Ik mag geen muts dragen in de gym w0000ttt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gleke View Post
    Dyno zit normaal wel heel wat online, maar die is nu op reis tot 14 maart.

Oh ok, ik miste hem al. Hij en Misterfit zijn de enige 2 mods die nog wel eens wat "doen".
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Yves View Post
      met van die flapjes
      Zie jij het ook voor je?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Als je het niet eens bent met regels mag je er wat van zeggen, punt.
        Je ken van alles zeggen over Misterfat, maar hij leert snel!

@Robo

Wat een doetje ben jij zeg..

-'iiieuw de ramen staan open en ik heb het koud dus ik draag graag een mutsje'
        Gast... Kom op.. Als de ijsberen antivries drinken, dan is het pas koud.
        Je word niet ziek van kou.

-word je op de regels gewezen, ga je met de staart tussen de benen van de gym weg.. Als je kloten heb, blijf je lid en verzin je een mooie actie.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Edit..
          Last edited by Iguana; 04-03-2011, 16:41. Reason: Op zich geen foute post maar reaktie op persoonlijke aanvallen..

Comment

gaat weer lekker hier hahah

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
              gaat weer lekker hier hahah
              had ik dit geweten, dan had ik mijn muts afgedaan.. :P

Overigens vandaag uitgeschreven en weer ingeschreven bij va bene. Mooie tv's dumbbells tot 40, genoeg bankjes, sauna, tanning (voor GTL) --> 46 per maand.

Maargoed aangezien ik van de G ben ipv GTL betaal ik dus de marge om tv te kunnen kijken terwijl ik train . --> met jaar abbo krijg je wel 2 maanden gratis dus in feite betaal ik 38 1/3 eurie per maand..

Comment

Originally posted by Silk View Post
                ik heb geen flauw idee waar jouw reactie vandaan komt op Falstyr,

Dan word het tijd om het forum door te spitten! Falstyr heeft een berg aan kennis in huis maar als het op taalgebruik aankomt is het soms een oermens!

Maar dit geld niet alleen voor Fal hoor er zijn er meer maar Fal en Ash hebben samen al een "verleden" hier op het board. dus zoek en gij zult vinden waarom Ash zo reageert!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Zie jij het ook voor je?
                  Ben jij dat in je Avatar Beaudien?

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post

Zegt meer over jouw kennis

Grrrrrrapjas....
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                      Dan word het tijd om het forum door te spitten! Falstyr heeft een berg aan kennis in huis maar als het op taalgebruik aankomt is het soms een oermens!

Maar dit geld niet alleen voor Fal hoor er zijn er meer maar Fal en Ash hebben samen al een "verleden" hier op het board. dus zoek en gij zult vinden waarom Ash zo reageert!

Ik reageer af en toe ook zoals Ashley op 2 figuren...denk dezelfde reden.

Ik vind het bij hen ook niet alleen om taalgebruik gaan Phoenix. Als mensen gelijk gaan schelden om niks noemenswaardigs.........
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Misschien maakte je jezelf wel zo belachelijk met die muts dat het zelfs voor jou beter was om hem af te doen? Wel belachelijk dat ze over zulk soort dingen moeilijk doen zeg.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Edit..
                          Last edited by Iguana; 04-03-2011, 16:47. Reason: Begint met aanval..

Comment

Vanaf nu geen persoonlijke aanvallen meer in dit topic.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Edit..
                              Last edited by Iguana; 04-03-2011, 16:50. Reason: Net de post gequote post aangepast..

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                                Vanaf nu geen persoonlijke aanvallen meer in dit topic.
                                Ah 1 keer nog.Nee,ah,nee,ah,nee,ah......... , nou vooruit 1 keer dan nog.
                                Stelletje homo's.Wie voelt zich aangesproken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X