Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2004,20:48)]Ben ik het niet mee eens, het is algemeen bekend dat in het heetst van de strijd het bloed van de man niet meer in zijn hoofd zit maar ergens anders...
Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2004,20:48)]Ben ik het niet mee eens, het is algemeen bekend dat in het heetst van de strijd het bloed van de man niet meer in zijn hoofd zit maar ergens anders...
Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 21 2004,07:13)]look around you,folks.....
een kind geeft alleen maar problemen dus wat heb je eraan?
Ben ik niet met je eens. Helaas weet ik uit ervaring dat het heel vaak misgaat, heb zelf 2 kinderen waar ik er één heel regelmatig van zie.
Is me heel veel waard en zou hem zeker niet willen missen.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 21 2004,07:13)]look around you,folks.....
een kind geeft alleen maar problemen dus wat heb je eraan?
Ben ik niet met je eens. Helaas weet ik uit ervaring dat het heel vaak misgaat, heb zelf 2 kinderen waar ik er één heel regelmatig van zie.
Is me heel veel waard en zou hem zeker niet willen missen.
Greets...
ben ik het ook niet mee eens, ik heb er drie, een tweeling meisjes en één jongen. Deze zijn er voor om voor mij te zorgen wanneer ik in mijn oude dag zit.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 21 2004,07:13)]ik had goede hoop dat er toch iemand zou zijn die mijn kind zou willen baren maar helaas.........jij ook al niet
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment