Telefoonterrorist Ahmed

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    Dreigen met fysiek geweld omdat je het verbaal niet meer kan halen bewijst enkel mijn punt.

Een goede tip voor wil je echt iets betekenen in je Russisch mafia, of wat er nog van overblijft in Antwerpen sinds de Falcon-tijden: leer je hoofd koel te houden, en leg nooit direct je troeven op tafel. Anders ben je alleen maar goed voor een loopjongentje of kleinschalig dealertje te zijn, hogerop kunnen ze je niet gebruiken.
    deze reactie = ownage.

OT, wat een figuur...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Gen

Ik kan niet geloven dat jij hem serieus neemt? Kleinschalig dealer.. ik denk eerder dat we heer met een ADHD patiƫnt te maken hebben. Uiteraard niet helemaal 100% zoals je zelf kunt zien.
      Neem ik hem serieus dan? Ik prik hem even en hij hapt direct.
      Ik maak geen assumpties of whatever over wat hij is, ik zeg alleen maar wat hij maar zal bereiken, als hij zo blijft voordoen.

Volgens wat ik kan aflezen uit zijn text, is hij een mentaal gebrekkig individu met een even gebrekkige visie van de wereld, hopeloos op zoek naar internet-bevestiging van de sociale status(tough guy of the str33t, jeweetz) waar hij van droomt.
      the one and only tabata overlord

Comment

Neem ik hem serieus dan? Ik prik hem even en hij hapt direct.
        Is toch prachtig ^^

OT:

Comment

[hey fitness maniak??? Ik 80kg 1m80 niet echt overdreven gespierd. Ik ben wel 100% zeker dat ik je in 10 seconden versla. Wss in nog minder. Als je me niet gelooft mag je al je vrienden optrommelen. Je zal ze ZEKER nodig hebben. Je heb mijn IP alƩ kom af deze nacht. Haast u. Het is niet borgerhout he. :-)
          XXXXXXXXXXXXXX]

gaan we leip doen brahhhh, k ben groter Ć©n zwaarder dan jou leipe communist.. heb geen vriendjes nodig kerel

Comment

Originally posted by Mikhail85 View Post
            mijn zus valt niet op fagets en nu laat ik je los en negeer ik je.
            Met foto's van vechtsport, (als het al niet eens jezelf is, kom je er niet
            Genjuro heeft een van de beste fysieken van bodynet

Comment

beetje geld verdienen door viewers naar je blog spot te lokken erg goed zeg

Comment

vind hem wel grappig..!!!!

Comment

ga zo door. vindt je filmpjes top! luister maar niet naar de andere.
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    Genjuro heeft een van de beste fysieken van bodynet
                    Hoe weet je dat? Link me naar zijn foto's?

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                      ga zo door. vindt je filmpjes top! luister maar niet naar de andere.
                      Ik vind hem irritant, maar dat vind ik jou ook. Dus ik kan wel begrijpen waarom jij die filmpjes top vindt.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by gameface View Post
                        Hoe weet je dat? Link me naar zijn foto's?
                        Kan je niet weten omdat hij nooit foto's heeft gepost
                        enigste kan ik herinneren dat hij ooit iets gezegd heeft bij biceps omvang 45cm ofzo was, daar omheen ieder geval.
                        en dat hij 110kg met 10% woog lengte 190 ofzo.

Als dit allemaal klopt kan je er wel een conclusie uit halen.
                        Weet zijn stats van nu niet maar zal vast niet slecht zijn.

gooi die stomme filmpjes van je lekker in 1 topic, en het slaat nergens op tijdverdrijf.com kan jij wel gaan opzetten want dit is echt verspilling van mij tijd.

net zoals kleine kinderen de kindertelefoon voor de grap bellen.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Ms een naar school gaan. Kun je ms nog iets bereiken in je leven. Wie weet schop je het wel tot taxichauffeur of wc-kuiser!
                          Wat is er mis met taxi chauffeur worden? :S
                          het is mischien niet het beste. maar niet iedereen heeft het niveau om advocaat te worden ofzo hoor.
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Echt grappig dit ..

( ik bedoel niet het filmpje,maar alle reacties)

Sommige hier op het forum zijn nog te dom om te kunnen schijten...zoals de starter van dit topic en de mensen die hetzelfde denken/doen en zijn...

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              Kan je niet weten omdat hij nooit foto's heeft gepost
                              jawel, k heb al eens foto's van hem gezien, weet alleen niet waar.

Comment

mijn fysiek is ondertussen een pak minder, ik ben net geopereerd en kom uit de examens. Trainen zal er de eerste maanden nog niet bij zijn.
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X