ID vervalsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Wat is de straf daarvan?
    Gevangenisstraf van ten hoogste 6 jaren of een geldboete van de 5e categorie (art 225 lid 1 Wetboek van Strafrecht). Geldboete is 74.000 euro max.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Dat Gameface moslim is heeft hier volgens mij helemaal niets mee te maken, maar goed verder vind ik het wel oer stom en het vervalsen van je id is gewoon strafbaar. En dat staat los van het feit of ze er wel of niet achter komen.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
        Gevangenisstraf van ten hoogste 6 jaren of een geldboete van de 5e categorie (art 225 lid 1 Wetboek van Strafrecht). Geldboete is 74.000 euro max.
        5e category is 67.000 euri staat in mijn boek...
        6e catagory is 670.000 euri...
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by kees View Post
          geeft weer aan dat ze vreselijk eigenwijs zijn en niet eens 1 jaartje kunnen wachten. En idd , roepen dat ze en goede moslim zijn maar onder tussen wel de wegen weten hoe je een id moet vervalsen Menig hollanders weten dat niets. Kerel wacht toch 1 jaartje en gedraag je blijf op het rechte pad. Als je nu al zo denkt, waar moet het dan heen met je? Mar ik denk dat je van al die woorden van mij en de anderen toch niks van aan trekt.
          1 jaartje?? Je doet alsof het een week is! Ik roep nergens dat ik een moslim ben, en ik heb vaak genoeg gezegd dat ik geen streng gelovige ben. Maarja, wat heeft dat hier mee te maken?

Die gene die dit voor me kan doen, is een Nederlander.. dus niet iets roepen als je geen feiten hebt maar puur op gevoel zoiets zegt.

Originally posted by Tommyy View Post
          Dat Gameface moslim is heeft hier volgens mij helemaal niets mee te maken, maar goed verder vind ik het wel oer stom en het vervalsen van je id is gewoon strafbaar. En dat staat los van het feit of ze er wel of niet achter komen.
          Precies, dat heeft er niks mee te maken.

@FM
          Nope, ik heb wel een neef die erg op me lijkt en die is 22 ofzo Gaan ze nooit geloven natuurlijk. Ik ben namelijk daar vaker geweest en ze weten dat ik 17 ben.. als ik opeens met een id van 22 jaar kom geloven ze het niet.
          Staat daar geen straf op? Id meenemen van een ander?

@okidoki
          Hoe weet je dat ze alleen dat doen?

Comment

Als de portier je ID ziet en ziet dat jij niet degene bent op dat ID, mag hij het vasthouden en overdragen aan de politie (veel gezeik dus). ID vervalsen is een heftige boete, en vergeet niet dat je je ID nergens meer voor kunt gebruiken anders dan stappen.

Wat je dan zou moeten doen is je ID "kwijtraken" en een nieuwe krijgen die je als echt ID gebruikt, en de ander vervalsen.

Ik deed het echter anders (ik heb ook mijn fair share van gekut gedaan hoor). In plaats van echt vervalsen (krassen e.d.), deed ik het subtieler. Je maakt een scan van je ID, en vervalst het stukje waar je jaartal in staat in paint. Vergt nog enige oefening hoor, gewoon pixel voor pixel bewerken (lekker zoomen), paar keer printen, en dat tot hij perfect lijkt. Dat jaartal druk je af op zo dun mogelijk geel papier (ik had post-its), op dezelfde grootte als de cijfers op je ID. Dit is erg lastig, maar niet onmogelijk.

Vervolgens knip je zo, dat alleen de laatste twee cijfers zo klein mogelijk overblijven (minder rand is beter). Dit leg je op de laatste twee cijfers van je geboortejaar. Als het goed is, zie je nu alleen dat het niet klopt omdat het papiertje er gewoon los op ligt. Dan ga je het papiertje verdunnen. Je pakt je scalpel, en dan kun je, als je het goed doet het velletje uit elkaar gooien, zodat het bovenste laagje waar je jaartal op staat, nog maar de helft zo dik is. Nu begin je warm te worden.

Dan pak je zelfklevende folie. Knip een stuk uit dat goed groter is dan je ID bewijs. Plak deze dan eerst op je uitgeknipte cijfertjes, positioneer hem goed, en veeg vanuit je jaartal naar buiten zodat je geen belletjes krijgt. Dit vergt heel veel pogingen, ik ben er ook twee dagen zoet mee geweest voordat ik alles zo optimaal had, ik heb alles zelf moeten verzinnen.
            Dan pak je een scalpel, en snijd je het overtollige folie zo dicht mogelijk op het randje weg. Als het goed is, ziet het er nu al heel overtuigend uit, je ID is wat glimmender dan de meeste, akkoord, maar verder ziet het er mooi uit. De laatste stap is je ID onder een stapel zware dingen leggen, zodat ook het opstaande randje van het papiertje zo klein mogelijk wordt.

