Tsunami Japan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En wat zijn jouw persoonlijke plannen voor de komende weken?
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Ik ben in Tokio gebleven en ben niet van plan om weg te gaan.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
        Volgens mij wordt dat niet gezegd.
        Alleen dat je er nu niet veel meer van hoort, terwijl de ellende daar nog steeds niet voorbij is, voor heel veel mensen.
        Moeten ze dan continu blijven miepen over hoe slecht die mensen het wel niet hebben? word je ook niet vrolijk van om iedere dag de ellende van andere te lezen.

Comment

• Nee psies,oogkleppen voor verstand op nul en gaan met die banaan!!
          Mochten je oren eraf rotten en van de een op de andere dag geen haar meer op je kop hebben,niets aan de hand!!

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            Moeten ze dan continu blijven miepen over hoe slecht die mensen het wel niet hebben? word je ook niet vrolijk van om iedere dag de ellende van andere te lezen.
            Er is volgens mij toch wel verschil tussen "continu blijven miepen" en berichtgeving over de huidige stand van zaken, FM.
            Natuurlijk is het de realiteit en de wereld stort zich op het volgende probleem, maar het is daar gewoon nog niet over. Ik denk dan weleens "je zal er maar zitten in een sporthal zonder huis, kleren en weet ik veel wat".
            Dat de wereld er niet meer bij stilstaat, houdt niet in dat ik dat niet meer doe.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• ik weet haast wel zeker dat japan toch niet alle informatie naar buiten brengt en ook het een en ander verzwijgt
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by Limit View Post
                ik weet haast wel zeker dat japan toch niet alle informatie naar buiten brengt en ook het een en ander verzwijgt
                Zeg jij bent toch nog niet zo dom als de rest van de mensen die blijven volhouden,dat er helemaal niks aan de hand is!

Mij benieuwen waar de schaapjes blijven,waar ik het aan het begin van dit topic over had,je bent toch wel ernstig gestoord als je denkt dat het allemaal wel in het 100 zal lopen.

Comment

• Originally posted by Limit View Post
                  ik weet haast wel zeker dat japan toch niet alle informatie naar buiten brengt en ook het een en ander verzwijgt
                  ik ruik wikileaks.

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                    Zeg jij bent toch nog niet zo dom als de rest van de mensen die blijven volhouden,dat er helemaal niks aan de hand is!

Mij benieuwen waar de schaapjes blijven,waar ik het aan het begin van dit topic over had,je bent toch wel ernstig gestoord als je denkt dat het allemaal wel in het 100 zal lopen.
                    huilie.
                    blinde simpele gasten zoals jij doen niks anders dan hysterie creëren terwijl het niet nodig is.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      huilie.
                      blinde simpele gasten zoals jij doen niks anders dan hysterie creëren terwijl het niet nodig is.
                      Ik simpel?Vanwaar je reactie Falstyr,misschien ben ik wel 10xbeter op de hoogte als dat jij bent van de hele situatie,laat ik maar netjes blijven en mijzelf niet gaan verlagen tot het lage niveau van jouw zojuist.
                      Het heeft niks met hysterie te maken,maar gewoon met een stukje realiteit.

Ach falstyr je moest eens weten poepertje!

Comment

• Serieus, ga toch terug naar artis, als je niks beters te doen hebt dan mensen schaapjes noemen, en leden hier beledigen, dan kun je imho beter verkassen. In elk topic is het hetzelfde met jou.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik simpel?Vanwaar je reactie Falstyr,misschien ben ik wel 10xbeter op de hoogte als dat jij bent van de hele situatie,laat ik maar netjes blijven en mijzelf niet gaan verlagen tot het lage niveau van jouw zojuist.
                          Het heeft niks met hysterie te maken,maar gewoon met een stukje realiteit.

Ach falstyr je moest eens weten poepertje!
                          van falstyr kunnen wij veel leren ! beetje respect is hier wel op zijn plaats.
                          maar jouw reactie's trekken op niets..
                          gij hebt geluk iig dat ik geen moderator ben..
                          jij verziekt het forum !

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                            Serieus, ga toch terug naar artis, als je niks beters te doen hebt dan mensen schaapjes noemen, en leden hier beledigen, dan kun je imho beter verkassen. In elk topic is het hetzelfde met jou.
                            Waarom zou ik met schaapjes mensen op dit forum bedoelen,misschien bedoel ik hiermee de Japanse inwoners wel!
                            In elk topic hetzelfde bij mij,leg je eens nader uit in een Pm,en blijf ontopic altjeblieft seanepan.

Comment

• http://forum.bodynet.nl/algemeen/44852-koffie.html
                              http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-shame-on.html
                              http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...aas-brood.html
                              dit topic

om maar enkele voorbeeldjes te noemen
                              imho ben je één van de drie clowns op dit forum, al is eentje gelukkig weer pleite.

Overigens denk ik, dat het merendeel zich wel zal kunnen vinden in mijn mening dat jij nogal een clown bent.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Het heeft niks met hysterie te maken,maar gewoon met een stukje realiteit
                                Niks met realiteit te maken. Je verdraait het om je eigen scheve complot theorieën in leve te houden. Je zegt dat velerlei mensen "dom" zijn als ze geloven dat er niks bedreigend gaande is en vanzelf overwaait. Maar diezelfde redenatie kan ik omdraaien. Jij gelooft zeker die hysterische sensatie zoekende media zoals die in het begin gaande was. Dingen opblazen en erger maken dan het werkelijk is. Zelf even google gebruiken en allerlei info opzoeken + de verhalen van niet_hier die in Japan woont geeft wel een realistisch beeld. Problemen zijn nog niet voorbij, maar lang niet zo erg als velen beweren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X