Bodynet t-shirt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het 2e ontwerp is inderdaad zoals ik bedoelde..

wat de slogan betreft moet bodynet zelf iets hebben waar ze achter kunnen staan.

zoiets als : first the brain ,then the gain is wel pakkend...

Bij ons in de stad kun je ook zelf je shirt laten maken en dat kost incl. shirt iets van 19,95 euro.

Er is dus wel een vraag naar een gaaf Bodynet t-shirt merk ik.. lol

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
      het 2e ontwerp is inderdaad zoals ik bedoelde..

wat de slogan betreft moet bodynet zelf iets hebben waar ze achter kunnen staan.

zoiets als : first the brain ,then the gain is wel pakkend...

Bij ons in de stad kun je ook zelf je shirt laten maken en dat kost incl. shirt iets van 19,95 euro.

Er is dus wel een vraag naar een gaaf Bodynet t-shirt merk ik.. lol
      Gooi er 10 euro bovenop en je kunt geld gaan verdienen.

Comment

menen jullie dat nou? 30 euro voor een shirt hahaha die van xxl kost maar 5 euro man ff normaal doen jonges
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
          menen jullie dat nou? 30 euro voor een shirt hahaha die van xxl kost maar 5 euro man ff normaal doen jonges
          XXL koopt ze ook bulk in. Hoe meer je koopt hoe goedkoper de shirts per stuk worden simpele.

http://www.digitransfer.info/t-shirt-bedrukken
          is ook wel een goede. kun je verschillende dingen maken
          Last edited by Falstyr; 16-01-2011, 12:08.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            XXL koopt ze ook bulk in. Hoe meer je koopt hoe goedkoper de shirts per stuk worden simpele.

T-shirt bedrukken, zelf ontwerpen met eigen logo of tekst
            is ook wel een goede. kun je verschillende dingen maken
            dan gaat 30 euro alsnog te ver ouwe.. kan je een echte mooie merk tshirt voor halen in een goede winkel ipv zown standaard shirt met een logotje

ps dat wil niet zeggen dat ik dit topic een slecht idee vind! echt goede initiatief van nibor en kevin1972
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Inderdaad, maar voor die 3 tientjes moet het wel een beetje kwaliteits shirtje zijn.. niet zo'n zeeman ding wat een naveltruitje word als je het 1x uitwast.

Daarbij zal het beetje een sportief model moeten zijn wat mooi bij je body aansluit.. dan is die in ieder geval ook nog is mooi

Comment

Zo'n polo (cinnamon men) van falstyr zijn site is ook dik trouwens.

Mooi logotje op linkerborst, Bodynet shit achterop

Comment

Die shirts die ik meestal liet bedrukken bij mij in de stad zijn van Fruit of the loom.
                  Goede kwaliteit..
                  Ik liet ze drukken voor mijn timmerbedrijf dus ik moest wel goede kwaliteit hebben.
                  Uit mijn hoofd was ik voor kleine print op de borst en grote print op mijn rug incl. shirt iets van 19,95 euro kwijt.

Comment

Op de gehele rug.

En dan kun je kiezen om het onderste deel of bovenste deel te splitsen van elkaar en dan klein aan de voorkomt rechts op de borst te plaatsen.

Comment

Op de gehele rug.

En dan kun je kiezen om het onderste deel of bovenste deel te splitsen van elkaar en dan klein aan de voorkomt rechts op de borst te plaatsen.
                      Geweldig ontwerp Falstyr..Compliment...

Comment

Hier hoef je verder eigenlijk ook geen tekst meer aan toe te voegen.

Comment

Vind wel dat zowel belgen als NL'rs eentje moeten kunnen kopen, laten we met nog meer ideeen komen ! Falstyr zijn ontwerp is hennig goed !

Comment

Op de gehele rug.

Zeker veel respect falstyr. dit lijkt mij inderdaad perfect voor op de achterkant

Comment

Altijd verstandig om hier nog eens naar te kijken, voordat er gedrukt wordt

http://forum.bodynet.nl/polls-only/2...t-telling.html
                              http://forum.bodynet.nl/suggesties-c...s-bodynet.html

Comment

Okay, wie gaat er geld verdienen en ze laten drukken?
                                Altijd leuk om er hier in Engeland mee te lopen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X