En daar issie dan. Zeker als je hem achter zo'n gaasje mag houden zit je 10000% goed. Anders is het 99,9.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@Atta,

Nu maar hopen dat gamefacje niet denkt als hij gepakt word: if i go down, Atta goes down!

Comment

Ik ken veel portiers , in welke club wil je?
                @ atta ga je in de handel?
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik zou het volgende doen, voorkant faken en achterkant kopieren van een oudere persoon zijn pas...het zijn portiers meestal nobrainz :P NO OFFENCE ik wil ook portier worden maar het boeit hun niet ze kijken vluchtig. Portiers mogen in principe je NIET aanraken,doen ze dit toch en gebruiken ze geweld kunnen ze in de gevangenis vliegen ! Ze mogen je wel weigeren, dat is kut want kan je gelijk terug naar huis :P

Comment

@ generalIx: maak daar eens een tutorial van
                    gameface moet dan wel niet alleen z'n jaartal veranderen, aangezien ze weten dat hij recent 17 geweest is, dan kan hij niet aankomen met een id waar hij al een half jaar 18 is

@ gameface: zou het gwn door je vriend laten maken en in een hoesje houden
                    kan mislukken, maar ik denk overigens niet dat portiers zich gaan bezighouden met jou vast te houden tot de politie komt. denk dat ze eerder iets gaan zeggen van: 'goed geprobeerd. ga nu maar weg, kutkind, of ik smack je met mijn penis'
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

ID vervalsen heeft mij 6uur cel opgeleverd en een boete van ongever 200 euro hoewel ik het niet zeker weet want er kwamen ook nog wat andere boetes bij (450 in totaal :< ). Ik zou zeggen, photoshop is je beste vriend en een porto met een doorzichtig stukje plastic. Als de bewaker/politie je pakt heb je wel Vervalsing van reisdocument achter je naam staan voor een tijdje. En zeg maar doei tegen je bewijs van goedgedrug voor werkgevers en opleidingen.

Zoek iemand die skills heeft met photoshop en een hoge resolutie scanner en met wat knip en plakwerk ben je in 5min klaar met een op het eerste oog perfecte id kaart.

Portiers mogen je staande houden, je vast houden, op je zitten etc zodra jij een strafbaar feit hebt gepleegd/pleegd.
                      Last edited by Sr Sjeiz; 23-09-2010, 10:51.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        5e category is 67.000 euri staat in mijn boek...
                        6e catagory is 670.000 euri...
                        Welk jaar heb je? Ik 2009-2010
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                          gameface moet dan wel niet alleen z'n jaartal veranderen, aangezien ze weten dat hij recent 17 geweest is, dan kan hij niet aankomen met een id waar hij al een half jaar 18 is
                          Alsof ik dat klotewerk nog eens ga doen terwijl ik dat niet nodig heb op dit moment.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Alsof ik dat klotewerk nog eens ga doen terwijl ik dat niet nodig heb op dit moment.
                            Ben je al 18 dan?

Comment

je kan overgens wel naar de 18+ topic gaan ,daar heb je geen id nodig.En is gratis. In zo;n 18+ club wordt je letterlijk en figuurlijk uitgekleed
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@general
                                Dit is de reden wrm ik jouw hier wou hebben

Ik ken veel portiers , in welke club wil je?
                                @ atta ga je in de handel?
                                Paard van Troje, Den Haag.

Originally posted by roelinho View Post

@ gameface: zou het gwn door je vriend laten maken en in een hoesje houden
                                kan mislukken, maar ik denk overigens niet dat portiers zich gaan bezighouden met jou vast te houden tot de politie komt. denk dat ze eerder iets gaan zeggen van: 'goed geprobeerd. ga nu maar weg, kutkind, of ik smack je met mijn penis'
                                Dat is idd waar.. ik moet ook mijn datum aanpassen.

Originally posted by Sr Sjeiz View Post
                                ID vervalsen heeft mij 6uur cel opgeleverd en een boete van ongever 200 euro hoewel ik het niet zeker weet want er kwamen ook nog wat andere boetes bij (450 in totaal :< ). Ik zou zeggen, photoshop is je beste vriend en een porto met een doorzichtig stukje plastic. Als de bewaker/politie je pakt heb je wel Vervalsing van reisdocument achter je naam staan voor een tijdje. En zeg maar doei tegen je bewijs van goedgedrug voor werkgevers en opleidingen.

Zoek iemand die skills heeft met photoshop en een hoge resolutie scanner en met wat knip en plakwerk ben je in 5min klaar met een op het eerste oog perfecte id kaart.

Portiers mogen je staande houden, je vast houden, op je zitten etc zodra jij een strafbaar feit hebt gepleegd/pleegd.
                                200 euro e 6 uur cel.. valt wel mee.

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Hoelang zijn we nou al vrienden? En heb je nog niet voor me over?

je kan overgens wel naar de 18+ topic gaan ,daar heb je geen id nodig.En is gratis. In zo;n 18+ club wordt je letterlijk en figuurlijk uitgekleed
                                Nope, dat maakt BN ook zo leuk .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X