Tsunami Japan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat die mafkees gelooft dat het einde van de wereld er aan zit te komen is tot daar aan toe.Maar dat hij beweert dat je zus dan terug komt weet je gelijk: deze man is de weg kwijt.Mafkees,zweefteef,biologische hufter.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
      Dat die mafkees gelooft dat het einde van de wereld er aan zit te komen is tot daar aan toe.Maar dat hij beweert dat je zus dan terug komt weet je gelijk: deze man is de weg kwijt.Mafkees,zweefteef,biologische hufter.
      De weg kwijt? Gewoon een mongool.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

en nu krijg je de mafkeesjes weer op youtube die dan typen:

09-11-01 + 03-10-11 = 12-21-12 einde van de wereld bla bla bla

Comment

Tja deze discussie kunnen we eindeloos voeren,of je gelooft wel of niet nietwaar?

Comment

De aarde heeft weeën, zal het een jongentje of meisje zijn!

Serieuzer antwoord kan ik niet geven...

Comment

De aarde zou volgens mij al 3x naar de klote gegaan zijn als het lag aan die voorspellingen...

Comment

Weer even on topic lady's,de 3de reactor staat nu mogelijk op ontploffen,mocht dit gebeuren dan is de straling zo heftig door het plutonium,dat als de wind inderdaad zo draaien landinwaards,dat dan misschien wel half Japan niet meer bewoonbaar zou zijn voor heeeele lange tijd.
                Als hij ontploft betekent het ook,dat een heel andere kerncentrale die 200km verderop staat heel erg snel ontruimt zal moeten worden.In afwachtende,

Comment

http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/b27e02fc_eFYYe.jpg

Gekke Amerikanen.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                    kan niet openen.

Comment

www.dumpert.nl - Amerikanen over Japan

Comment

weer beetje typische onesided verslaglegging. Je kan zien in veel van de berichten dat het juist reacties zijn op een overweldigende andere mening.

Als er een ramp in duitsland is, zul je ook genoeg van dit soort zielige typetjes kunnen vinden in nederland die vinden dat het karma, of whatever is voor de 2e wereldoorlog. En die soortgelijke uitspraken doen. Heeft niks met amerikanen te maken. In elk land, elk volk heb je van dit soort zielige figuren.

Snap ook niet zo goed het nut van de makers van dit overzicht. Lijkt me amper constructieve waarde te hebben. Meer een beetje van... kijk eens wat een sukkels ofzo.
                        Fear is the mind killer

Comment

Klopt, maar ik heb toch altijd het idee dat er in de V.S. meer van dit soort mensen wonen. Heeft iets met arrogantie te maken.

Comment

wat een kortzichtige lui... wat moeten de indianen nu gaan doen? go katrina go katrina, als karma voor het afpakken van hun land. ik weet zeker dat ze dan wel een ander toontje miepen...

ach ja, de amerikanen, ze denken dat alles om hun draait.

Comment

Als tegenwicht voor al de sensationele artikelen in de pers en op de TV is het goed om te lezen hoe de experts de situatie inschatten. Een waardevolle website is hier: MIT NSE Nuclear Information Hub (http://web.mit.edu/nse/) | Information about the incident at the Fukushima Nuclear Plants in Japan hosted by http://web.mit.edu/nse/ :: Maintained by the students of the Department of Nuclear Science and Engineering a
                              Ondertussen blijven de aardbevingen doorgaan. Gisteravond, vlak voordat ik naar bed ging, schudde het weer hevig. En ook deze morgen (woensdag) hadden we weer een aardbeving.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

grappig hoe de media inspeelt op de angsten van de mensen om kijkcijfers te halen.

Mijn moeder denkt bijvoorbeeld echt dat de reactors elk moment een nucleaire ontploffing kunnen hebben. Ze heeft al melkpoeder opgeslagen... "Beter te vroeg dan te laat"

Ik heb haar proberen uitleggen dat er geen kettingreactie op gang is en het risico voor europa eerder economisch is ipv nucleair, maar nee hoor, kijk maar wat de tv zegt.

Wat is de gemiddelde mens toch achterlijk.
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X