gameface banned?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dus ook geen zyzz meer ......haha

Comment

Gameface zwerft al ontzettend lang rond op dit forum. Langer dan het gross van de actieve posters op dit moment. Hij heeft genoeg kennis opgedaan in zijn tijd hier op het forum en is meer dan bekwaam om andere (zeker beginners) te helpen hier op het forum. Hij is ook zeker een troll, maar dan ben ik ook en zo zijn er zeker nog meer. Neemt niet weg dat hij ook genoeg toe heeft gevoegd aan het forum.

Gameface's reactie was erg impulsief en irrationeel. Waarschijnlijk heeft hij er nu ontzettend spijt van. Hij wilde ten onder gaan als martelaar en tartte daar op de toorn van de moderators. Wat natuurlijk gewoon kamikaze is. Neemt natuurlijk niet weg dat het een dwaze actie was en dat zijn ban rechtvaardig is.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Gameface zwerft al ontzettend lang rond op dit forum. Langer dan het gross van de actieve posters op dit moment. Hij heeft genoeg kennis opgedaan in zijn tijd hier op het forum en is meer dan bekwaam om andere (zeker beginners) te helpen hier op het forum. Hij is ook zeker een troll, maar dan ben ik ook en zo zijn er zeker nog meer. Neemt niet weg dat hij ook genoeg toe heeft gevoegd aan het forum.

Check De foute groep en topicvervuilers...

Gameface's reactie was erg impulsief en irrationeel. Waarschijnlijk heeft hij er nu ontzettend spijt van. Hij wilde ten onder gaan als martelaar en tartte daar op de toorn van de moderators. Wat natuurlijk gewoon kamikaze is. Neemt natuurlijk niet weg dat het een dwaze actie was en dat zijn ban rechtvaardig is.

Mooi gesproken Kevster...

Comment

Je valt de spreker bij de begrafenis toch óók niet in de rede? Schandalig jong.

Adios gameface&jailbait.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

geniaal plaatje kevster

Comment

haha.. ik heb even wat gemist denk ik.. Wat heeft gamerface gadaan dan
              Failure is your friend

Comment

Gut, ik heb weer alle lol gemist. Zonde dat ik moet werken zo af en toe!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Gut, ik heb weer alle lol gemist. Zonde dat ik moet werken zo af en toe!
                  ik ook stond braaf mensen te helpen in de fitness
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Blijkbaar heb ik ook e.e.a. gemist...ik vraag me wel af...9 pagina's om ban Gameface....??????
                    Zegt weer genoeg over ons niveau hier he.!

Laat lekker rusten.
                    Alle trollen en klieren een permban en klaar.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Wat Gameface heeft gedaan is een opsomming van verschillende zaken die, als je er niets van af weet, je ook niets aangaan.

Natuurlijk doen we allemaal wel eens iets stoms maar als men herhaaldelijk aanstootgevende zaken gaat plaatsen dan moeten de mods optreden zoals nu ook gedaan is.

Verder vind ik dat er niets over gameface gezegd hoeft te worden in negatieve zin omdat hij zich niet verdedigen kan. Ik zeg dit omdat anders het zometeen weer helemaal uit de hand gaat lopen met allerlei mogelijke haat taferelen die richting hem gaan als mensen zouden gaan graven.

Gameface had zijn goede kanten maar ook minder goede kanten en helaas domineerde zijn minder goede kant net wat te vaak.

Case closed!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Verder vind ik dat er niets over gameface gezegd hoeft te worden in negatieve zin omdat hij zich niet verdedigen kan.

Case closed!
                        Sluit ik me bij aan.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

100% Mee eens, iemand die zich niet verdedigen kan zwart maken is beetje jammer
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                            100% Mee eens, iemand die zich niet verdedigen kan zwart maken is beetje jammer
                            Right!Zeg het in iemads gezicht of hou anders je muil!!

Comment

hey phoenix wat zit je mij te pm'en met haat man ??
                              vind ik niet lievv
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                                hey phoenix wat zit je mij te pm'en met haat man ??
                                vind ik niet lievv
                                ??? Ik heb niets gestuurd maar als je me probeerd te naaien dan zal ik je m'n adres ff geven dan kom het maar in mijn gezicht doen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X