Tsunami Japan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Krijg gewoon kippenvel van die beelden. Waar gaat dat toch heen met moeder natuur!

YouTube - Sea of Japan tsunami - 1983

jw dat die beelden uit 1983 komen phoenix ? :P
    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Loooooooooooool
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Limit View Post
        jw dat die beelden uit 1983 komen phoenix ? :P
        Ik zag het te laat en kon niet meer editten!

Comment

Gelukkig is men in Japan goed voorbereid op aardbevingen en dat helpt ze hier hopelijk doorheen.
          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Hallo allen, hierbij een berichtje uit Japan. Uit Tokio om precies te zijn. Ik woon hier inmiddels tien jaar maar zoiets als vandaag heb ik nog niet eerder meegemaakt. Dat is niet zo gek: alle Japanners die ik sprak vertellen me dat ze zoiets nog niet meegemaakt hebben.
            Het heeft weinig zin nu voor verslaggever te gaan spelen want er wordt al zoveel geschreven op het internet. Natuurlijk had ik al veel gelezen over vorige aardbevingen en adviezen gelezen over wat te doen in het geval van een aardbeving. En natuurlijk heb ik al vele kleinere aardbevingen meegemaakt. Maar dan blijft het toch bij "droog oefenen" en pas nu, nu het echt zover is, kan je zien wat er gebeurt.
            Ik ben een van de weinige gelukkigen die in staat is geweest thuis te komen. Ik schrijf dit om ongeveer 11PM en de straten zijn vol met mensen. Al het openbaar vervoer ligt stil en alle wegen zijn een grote traffic jam. Ook deden de mobiele telefoons het niet meer. Toen ik m'n kantoor verliet waren er behoorlijk wat collega's die besloten hadden dat ze niet thuis zouden kunnen komen en dat ze de nacht in het kantoor moesten doorbrengen. Ik denk niet dat er veel van slapen terecht komt, al was het alleen al maar van de vele adrenaline.
            Tot zover. Misschien morgen meer.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ookal zijn ze goed voorbereid, tegen zo'n hoeveelheid water en zon zware schokken kan je niet beginnen. Nu zal het afwachten zijn en hopen dat het dodental en de schade niet nog groter wordt...
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik heb al aardig wat beelden gezien, wat een ramp man Zo heftig is de eerste keer denk ik. Gelukkig zijn jullie met wat schade er goed van af gekomen. Ik moest meteen aan je denken. Zal voorlopig wel een zooi zijn daar. Wens je veel sterkte man., en je familie daar.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Dank je wel Kees. Het angstigste was dat we een aantal uren niet met elkaar in contact konden komen. Het niet weten hoe het met de ander is blijkt een zeer onaangenaam gevoel te zijn. En dan druk ik me diplomatiek uit.....

Comment

Heel erg veel sterkte toegewenst daar
                    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                      Dank je wel Kees. Het angstigste was dat we een aantal uren niet met elkaar in contact konden komen. Het niet weten hoe het met de ander is blijkt een zeer onaangenaam gevoel te zijn. En dan druk ik me diplomatiek uit.....
                      Sterkte toegewenst, ik hoop dat het goed met ze komt! zoals de andere al zeggen. ze waren al goed voorbereiden voordat zulke dingen zouden gebeuren.
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Kan me dat goed voorstellen. Je zal ook wel ongeruste familie hebben hier in Nederland. Goed dat er nog communicatie is naar Nederland. Maar de rest van Japan heeft wel problemen , ik volg het op de minuut.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ja, inmiddels is m'n familie in Nederland ook al ingelicht. En ze merken dat ik nog kan emailen. Het gekke is: we hadden eerder duidelijkheid tussen mij en m'n familie in Nederland dan tussen m'n vrouw en haar familie die hier minder dan 50 km vandaan wonen.

Comment

Veel succes kerel de komende tijd,samen met je familie en vrienden daarzo!
                            Ik hoop dat de info die ik heb gekregen niet waar is,wat betreft kerncentrale die in de brand zou staan!

Comment

Succes, niet hier, de komende tijd!

De beelden zijn echt schokkend, verschrikkelijk wat daar allemaal gebeurt.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja, inmiddels is m'n familie in Nederland ook al ingelicht. En ze merken dat ik nog kan emailen. Het gekke is: we hadden eerder duidelijkheid tussen mij en m'n familie in Nederland dan tussen m'n vrouw en haar familie die hier minder dan 50 km vandaan wonen.
                                Sterkte daar kerel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X