Tsunami Japan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by laurann View Post
    Lol...
    Sorry hoor onze vriend fallus heeft zo enorm veel kennis.
    Ik denk niet dat je daar tegen op kunt. Ik hoop het wel want dan ben jij een goede aanvulling aan BN.
    En zoals je nu doet dus niet.
    lol je doet meteen alsof ik automatisch alles over de situatie in Japan weet. Dat is niet het geval. Weet er veel van door me er in te verdiepen. Puur uit mijn persoonlijke interesse jegens aziatische culturen. En het feit dat mijn ouders aanwezig waren bij de vorige grote tsunami en het water aan de onderkant van hun eigen balkon voorbij zagen komen. Meestal neem ik niet de moeite om het nieuws te volgen en leef ik als het ware onder een steen. Meeste nieuws boeit me ook niet. Maar zoals ik zei heb ik een persoonlijke interesse in bepaalde aziatische gebieden waardoor ik in dit geval me wel ben gaan inlezen in alles.

Comment

• sorry

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        lol je doet meteen alsof ik automatisch alles over de situatie in Japan weet. Dat is niet het geval. Weet er veel van door me er in te verdiepen. Puur uit mijn persoonlijke interesse jegens aziatische culturen. En het feit dat mijn ouders aanwezig waren bij de vorige grote tsunami en het water aan de onderkant van hun eigen balkon voorbij zagen komen. Meestal neem ik niet de moeite om het nieuws te volgen en leef ik als het ware onder een steen. Meeste nieuws boeit me ook niet. Maar zoals ik zei heb ik een persoonlijke interesse in bepaalde aziatische gebieden waardoor ik in dit geval me wel ben gaan inlezen in alles.
        Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je veel kennis hebt over BB,PL en andere zaken.
        Omdat Richard ook in het algemeen zei dat jij veel van hem kon leren.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Wij zijn helaas hele goeie kennissen verloren in die tsunami,gezellig met de hele familie op vakantie,vrouw kwam alleen verloren en totaal in shock terug.De hele zaak die ze hadden stond op zijn kop.
          Hopelijk hebben je ouders het overleefd,en hebben ze die nare ervaring toch een plek kunnen geven.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            Word weer aardig verziekt dit topic. Bedankt daarvoor.
            Ja, dat vind ik erg jammer. Ik had gehoopt dat we het hier wat serieuzer hadden kunnen houden.

Originally posted by Falstyr View Post
            Zelf even google gebruiken en allerlei info opzoeken + de verhalen van niet_hier die in Japan woont geeft wel een realistisch beeld. Problemen zijn nog niet voorbij, maar lang niet zo erg als velen beweren.
            Bedankt Falstyr!
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
              Ja, dat vind ik erg jammer. Ik had gehoopt dat we het hier wat serieuzer hadden kunnen houden.

Ja, dat is inderdaad jammer.
              Ik heb er waarschijnlijk zelf aan meegewerkt door mijn ongenoegen tegen Richard hier uit te spreken, mijn excuus daarvoor.
              Ik volg je berichten namelijk met interesse.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• ik las dat het zee water bij fukushima steeds radioactiever werd? van 2000 x de toegestane hoeveelheid tot nu 4000 x binnen 2 weken ofzo?
                ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Tsja, hoewel richard zijn manier van communiceren niet altijd even goed is, ben ik het wél eens met zijn boodschap: ik ben ook van mening dat dit nog een groot probleem gaat geven als het zo doorgaat.

Dit heeft overigens niet hysterie te maken, ik ga immers niet rondrennen met de bijbel en een 'DOOM' bordje (om maar wat te noemen), maar gewoon met een mening die ik vorm aan de hand van de mijns inziens verontrustende berichten over de stralingsniveau's die overal rond de centrale fors toenemen. Als mensen het hier niet mee eens zijn, ga ik ze ook niet ineens naïef noemen, iedereen heeft immers een eigen mening over een dergelijk onderwerp.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Reactor 2 is al 2dagen aan het overlopen,alles loopt de zee in.
                    Gellukig is het nog niet de inhoud van reactor 3,hier zijn ook veel problemen,mocht deze ook door de hitte,en door het blussen overlopen,praten we over een ramp van 1000den malen erger.
                    Dit is de realitijd op het ogenblik.

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                      Reactor 2 is al 2dagen aan het overlopen,alles loopt de zee in.
                      Gellukig is het nog niet de inhoud van reactor 3,hier zijn ook veel problemen,mocht deze ook door de hitte,en door het blussen overlopen,praten we over een ramp van 1000den malen erger.
                      Dit is de realitijd op het ogenblik.
                      waarom dan? zit er in reactor 3 plutonium ofzo en in reactor 2 niet ?
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Kijk, dit is humor!
                        Attached Files
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• had hem ook al gezien ja

Ben wel benieuwd wat al dat lozen van radioactief water gaat doen. En of het gaat helpen om het lekken van het zwaarder vervuilde water
                          Fear is the mind killer

Comment

• Japan loost radioactief water in zee

TOKIO - Japan gaat 11.500 ton licht radioactief water uit de gehavende kerncentrale Fukushima I lozen in de Stille Oceaan. Dit is maandag van een officiële bron in het Aziatische land vernomen.

Een woordvoerder van de Japanse regering liet eerder al weten dat er in verband met de veiligheid geen andere optie is.

De maatregel is bedoeld om meer opslagcapaciteit te creëren voor zwaar radioactief water. Reddingswerkers zetten grote hoeveelheden water in om de gehavende reactoren te koelen. Zo moet het verder smelten van de brandstofstaven worden voorkomen.

Volgens exploitant Tepco is het zwak radioactieve water niet gevaarlijk voor dieren en planten en voor de menselijke voedselketen.

De reactoren raakten beschadigd door de aardbeving en de daaropvolgende tsunami op 11 maart. De ramp heeft aan zeker 12.000 Japanners het leven gekost; meer dan 15.500 mensen worden nog vermist.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• What's next!!!

Comment

• Honda komt binnenkort met een Jetski versie van de Honda Repsol CBR 1000 RR.

Natuurlijk allemaal heel erg wat daar gebeurd en gebeurd is, maar om dit soort dingen kan ik wel lachen.
                                In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X