Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou, dat lijkt me nou leuk! Ik wil tussen Martin en Falstyr in zitten!!
haha er zijn wel een paar mensen waarmee ik wel zou gaan eten of lekker trainen, maar een aantal........doe maar niet, gaat niet goed aflopen..
Nee hoor ik houd het wel bij contacten met de jongens van het andere "board" je weet wel.....sssstt!
Ik ga binnenkort ff knallen met Buffy en een paar andere jongens. Dan weet je wel welke jongens ik bedoel.
haha er zijn wel een paar mensen waarmee ik wel zou gaan eten of lekker trainen, maar een aantal........doe maar niet, gaat niet goed aflopen..
Grappig dat je dit zegt. Maar een forum is heel wat anders dan mensen in het echt ontmoeten.
Ik heb het al een keer eerder gezegd. Ik heb een paar keer met falstyr getraint en daar was hij heel relaxed terwijl hij hier af en toe een hork 1ste klasse is.
Ik heb het al een keer eerder gezegd. Ik heb een paar keer met falstyr getraint en daar was hij heel relaxed terwijl hij hier af en toe een hork 1ste klasse is.
Hoor wel vaker dat ik relaxt oog en over kan komen. Dat komt omdat je hier op een forum je gedachten deelt. Op straat doe je dat niet. Als ik voor iemand staat weten ze echt niet wat ik werkelijk denk tot ze me te ver pushen en er opeens daadkracht vereist wordt.
Hoor wel vaker dat ik relaxt oog en over kan komen. Dat komt omdat je hier op een forum je gedachten deelt. Op straat doe je dat niet. Als ik voor iemand staat weten ze echt niet wat ik werkelijk denk tot ze me te ver pushen en er opeens daadkracht vereist wordt.
Niet zo drama van maken man.
Je bent in real life gewoon normaal, relaxed en bedreven in je sport.
Af en toe ben je paranoide, soort van iedereen is tegen mij, wat je je dus verbeeld.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment