ID vervalsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Topic begint wel heel erg treurig te worden op deze manier.....Het begon met het vervalsen van een id.....het eindigt met het omleggen van gehandicapte en bejaarden, en mijn sexuele voorkeur voor jonge jongens
    dat krijg je als ik me ergens mee bemoei

Comment

• Ik ga ff wereken en kijk dit!!! Me hele topic naar de klote!!

Comment

• @OH
        Je koopt zelfklevende folie voor over de ID-kaart. Je doet in feite niks met de ID-kaart, je maakt er een dun laagje (en omkeerbaar: folie eraf en hij is weer legaal).

@FM
        Gladiool dat je bent. Ik schoon het hele topic van onzin, begin je zelf weer met stront te smijten over gehandicapten en ouderen afschieten als enige uitweg uit de misère. Hou het ook zelf on topic, en spui je mening in het topic dat toch nergens heen gaat, ooit ergens heen ging, of ooit ergens heen zal gaan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by gameface View Post
          Ik ga ff wereken en kijk dit!!! Me hele topic naar de klote!!

En het was tenslotte al zo nuttig................
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            pffff, 10 jaar en als je lief bent mag je wat eeder vrij... doodstraf, punt uit.
            Nederland gaat naar de klotuh, de economie word verneukt door bejaarde zieke en gehandicapten waar we allemaal niks aan hebben, want die useless mogoluh kosten ons gwn geld.
            en criminelen kunnen in principe hun daden weer overnieuw doen.
            Hier mee zet je jezelf wel flink te kak zeg, wat een egotrippertje ben jij zeg, maar geod zal wel bij de leeftijd horen en echt intelligent komt het verder niet over.

Dat jij nu in zo'n welvarend land leeft, ook al is het allemaal zo kut (geloof dat we verder niet veel te klagen hebben tegenover andere landen van de wereld), is toevallig wel grotendeels te danken aan de generaties voor je die iets harder als jou moesten werken en niet zulke exorbitante bedragen konden uitgaven op die leeftijd aan allerlei gadgets.

Verder is je reactie over gehandicapten ook zeer achterlijk, ik ben zelf 'visueel gehandicapt' en zie minder als 2%, ben ik dan ook een mongool?

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
              En het was tenslotte al zo nuttig................
              Het gaat er niet om of jij het nuttig vind.. maar ik..

Comment

Het gaat er niet om of jij het nuttig vind.. maar ik..

O juist, dan snap ik het.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Falloes je zit er naast. Heel hard.

"staat in je proces verbaal" huhahahahahaha.

Je bent cute.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• OT, maar:

Is dat lieve smoeltje van jezelf, Osterich?

Comment

OT, maar:

Is dat lieve smoeltje van jezelf, Osterich?
                      Mochtie willen..

Comment

Mochtie willen..

Niet?? He, wat jammer nou!

Comment

Check op youtube oh oh cherso en je weet wie het is

Comment

dat is jokertje

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                              Punt was toch of het gebruiken van of het in bezit hebben van a.s. strafbaar was, niet of de manier waarop je eraan komt strafbaar is? Niet dus, want dan zou iedereen die het in bezit heeft gekregen via doktersrecept ook strafbaar zijn (als je dus puur kijkt naar het 'gebruiken van' en 'in bezit hebben van').
                              Exact, het op een illegale wijze van verkrijgen, in bezit hebben, voorhanden hebben levert strafbare heling op.

Neen, die zijn uitgesloten die hebben namelijk een vergunning tot verstrekken van. zie gameface post:

Originally posted by gameface View Post
                              Owja.. jij vind je as natuurlijk op de grond of je krijgt het gewoon van de plaatselijke apotheker..
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Whahaha, wat een niveau!
                                Sorry Osterrich, ik had je niet erger kunnen beledigen.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X