Bodynet t-shirt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Yup. Mijn lijst was vroegah leeg, maar is de laatste maanden opeens flink in gebruik. Heb al genoeg grijze haren zonder de irritaties van bepaalde etters. Ignore lijst rules
    Jeeeeeeej, ik sta er (nog) niet op!

@T-shirt: was al eens een topic over, is toen nooit wat van terecht gekomen. Maar als iemand een goed voorstel heeft, wil ik best weer overwegen een t-shirt aan te schaffen.

Niet wit .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik zou ook wel een t-schirt willen, ik vind fallus zijn ontwerp wel geslaagd. Als iemand er werk van zou maken zal ik wel een shirt bestellen
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Ik heb er ook wel wat voor over als er werk van word gemaakt. Maar heb geen zin om in een goedkoop wit t-shirtje met opdruk te lopen.
        19j - 1.96m - 105kg
        Train harder, grow faster

Comment

• Als er shirts komen die mooi zijn wil ik er ook wel 1.
          Grijs is goede kleur, vallen de muscles goed in uit

Comment

• Als de t-shirt mooi gelukt zijn, wil ik er ook wel 1 afnemen!!
            Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

• 30 euro nee dankje. dat is weer bijna een pot whey

Comment

• Pffff ik vermoed dat we die t-shirts pas rond sinterklaas hebben of met de kerst...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                  Pffff ik vermoed dat we die t-shirts pas rond sinterklaas hebben of met de kerst...
                  Ik vindt je nog vrij positief, denk niet dat er shirts gaan komen.

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                    Ik vindt je nog vrij positief, denk niet dat er shirts gaan komen.
                    Haha..tja..ach..beetje positief blijven he..

Comment

• Doe mij ook maar z'n shirt klinkt goed
                      NO BODY
                      NO NET
                      Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                      Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

• Ik heb een goedkoper alternatief beste mensen, ik stel voor dat iemand die creatief is een sjabloon (=tekening) maakt en dan stemmen we welke het officiele sjabloom van Bodynet wordt. Daarna koop je zelf een tshirt en koop je SPECIAAL PRINTPAPIER waar je over kan strijken.... ZO MAAK JE JE EIGEN TSHIRT en ben je zelf tevreden met de kwaliteit van het shirt

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
                          Ik heb een goedkoper alternatief beste mensen, ik stel voor dat iemand die creatief is een sjabloon (=tekening) maakt en dan stemmen we welke het officiele sjabloom van Bodynet wordt. Daarna koop je zelf een tshirt en koop je SPECIAAL PRINTPAPIER waar je over kan strijken.... ZO MAAK JE JE EIGEN TSHIRT en ben je zelf tevreden met de kwaliteit van het shirt
                          Ja..of een goedgekeurd logo door bodynet als bestandje.

Kan je daarna naar een drukker om het op je shirt te laten drukken...

Comment

• Hoe zit het nu met het idee om een bestand te downloaden om zo een shirt of trui te kunnen laten drukken??

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                              Hoe zit het nu met het idee om een bestand te downloaden om zo een shirt of trui te kunnen laten drukken??
                              heb wel respect voor je doorzettingsvermogen om deze shizzle voor elkaar te krijgen.. maar geloof me, er zullen nooit bodynet t-shirts komen.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                                heb wel respect voor je doorzettingsvermogen om deze shizzle voor elkaar te krijgen.. maar geloof me, er zullen nooit bodynet t-shirts komen.
                                Doorzettingsvermogen heb ik zeker ja...

Anders gebruik ik het ontwerp van Marnop gewoon wel..

Komt er toch een Bodynet shirt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X