Telefoonterrorist Ahmed
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View PostGen
Ik kan niet geloven dat jij hem serieus neemt? Kleinschalig dealer.. ik denk eerder dat we heer met een ADHD patiƫnt te maken hebben. Uiteraard niet helemaal 100% zoals je zelf kunt zien.
Ik maak geen assumpties of whatever over wat hij is, ik zeg alleen maar wat hij maar zal bereiken, als hij zo blijft voordoen.
Volgens wat ik kan aflezen uit zijn text, is hij een mentaal gebrekkig individu met een even gebrekkige visie van de wereld, hopeloos op zoek naar internet-bevestiging van de sociale status(tough guy of the str33t, jeweetz) waar hij van droomt.the one and only tabata overlord
Comment
-
[hey fitness maniak??? Ik 80kg 1m80 niet echt overdreven gespierd. Ik ben wel 100% zeker dat ik je in 10 seconden versla. Wss in nog minder. Als je me niet gelooft mag je al je vrienden optrommelen. Je zal ze ZEKER nodig hebben. Je heb mijn IP alƩ kom af deze nacht. Haast u. Het is niet borgerhout he. :-)
XXXXXXXXXXXXXX]
gaan we leip doen brahhhh, k ben groter Ć©n zwaarder dan jou leipe communist.. heb geen vriendjes nodig kerel
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View Postga zo door. vindt je filmpjes top! luister maar niet naar de andere."Bodybuilding is a long term commitment and you wonāt get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by gameface View PostHoe weet je dat? Link me naar zijn foto's?
enigste kan ik herinneren dat hij ooit iets gezegd heeft bij biceps omvang 45cm ofzo was, daar omheen ieder geval.
en dat hij 110kg met 10% woog lengte 190 ofzo.
Als dit allemaal klopt kan je er wel een conclusie uit halen.
Weet zijn stats van nu niet maar zal vast niet slecht zijn.
gooi die stomme filmpjes van je lekker in 1 topic, en het slaat nergens op tijdverdrijf.com kan jij wel gaan opzetten want dit is echt verspilling van mij tijd.
net zoals kleine kinderen de kindertelefoon voor de grap bellen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostMs een naar school gaan. Kun je ms nog iets bereiken in je leven. Wie weet schop je het wel tot taxichauffeur of wc-kuiser!
het is mischien niet het beste. maar niet iedereen heeft het niveau om advocaat te worden ofzo hoor.Never send a boy to do a mans job!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment