Bodynet meeting België

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rotterdam zou inderdaad wel gemakkelijker zijn dat scheelt 1 uur in reistijd.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Is volgens mij ook goed te bereiken met Openbaar Vervoer.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

rotterdam is idd goed te bereiken voor de meesten, omdat het aardig centraal is en zeer goed te bereiken.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Rotterdam is voor mij ongeveer anderhalf uur met de trein.
          Als er dan een gym is dicht bij een station hoeven we daar ook niet al te ver te reizen.
          Als het in Rotterdam gehouden word schuift mijn gedachte misschien al een beetje naar Ja.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            was niet mijn punt, ging mij meer om de mede belgen.
            Hoeveel Belgen komen er dan uiteindelijk?....daadwerkelijk?

Pak dan gewoon Utrecht, centraler kan bijna niet.
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

dordrecht is behoorlijk dichtbij de grens

Comment

Rotterdam is vanaf hier 2 uur (en Amsterdam is maar net een uurtje), ik kan me niet voorstellen dat België veel verder is.
                Rotterdam is gewoon kut bereikbaar, omdat ik dan langs Utrecht moet (allemaal 100km, veel meer flitsers).

Comment

r'dam is voor mij 1 uur 40 min dus wel goed te doen. als het daar word gehouden neig ik ook naar ja.

Comment

Rotterdam is echt wel het verste dat ik wil gaan..
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Als je sochtends in Rotterdam zou trainen bij Bodies kan je Roelly nog tegen het lijf lopen, mag je misschien aan zijn spieren voelen!
                      Groeten

Comment

Belgie zou voor mij niet heel erg zijn, woon 20 minuten van de grens ofzo.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

En toen was het topic op 17 januari dood...jammer. Bij deze een poging om er weer nieuw leven in te blazen.
                          Als ik zo terug lees hebben de meeste mensen voorkeur voor Rotterdam. Weet iemand daar een gym waar we af kunnen spreken en samen kunnen trainen?
                          En datum: idee 20 maart of 27 maart? (beide op een zondag)

Comment

Leuk, Janneke!
                            Ik woon niet ver van Rotterdam maar ken daar verder geen gyms, helaas.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik ken wel wat gyms in rotterdam, niet dat ik hierbij ben verder.

BODIES - Charlois (traint o.a. Sibil met der trainee's, Roelly bijv.)
                              LifeLine - Zomerhofstraat (prima gym, alles aanwezig)
                              Fitness First, lijnbaan (aardige gym, hammerstrength shit, squatrack etc.)
                              Classic gym (hardcore, maar ken het niet verder)
                              Fitness First, boompjes (gaar, geen squatrack, weinig ruimte, wel veel fancy machines)

Zijn er nog een hoop meer, o.a. Body Improvement wat een erg goede gym is, maar die is niet echt in het centrum.
                              Groeten

Comment

Charlois rotterdam zuid ook geen centrum, die van de lijnbaan is wel goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X