Orgasme onder c ontrole in 3 stappen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gameface View Post
    Ja waarom ben ik een onrespectvol en onbeleefd?
    Dit is geen jailbait topic maat...

En een beetje respect naar vrouwen van 35 is wel gewenst...

Voor de rest heb ik niets persoonlijk tegen jou hoor...

Comment

• Hey beetje respectvol blijven knul!
      Als je dat al niet kan,wat zoek je hier dan.

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
        Laten we het leuk houden hier op bodynet!
        EENS...

Het zijn nog jonge jongens he ..

Die kunnen soms wat uit de bocht vliegen..

Laten we er a.u.b geen jailbait van maken hier...

Gun ons de 30+ ook eens een leuk topic

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
          Dit is geen jailbait topic maat...

Voor de rest heb ik niets persoonlijk tegen jou hoor...
          Dit is ook geen topic om te praten over hoe geil je wel niet en weet ik veel allemaal. Dit is een topic over te snelle orgasme. Jullie lopen hier grapjes over te maken maar dit is een serieus probleem! Heel veel mannen hebben hier last van en jullie gaan grapjes maken? Nou dat noem ik pas onbeleefd en respectloos!

Originally posted by Richard075 View Post
          Hey beetje respectvol blijven knul!
          Als je dat al niet kan,wat zoek je hier dan.
          Jij beweerd dingen over mij en als ik vraag waarom krijg ik niet normaal antwoord? Zeg het dan ook.. je kan mensen niet in hun bek schijten en daarna kwalijk nemen dat ze uit hun bek stinken.

Comment

EENS...

Het zijn nog jonge jongens he ..

Die kunnen soms wat uit de bocht vliegen..

Laten we er a.u.b geen jailbait van maken hier...

Gun ons de 30+ ook eens een leuk topic
            Elkaar beetje lopen opgeilen via internet noem ik eerder pubergedrag!

Comment

• Dacht ik ook,we hebben Beeps nog niet gezien vanavond,volgens mij wordt ze zwaar genomen daar in de dojo!!!

Comment

Dit is ook geen topic om te praten over hoe geil je wel niet en weet ik veel allemaal. Dit is een topic over te snelle orgasme. Jullie lopen hier grapjes over te maken maar dit is een serieus probleem! Heel veel mannen hebben hier last van en jullie gaan grapjes maken? Nou dat noem ik pas onbeleefd en respectloos!

Jij beweerd dingen over mij en als ik vraag waarom krijg ik niet normaal antwoord? Zeg het dan ook.. je kan mensen niet in hun bek schijten en daarna kwalijk nemen dat ze uit hun bek stinken.
                Ik moet zeggen dit vind ik weer een sterke van je,die hou ik erin!!

Comment

Als ik eerlijk moet zijn is het moeilijk om daar nog iets van respect voor te hebben als je ziet wat ze tot nog toe op bn verkondigd heeft.

Comment

Elkaar beetje lopen opgeilen via internet noem ik eerder pubergedrag!
                    Kom nou zeg wie loopt er hier nou op een kind van amper 12jaar met een veel te krap push up bh-tje te geilen!

Comment

• Game face...

Als of jij je druk zou maken over vroeg tijdige zaadlozingen...

Wij gaan jou jailbait topic toch ook niet verneuken met allerlei dingen..

Nogmaals ..ik heb niets tegen jou persoonlijk ,maar ik vind het jammer dat je regelmatig probeert om een topic te verneuken..

Als jij je erger aan ons 30+ die hier posten dan kijk je maar niet in dit topic...

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                        Als ik eerlijk moet zijn is het moeilijk om daar nog iets van respect voor te hebben als je ziet wat ze tot nog toe op bn verkondigd heeft.
                        Geldt voor alle vrouwen van middelbare leeftijd...

RESPECT!!!! bedoel ik dan he...

Comment

Dat kan wel wezen Maas,maar ik vind persoonlijk dat je je dan nog wel respectvol kan blijven gedragen,en niet iedereen voor weet ik veel wat uit te maken.En als ze dan achteraf nog doen alsof ze niet weten wat ze nou verkeerd hebben gezegd,stommer kun je bij mij niet overkomen en kan daar geen respect voor opbrengen.

Comment

• Nibor zit je nou gewoon te ruften!

Comment

Dit dus..

Originally posted by Richard075 View Post
                              Kom nou zeg wie loopt er hier nou op een kind van amper 12jaar met een veel te krap push up bh-tje te geilen!
                              Dat haar tieten zo goed uit zien komt omdat ze grotere/vollere/beter hangende tieten heeft dan de gemiddelde 35 jarige vrouw.

Originally posted by nibor76nl View Post
                              Game face...

Als of jij je druk zou maken over vroeg tijdige zaadlozingen...

Wij gaan jou jailbait topic toch ook niet verneuken met allerlei dingen..

Nogmaals ..ik heb niets tegen jou persoonlijk ,maar ik vind het jammer dat je regelmatig probeert om een topic te verneuken..

Als jij je erger aan ons 30+ die hier posten dan kijk je maar niet in dit topic...
                              Jaa daar maak ik me druk om! Als ik seks heb met een meisje zoals op dat foto zal ik idd erg snel klaar komen ja! En wie loopt er weer dan voor lul? Precies, ikk!! En een topic als dit kan mij ervan af helpen. Maar nee hoor.. Nibor moest natuuuurrlijk weer lekker lopen geilen met een andere vrouw via internet. Respectloos! Misschien ben ik wel heel onzeker over de lengte van mijn lul? En dan komt dit er ook nog eens bij! Misschien pleeg ik wel zelfmoord omdat ik te onzeker ben.. komt allemaal door jouw Nibor! Puur omdat jij te lang geen sex hebt gehad.

Dankzij Beeps is er geen jailbaittopic meer vriend.

En dit is geen 30+ topic! je bent totaal offtopic! En dit is ook nog eens een open forum dus ik mag overal komen.

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                                Dat grietje is waarschijnlijk 17 jaar.....ik denk dat 90% van de leden geen moeite met haar zal hebben.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X