ik niet gezien maar als ik het goed begrijp kunnen mensen er aanstoot aan nemen dus zou hem niet gebruiken. Als je mijn mening wilt mail hem dan ff.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb hem ook niet kunnen aanschouwen. Met deze is zeker niks mis

Wat voor avater had je eerst dan, ik ben toch wel beniewd eigenlijk.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

het was een hakenkruis die geassioceerd kan worden met de tijd van hitler

Comment

In dat geval lijkt het me correct dat de avatar aangepast is...
                            Met deze is iig niks mis!

Comment

ja het was inderdaad een hakenkruis, een standaard kruis van een ss-er bandje, rood wit zwart Naarmijn mening de beste politicus ooit! maar goed smaken verschiilen en ik ben hier niet gekomen om mijn indruk op de samenleven te bespreken maar over sporten dus heb ik maar dit lekker ding als avatar gekozen... zo is iedereen happy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X