Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ahaahah nee man gelukkig niet dan zit je zwaar aan duizende euros boete
Het meeste had ik al verkocht toen ze me pakte dus dat was mooi mag ik ook is geluk hebben haha.
Was druk daar binnen jonge tering niet normaal echt veel waren er gepakt ik vond dat ze er ook echt naar zochte heel jammer verziekt de sfeer een beetje.
Heb er ook veel gezien die werden afgevoerd
mensen die zich elitair willen voelen door een muziekstijl zijn grappig. Ze hebben zelf niet door dat ze gewoon dweepen
Wat is jouw probleem kerel? Ben jij verliefd op mij ofzo? Jij homo ofzo? je mag anders eens wat muy thai komen tonen. Zal eens zien wie hier de stoeren is met je domme fotootje. Homo
Wat is jouw probleem kerel? Ben jij verliefd op mij ofzo? Jij homo ofzo? je mag anders eens wat muy thai komen tonen. Zal eens zien wie hier de stoeren is met je domme fotootje. Homo
Een goede troll houdt altijd zijn zelfbeheersing. Je hebt gefaald, mikkel.
Dus als je naar een feest gaat worden er tegenwoordig honden ingezet?
Fuck man er is heel wat veranderd. 15 jaar geleden was dat allemaal niet zo streng.
Honden zijn er bijna nooit, maar kun je in gelredome wel sneller verwachten als bijvoorbeld brabant hallen. Vorig jaar hardbass geen honden, dit jaar wel.
Ook undercovers, vorig jaar was een maat van me meegenomen omdat hij bij zijn zak zat net nadat we het fouilleren achter de rug hadden.
heb maar 1 hond gezien en die zat mooi achter slot en grendel in het busje. Geen problemen met het snoepgoed:P
Maar begin was een beetje minder voor mij, beetje ziekjes. Werd echter snel weer beter en heb verder ene prima avond gehad^^
Vond wel dat ze de team wat hadden mogen wisselen. Vond vooral het 3e team een beetje saai en veel hetzelfde. Denk dat ze beter team 2 en 3 andersom hadden kunnen doen. Wild motherfuckers maakten er wel een goede show van
Bij poort Q zat anders een heel lief herdertje die zin had in snoep.
Haha tja als die dingen inwerken wil je wel eens ziek worden haha.
Jongen, daymar is hardcore! Korsakoff is FAGETCORE!!! jij houdt van korsakoff jij => hahaha
Nah beter houd jij korsakoff en day-mar geef mij maar mad dog of nosferatu.. jammer dat hellsysten nooit op die feestjes is, vond 'm een tijd terug echt goeie muziek maken.
Bij poort Q zat anders een heel lief herdertje die zin had in snoep.
Haha tja als die dingen inwerken wil je wel eens ziek worden haha.
Had ingang E dus misschien wel geluk gehad (al had ik niet veel bij op zich). Maar voelde me al niet goed toen ik het in nam, was misschien beter geweest ff te wachten. Maar ach tis allemaal goed gekomen.
Maar als ik kijk op partyflock enzo naar de reacties vond iedereen team bleu echt heel vet. Vond dat juist een beetje een saaie set. Was naar mijn idee te veel van hetzelfde.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment