Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tegen over de Posthoorn:P Waar Train je? Bokkeduinen zeker?
Ja daar ja! Met fitnessen moet ik nog beginnen... was opzoek naar een schema dat goed bij american football past en toen kwam ik dit topic tegen dud dacht daar reageerik ff op..
Ja daar ja! Met fitnessen moet ik nog beginnen... was opzoek naar een schema dat goed bij american football past en toen kwam ik dit topic tegen dud dacht daar reageerik ff op..
Ga in hoogland action center fitnissen daar zit ik ook hahah
mijn broer speelt het, bij ghent gators! vraagt altijd of ik niet mee wil doen omdat hij me als goeie running back ziet maar ben beetje bang voor de blessures, dus hou het bij hard gaan in de gym
vind het wel een erg mooie sport om te zien, sinds ik naar de states ben geweest eraan verkocht, maar het zelf spelen, tot nu toe kan ie me niet overhalen
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
niet hier in de buurt, anders zou het wat mij betreft het ultieme voor mij zijn. krachtsport in dienst van mn football stellen en mega conditie opbouwen en flink beuken. lekker mn agressie kwijt raken.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment