Ik mag geen muts dragen in de gym w0000ttt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zeggen mag altijd, effect 0

dus beter niets zeggen zonde van de energie
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

@TS

Oke nu even serieus, hoe kan jij in godsnaam een koudje vatten in de sportschool, ik bedoel je traint toch wel? want als je hard traint komt dat niet voor hoor iig niet bij mij!

Als ik train voel me echt 100 graden van binnen en buiten!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        ging over het ''gooien'' van gewichten.

Sorry, maar dat vind ik terecht. Waar is dat gesmijt voor nodig dan? Het voegt niets toe verder, kan gevaarlijk worden(je kunt verkeerd gooien, he...) en het is irritant voor andere trainers.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Regels zijn regels, klaar!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Sorry, maar dat vind ik terecht. Waar is dat gesmijt voor nodig dan? Het voegt niets toe verder, kan gevaarlijk worden(je kunt verkeerd gooien, he...) en het is irritant voor andere trainers.
            Weet je,
            soms valt het wel mee met het "gooien" van gewichten. Het gooien op zich voegt idd niets toe.
            Alleen soms wil je zo snel mogelijk de gewichten weer loslaten, laten vallen wordt het dan vaak. Sommige jongens trainen met zo hoog mogelijke gewichten waarmee je echt maximaal een x aantal reps kan maken en soms is het oppakken en terugleggen gewoon iets te zwaar.

In filmpje van Robin en Khalid(einde) zie je wat ik bedoel, soms is een gewicht gewoon net ff TE om eventjes makkelijk te pakken en wegleggen.:

YouTube - khalid almohsinawi and Robin Brantz training dumbell presses @ Spartacus gym Almere

Ik heb ook wel eens commentaar gehad, dan wordt er gezegd dat de gewichten te zwaar zijn voor je.....ik reageer dan meestal niet maar pak gelijk dumbells die 10 kilo zwaarder zijn en maak onmiddellijk nog een setje.
            Daarna hoor je ze nooit meer zeuren.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Als je het niet eens bent met regels mag je er wat van zeggen, punt.
              Dat mag maar je weet van te voren wat de regels zijn. Dan moet je bezwaar maken niet achter af.

Maar nu we het toch over regels hebben, wanneer springen jullie mods eens wat vaker in als het gaat om regels naleven? begin weer een zooitje te worden hier en daar op het board.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                Dat mag maar je weet van te voren wat de regels zijn. Dan moet je bezwaar maken niet achter af.

Maar nu we het toch over regels hebben, wanneer springen jullie mods eens wat vaker in als het gaat om regels naleven? begin weer een zooitje te worden hier en daar op het board.

Elke keer als misterfit iets schrijft denk ik Heyyy een nieuw lid.......Dynobet is ook al een tijdje zoek. General zie je ook erg weinig.

Het zijn net onze politieagentjes...ze zijn er nooit. Ze bestaan wel, maar de straat op en boeven vangen, mooi niet.
                Er moeten gewoon een paar mods bijkomen die elke dag aanwezig zijn en ook daadwerkelijk modereren. Bij ongein gelijk ingrijpen en de delete of edit button aanklikken ipv aan laten klooien. Zo moeilijk is het niet.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Er moeten gewoon een paar mods bijkomen die elke dag aanwezig zijn en ook daadwerkelijk modereren. Bij ongein gelijk ingrijpen en de delete of edit button aanklikken ipv aan laten klooien. Zo moeilijk is het niet.
                  Precies!!!!!!

Comment

Ik zou zeggen maak een Poll aan.
                    Maar welke mensen met veel kennis, die veel hier zijn en al lang member zijn hebben we nog?
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

heerlijk, in de ochtend een muts dragen...

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Weet je,
                        soms valt het wel mee met het "gooien" van gewichten. Het gooien op zich voegt idd niets toe.
                        Alleen soms wil je zo snel mogelijk de gewichten weer loslaten, laten vallen wordt het dan vaak. Sommige jongens trainen met zo hoog mogelijke gewichten waarmee je echt maximaal een x aantal reps kan maken en soms is het oppakken en terugleggen gewoon iets te zwaar.

Ja, zoiets, daar kan ik nog wel inkomen maar ik weet in elk geval zeker dat niet iedereen om die reden met gewichten gooit. En dan wordt het dus wel irritant.
                        Het zijn bij ons bepaalde mannekes die je het ziet doen, en daarna lopen ze dan ontzettend breed en stoer weg.........lopen een rondje, kreunen diep, en doen het weer. Maar echte inspanning zie ik dan niet echt, het is meer een soort baviaangedrag.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by RoboRI3 View Post
                          het bleek wel mo zn winkel te zijn, hoe vertaalt de metafoor dus in het verhaal :P?
                          Te moeilijk, te moeilijk
                          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

kvind niet zo zeer dumbbells of barbells die op de grond gegooid worden erg,

meer die machines --> als die platen op elkaar knallen *oren kapot*

Comment

Originally posted by RoboRI3 View Post

meer die machines --> als die platen op elkaar knallen *oren kapot*

Dat hoor jij toch niet, met je muts op............

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Dat hoor jij toch niet, met je muts op............
                                haha vergis je niet, als materie dicht op elkaar zit is er amper sprake van decibel reductie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X