Originally posted by Marv
View Post
Waarom Mac zo goed is
Collapse
X
-
Originally posted by janjaap2 View Postonzin. voor 5000-8000 E bouw ik de sickste overclockbare computer met vloeibare nitrogen koeling en quad sli settup. Je gaat me niet vertellen dat je mac computertje dan beter is. no fucking way
Op die windows crap van je draait mijn software niet eens fanboy!
Bovendien laat ik het sleutelen wel aan de pro's over.
Sommige mensen kopen een ferrari omdat ze dat kunnen, andere mensen pimpen en tunen hun golfje. Ze kunnen misschien even hard, maar het blijft een ferrari.Ssssmoking
Comment
-
-
waarom denkt iedereen toch dat je niet zelf een pc kan bouwen en daar gewoon mac op kan installeren? dat kan allemaal gewoon hoor...
en ja, dan kun je dus betere pc's bouwen voor minder geld dan dat je het uit de macstore haalt. Dat is gewoon een feit
maarja je blijft altijd mensen houden die graag 1000 euro meer willen betalen voor een aluminium kast met een logotje erop. Is met praktisch alles zo
Comment
-
Originally posted by Marv View PostMac computer-tje?!
Op die windows crap van je draait mijn software niet eens fanboy!
Bovendien laat ik het sleutelen wel aan de pro's over.
Sommige mensen kopen een ferrari omdat ze dat kunnen, andere mensen pimpen en tunen hun golfje. Ze kunnen misschien even hard, maar het blijft een ferrari.
a : het gaat niet over het besturingssysteem dat kan je uiteraard altijd nog opzetten, geen punt.
b ferrari/golfje ?, beschouw je mac maar als golfje als je hetzelfde geld aan je mac, aan core onderdelen inclusief assemblage (50 euro) en leipe behuizing uitgeeft.
c sleutelen aan de pro's ? , zo moeilijk is het niet en daarnaast als je het niet kan, laat je je pc gewoon assembleren voor 30 tot 50 euro.
d er zijn zo veel gafere behuizingen dan de mac behuizing, denk aan designs van lian li bijvoorbeeld of andere high end kasten.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMac gebruikers zitten vast in het verleden. gebruiken argumenten die niet meer actueel zijn gewoon om iets recht proberen te lullen wat krom is
En hoever in het verleden was die vista flop?
Het gaat voor mij wat verder dan "Sow Goetkoop mogeluk een pc Fixuhn"
Ik betaal sowieso nog eens 10 % bovenop de dealerprijs voor 24H future support zodat ik altijd vragen kan stellen of iemand komt shit oplossen.
Ik en mijn mac kosten 800E per dag aan mij klanten, dan kan ik niet op een zelfgebouwde hackintosh gaan kloten? Bovendien werk ik met gekochte software, bij elkaar meer euros dan jullie ooit aan een pc gaan uitgeven, is ook raar he? en dan moet je nog snel kunnen trouleshooten, ondervangen en oplossen.
Alle software gebruikt de zelfde shortcuts, alle configs zitten bij elkaar, nog steeds geen virusscanner nodig.
Maar goed ipv beargumenteren kun je beter maar wat roepen!Ssssmoking
Comment
-
moeilijk he? lezen? je kunt ook gewoon mac osx gebruiken op eigen gebouwde hardware. is PRECIES hetzelfde als een mac maar dan met een andere kast en niet gebouwt door mensen die het durven om 3 keer zo veel geld voor hardware te vragen.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostMarv is een Apple Fanboy die word verblind door de mooie behuizing van zijn Imac en zijn grote fout om een Apple Imac te kopen niet wilt toegeven.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostNee Marv is een duur betaalde editor die geen fuck om prijs maar wel om gemak geeft. Ik heb mijn argumenten gegeven, zij die dit niet kunnen lezen en begrijpen zullen hoogstwaarschijnlijk verblinde fanboys zijn.
En als je van gemak houd ga je dus niet voor een Imac tenzij je er Windows op zet, Dat OS van Apple ondersteunt nog minder dan een mp4 speler van de bartsmit.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostInternet held, geen fuck om prijs geven? jaja...
En als je van gemak houd ga je dus niet voor een Imac tenzij je er Windows op zet, Dat OS van Apple ondersteunt nog minder dan een mp4 speler van de bartsmit.Ssssmoking
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-