Waarom Mac zo goed is

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    20.000 euro voor 1 set kun je 20-25 PC sets van kopen. Dat de mac een langere levensduur heeft is dan ook meteen geen argument meer. No way dat 1 mac langer leeft dan 20-25pc's
    Niet zo snel, de mac maakt onderdeel uit van de set, mac kaal was iets van 5.000.- en Sted stuur ff een link naar waar je software voor je zelfbouw mac legaal koopt want. Op de apple site staat nergens iets hierover.
    Ssssmoking

Comment

• Ok. Dan is het nog steeds 5-6 PC's voor 1 mac o.O

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Ok. Dan is het nog steeds 5-6 PC's voor 1 mac o.O
        Naja als je het vanuit jou als gebruiker bekijkt wel, maar voor een editor die 5 jaar geleden kon kiezen uit een Avid media composer van 25.000 (pc en breakoutbox) en een FCP set (mac, schermen, breakoutboxen, speakers) van toen 10.000 is de pc oplossing juist duurder.

Trouwens een pc van 1000,- lijkt me ook niet heel snel of wel?!
        Had laatst ter oriëntatie een gamepc samengesteld en kwam ook ruim boven de 5.000E
        Ssssmoking

Comment

• in de mac store kun je gewoon een software pakket kopen van leopard osx. Dat kun je bij mijn weten gewoon op 'normale' hardware installeren. ik kan er 1 2 3 even niet wat over vinden op internet maar ik zal later nog wel even zoeken.

Comment

• Originally posted by Marv View Post
            Naja als je het vanuit jou als gebruiker bekijkt wel, maar voor een editor die 5 jaar geleden kon kiezen uit een Avid media composer van 25.000 (pc en breakoutbox) en een FCP set (mac, schermen, breakoutboxen, speakers) van toen 10.000 is de pc oplossing juist duurder.

Trouwens een pc van 1000,- lijkt me ook niet heel snel of wel?!
            Had laatst ter oriëntatie een gamepc samengesteld en kwam ook ruim boven de 5.000E
            voor 1000 euro heb je een kaal systeem (zonder os, randapparatuur e.d.) met core i7 3.0ghz, 6 gig ddr3 en een radeon 6850 of misschien zelfs 6870

Comment

• Originally posted by STED View Post
              in de mac store kun je gewoon een software pakket kopen van leopard osx. Dat kun je bij mijn weten gewoon op 'normale' hardware installeren. ik kan er 1 2 3 even niet wat over vinden op internet maar ik zal later nog wel even zoeken.
              Daarom herhaalde ik mijzelf zo vaak.
              Dit bestaat niet legaal.
              Al jaren is dit HET thema waarom mac zo duur is, je zit vast aan hun hele ideologie.
              En met een bedrijf wil je toch niet dat dit je technische ondersteuning is?
              Hackintosh.nl - Nieuws

Ik zit bij 'de' apple retailer voor de av branch, ze gebruiken alles van andere fabrikanten. Ze zetten zelfs goedkopere en betere merken geheugen in mijn set, zodra apple het zou vrijgeven en die mensen mij adviseren om hackintosh te gaan draaien, doe ik het meteen.
              Ssssmoking

Comment

• hmm, misschien heb je op dat punt gelijk. Ik zou zweren dat je het gewoon los kan kopen. Maar inderdaad in een bedrijf wil je niet gepakt worden met illegale software. Al zal de controle niet zo snel plaatsvinden, maar toch, het zou je maar overkomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X