supermarkt weigert contant geld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• supermarkt weigert contant geld

Mijn broertje wilde vandaag boodschappen doen voor het avond eten.
    Nu wilde hij contant betalen maar dit werd geweigerd omdat het na 18:00 was en dan nemen ze geen contant geld meer aan.

Mijn vraag was mag dit zomaar? Omdat het een wettig betaalmiddel is.
    Mijn broertje had toevallig ook zijn pinpas mee maar niet iedereen heeft een pinpas van zijn leeftijd.

Hoop dat iemand mij kan uitleggen warom dit mag, of juist dat het niet mag.

Groetjes en een fijn weekend
    Bedankt!
    IJsBlok
    Calisthenics / Street workout

Mag niet vanwege overvallen en misschien was de kassa al geleegd, ik werk ook in winkel en doe opleiding detailhandel.

Comment

Heb nog nooit gehoord dat deze supermarkt overvallen is en er hangt nu een bordje (een papiertje) met daarop dat het na 18:00 niet meer mogelijk is contant te betalen dus moet je pinnen
      Calisthenics / Street workout

Comment

Ik heb er nog nooit van gehoord, werk zelf ook in een winkel. Maar goed, die gaat om 18 uur dicht.....
        Het zal voor de veiligheid zijn maar of het echt wettelijk mag???
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

bullshit, als ik na 18:00 contant wil betalen vind ik dat het gewoon mag. Ik hoef toch niet altijd mijn pinpas bij me te hebben?

Comment

Ik zou het geld neerleggen en gewoon weggaan met de boodschappen. En heel misschien de volgende keer mijn pinpas meenemen of gebruiken.
            Het is binnenkort toch echt wel zo dat we niet meer anoniem kunnen winkelen zonder dat de overheid weet wat je eet.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Fuckt up!

Maar eeeh mogen ze doen toch? net zoals ze je de toegang mogen weigeren!
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Waarom zou het niet mogen? Als jij bij een automaat wat gaat halen waar blikjes uitkomen kan je soms toch ook alleen met pin/chip betalen? Ik zie dit niet als iets heel anders.
                Bij mij op school kon je btw met niets anders als een chip betalen.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                  Waarom zou het niet mogen? Als jij bij een automaat wat gaat halen waar blikjes uitkomen kan je soms toch ook alleen met pin/chip betalen? Ik zie dit niet als iets heel anders.
                  Bij mij op school kon je btw met niets anders als een chip betalen.
                  dat is denk wel op veel scholen

zit/zat je toevallig op de HHS?
                  Groeten

Comment

is wel een verschillende situatie lijkt me. Maar zal wel vanwege overvallen zijn. Maar bij mij super waar ik werk kan je gewoon normaal blijven betalen.

Maar zal me ook niks verbazen als veel tankstations het ook zo doen in de avonduren.

Comment

Waarom vraag je dat hier, en niet in de supermarkt..?
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Ik zou het geld neerleggen en gewoon weggaan met de boodschappen. En heel misschien de volgende keer mijn pinpas meenemen of gebruiken.
                        Het is binnenkort toch echt wel zo dat we niet meer anoniem kunnen winkelen zonder dat de overheid weet wat je eet.
                        met jouwn fysiek is dat ook geen probleem :P wie wil jou gaan tegen houden

maar tjah het is idd een manier om zo weinig mogelijk geld in de kassa te houden ivm met overvallen etc. lijkt me. En hun mogen doen en weigeren wat/wie ze willen.
                        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Nog nooit van gehoord dat je niet na 18.00 uur contant kan betalen.....wat ik wil heel erg irritant vind is dat je tegenwoordig nergens meer met een € 100,200 en 500 biljet mag betalen.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ashley heeft niet alleen een goed gevulde BH maar ook een goed gevulde portomonee! Daten?
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Zal best allemaal, ik vind het gewoon bullshit.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X