OV Chipkaart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OV Chipkaart

Wie heeft er hier nog meer problemen met dat ding? Ik word er af en toe niet goed van!

Zie ook dit filmpje wat is gemaakt:

[movie]http://www.youtube.com/watch?v=OuwxNKwe09k[/movie]

haha grappig filmpje, ik heb mn ov nog niet gebruikt school is binnen fietsafstand alleen in de winter gebruik ik mn voor de bus dus geen trein voor mij

Comment

Nog niet gehad.. omdat ik 75% duurder uitkom door dat klote ding.

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Nog niet gehad.. omdat ik 75% duurder uitkom door dat klote ding.

hoe kan dat dan?

Comment

Nu ben ik 40 euro per maand kwijt aan een 2 zone abbonoment in den haag.. en ik heb uitgerekend.. met de ov chipkaart +- 70 euro.

Comment

Pff gaat echt nergens over. Ben ook al een paar keer 4 euro kwijt geweest omdat ik was vergeten uit te checken.

Comment

hehe, kapot droge filmpje
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Lol filmpje :P

Comment

met de bus is het best handig geen papiertje meer dat ie moet afstempelen dus ook minder lange rijen alleen als je aankomt en je ov blijkt leeg te zijn...
                  dan mag je dus niet mee of je kunt naar binnen glippen.
                  naar kwamen ze er ook achter dat we gelijk uit checkte in de bus, scheelt weer een paar centen , dus deed de politie een controle en als je gelijk had uitgecheckt kreeg je ff 45 euro boete.
                  BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Filmpje is wel grappig.

Een jaar voordat de OV chipkaart uitgebracht zou worden, was al bekend dat hij uitgebracht zou worden met problemen. Reden? Er was teveel geld in gepompt. Het was te duur om er meer geld in te pompen, en het had teveel geld gekost om het te annuleren.

Comment

vind het ook een onding. Misschien minder lange rijden voor het afstempelen, maar nu heb je allerlei rijden bij het in en uitchecken, niet echt een tijdwinst. Hoor ook veel verhalen dat het duurder is geworden en wat was nou de grootste eis aan dat ding? Het mocht niet duurder worden...

Mijne is helaas gejat/verloren, dus gelijk geblokkeerd. Heb er nooit geld op gezet, maar desondanks toch een negatief saldo van 1 euro. Waarom je bij dat ding uberhaupt een negatief saldo kan krijgen is me ook een raadsel...

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                        vind het ook een onding. Misschien minder lange rijden voor het afstempelen, maar nu heb je allerlei rijden bij het in en uitchecken, niet echt een tijdwinst. Hoor ook veel verhalen dat het duurder is geworden en wat was nou de grootste eis aan dat ding? Het mocht niet duurder worden...

Mijne is helaas gejat/verloren, dus gelijk geblokkeerd. Heb er nooit geld op gezet, maar desondanks toch een negatief saldo van 1 euro. Waarom je bij dat ding uberhaupt een negatief saldo kan krijgen is me ook een raadsel...
                        als je rijd en je begint op 1euro, en je logt uit als je voor 3euro gereisd hebt sta je dus -2 euro is toch heel logisch net als pinnen.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Ik kon niet meer editten maar hier:

Voor de rest word je alsnog genaaid, ik zal eens vertellen waarom:

veel mensen hebben dat je automatisch 20euro erop hebt staan als je onder die 10euro komt.
                          laten we zeggen dat 5miljoen mensen een kaartje hebben (noem maar wat)
                          iedereen heeft er gemiddelt 10euro op staan, dan praten we over 50miljoen euro.

laten we voor het gemak zeggen dat ze 2% renten hiervoor krijgen is dus al 1miljoen euro renten.

dus we moeten gewoon renten krijgen op onze OV kaart, want we worden aan alle kanten genaaid met dat ding
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Hoerending is kapot, moet je opsturen duurt nogsteeds 3 weken, zelfs met alle mooie verhalen dat het 9-10 dagen zijn. Fucking hulplijn wordt beheerd door een stel tyfuslijers die niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken en dan zeg ik het nog positief. Werd er zo fucking ziek van dat ik 3x opnieuw gebeld heb met kosten van dien tot ik iemand kreeg die ik daadwerkelijk kon verstaan, met godse veel moeite, ipv zo'n kut jhonnie met een vocabulair van 3 woorden "ikke nie weed" ach kanker toch op.

Om nog maar niet te spreken van het gezeik met inchecken uitchecken als al die poortjes niet werken, de bus weer eens storing heeft en je tot achterlijkste van alles nog steeds een treinkaartje moet kopen in het weekend.

Geef mij maar lekker die oldschool OV vierkante plakaat terug, flashen en klaar.

Jah ben redelijk geirriteerd op moment
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Moet tegenwoordig weer elke dag met de bus. Heb gewoon de oude vertrouwde strippenkaart. Moet elke keer wel een tijdje wachten met uitstappen omdat er altijd wel een paar zijn die niet in 1x gemakkelijk uit kunnen scannen met die kut kaarten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X