De pil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vergeet niet dat als een vrouw zwanger zou raken van een slippertje.. misschien opzet of geen opzet dat de man ook zijn verplichtingen heeft. Ook al erkend hij het kind niet en is het maar 1malige sex geweest. Een vrouw kan dat ten alle tijden eisen en als een man kwaad wil en als reden opgeeft het kind is niet van mij kan er ook altijd een vaderschaps test geeist worden. En als daaruit blijkt dat de man toch vader is van het kind zijn verplichtingen wel moet nakomen zoals bv. alimentatie mits de vrouw het eist.

Dus als een man niet verrrast zou willen worden dat er ineens iemand voor zijn deur staat met een kind is een pil voor de man geen eens een slecht idee.

Comment

Is ook zeker geen slecht idee nee.
      Wat betreft die vaderschapstest dat klopt wel maar het is niet zo eenvoudig als je stelt hoor. Het is niet zo dat als een vrouw deze eist een man meteen verplicht wordt om deze te ondergaan. Kunnen heel wat jaartjes overheen als die al ondergaan wordt dan.

Als een vrouw na een slippertje zwanger zou (kunnen) zijn, weet ze inpricipe meteen na onbeschermde sex neem ik aan, kan ze altijd nog iets als dee morning afterpil halen wat mij betreft.

Nogmaals het is zeker in een relatie de verantwoording van allebei maar bij slippertjes naar mijn mening meer die van de vrouw..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Purple @ Apr. 20 2004,19:58)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Jack @ Apr. 20 2004,16:22)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Hansdepans @ Apr. 20 2004,15:10)]Een kleine ariekanarie? Dat bestaat niet. Dat kind weegt meteen 15 kg...
        haha, en arie maar stoer doen dat hij geen kleine arie wil. zijn vriendin wil gewoon niet als ze aan een kindje van 15 kg denkt  
        Pfff... nee 15 kilo zou ik als vrouw niet aan moeten denken 5 ook al zeker niet... Denkt dat je dan nooit meer normaal zal lopen.
        Niet alleen lopen ben ik bang...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2004,18:56)]Zie niet helemaal in waarom mannen hem wel zouden vergeten en vrouwen niet. Het argument dat de vrouw zwanger is en niet de man is duidelijk maar hoeveel mannen willen de vrouw zwanger hebben dan... ikke niet hoor...
          Bedoel dit wel in vaste relaties.
          Bij wisselende contacten gaat het argument wel op.

Greets...
          Vandaar dat ik ook zei dat het waarschijnlijk geen succes gaat worden, behalve in sommige vaste relaties.

Overigens ben ik wel iets vergeten in mijn eerdere post, waar ik zei "als een man onverantwoordelijk genoeg zou zijn om de pil te vergeten", had er achteraan gemoeten "en het vervolgens niet direct te merken of te melden".
          Maakt uiteraard een groot verschil, vergeten kunnen we allemaal wel eens wat.

Dat anticonceptie bij wisselende contacten ten alle tijde een zaak van de vrouw zou zijn en blijven ben ik het niet mee eens.
          Als twee volwassen mensen samen sex hebben zijn ze ook beiden verantwoordelijk voor de gevolgen. Als een man niemand zwanger wil maken kan hij gewoon een condoom gebruiken en/of vantevoren vragen hoe het zit met anticonceptie.
          Maar als hij dat 'in het heetst van de strijd' soort vergeet en zij doet hetzelfde vind ik de eventuele gevolgen absoluut voor rekening van beiden...

Comment

Ben ik het niet mee eens, het is algemeen bekend dat in het heetst van de strijd het bloed van de man niet meer in zijn hoofd zit maar ergens anders...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2004,20:21)]Is ook zeker geen slecht idee nee.
              Wat betreft die vaderschapstest dat klopt wel maar het is niet zo eenvoudig als je stelt hoor. Het is niet zo dat als een vrouw deze eist een man meteen verplicht wordt om deze te ondergaan. Kunnen heel wat jaartjes overheen als die al ondergaan wordt dan.

Als een vrouw na een slippertje zwanger zou (kunnen) zijn, weet ze inpricipe meteen na onbeschermde sex neem ik aan, kan ze altijd nog iets als dee morning afterpil halen wat mij betreft.

Nogmaals het is zeker in een relatie de verantwoording van allebei maar bij slippertjes naar mijn mening meer die van de vrouw..

Greets...
              Op het moment dat een man en een vrouw sex hebben weten ze beiden dat er ook een kans bestaat dat de vrouw zwanger kan worden ook al zegt ze aan de pil te zijn.

En als de vrouw niet kiest voor de morningafterpil of niet kiest voor onderbreking voor de zwangerschap heeft nog altijd de man ook een plicht als vader... Hoe je het ook went of keert.

En tegenwoordig zijn ze wat sneller met die vaderschapstesten.

Op het moment dat je als man of vrouw kiest om sex te hebben weet je beiden wat de gevolgen kunnen zijn... Natuurlijk heeft de vrouw altijd als laatste keuze of ze wel of niet kiest om de zwangerschap door te zetten. Maar nog altijd kunnen de mannen terug geroepen worden om hun plichten na te komen.

Als je deze verassingen niet wilt hebben moet je niet aan sex doen...

Comment

Ik ben het ook helemaal eens met shannesse

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Purple @ Apr. 20 2004,21:00)]Als je deze verassingen niet wilt hebben moet je niet aan sex doen...
                  Haha, helemaal goed Purple!    
                  's Avonds een vent, 's ochtends een vent gaat wat mij betreft niet alleen op voor drankgebruik...  

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Purple @ Apr. 20 2004,21:00)]En als de vrouw niet kiest voor de morningafterpil of niet kiest voor onderbreking voor de zwangerschap heeft nog altijd de man ook een plicht als vader... Hoe je het ook went of keert.
                    Klopt. Maar hier blijkt al uit dat de vrouw het laatste woord heeft en derhalve ook de meeste verantwoording. Zij is uiteindelijk degene die beslist wanneer dan ook.

Greets...

Comment

Vrouw heeft laatste woord  inderdaad.. maar een man kan ook kiezen geen sex te hebben...Als man heb je dus ook een eerste keus...

Nog altijd werk je er als man aan mee om sex te hebben...

Comment

Mee eens echter de sex kies je samen voor. De uiteindelijke beslissing als het "mis" gaat is aan de vrouw.

Greets...

Comment

Ja dat is zo..

Maar ja als je sex kan hebben moet je soms als vrouw en ook als man de consequenties kunnen dragen... anders moet je geen sex hebben...

Comment

Klopt. Tegenwoordig ( ik wordt echt oud... ) gaat het allemaal veel te gemakkelijk en wordt er over eventuele gevolgen niet nagedacht.
                            Het ergste is het voor de kinderen die op zo`n manier verwekt worden, een eenmalig pleziertje...

Greets...

Comment

Jullie hebben het steeds over sex of zoiets...wat is dat dan precies?
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Purple @ Apr. 20 2004,19:58)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Jack @ Apr. 20 2004,16:22)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Hansdepans @ Apr. 20 2004,15:10)]Een kleine ariekanarie? Dat bestaat niet. Dat kind weegt meteen 15 kg...
                                haha, en arie maar stoer doen dat hij geen kleine arie wil. zijn vriendin wil gewoon niet als ze aan een kindje van 15 kg denkt  
                                Pfff... nee 15 kilo zou ik als vrouw niet aan moeten denken 5 ook al zeker niet... Denkt dat je dan nooit meer normaal zal lopen.
                                ik had goede hoop dat er toch iemand zou zijn die mijn kind zou willen baren maar helaas.........jij ook al niet

look around you,folks.....

een kind geeft alleen maar problemen dus wat heb je eraan?

bovendien wil ik de enige zijn die aan die t*eten mag zuigen

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X