het drugs topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Daarbij komt kijken dat het niveau kwa inzet/ervaring/en THE know how zeer snel naar beneden gaat, vroeger vond ik het leuk om door logjes te bladeren van 'The big boys' maar aangezien hun ook niet of nauwlijks meer komen of loggen is dat ook een stuk minder kwa niveau, tegenwoordig zie ik logjes staan van db Front raises van 8kg (no offence) maar dat boeit me echt geen ene moer, triple acces zijn log kan ik zeker waarderen en van een paar andere gasten ook maar de laatste tijd draait het hier ook alleen maar om ud 2.0 en hier zijn al veel logjes over maar de logjes waar ik van hield zijn allemaal gone, brutall mass deed aan een wedstrijd, heb ik laatste tijd nooit meer zien loggen jammer genoeg.

Al met al gaan de mensen met ervaring weg en komen er bijna alleen maar beginnertjes kijken en daarom ben ik pissed.

Je hebt zeker gelijk, maar niemand verplicht je om in dit topic te lezen of een bericht te plaatsen, er is niet voor niet een forum voor van alles en nog wat..
    En iedereen moet ergens beginnen he, jij bent ook een keer begonnen, en iedere beginner die hier vragen stelt wordt gewoon goed geholpen dus er zullen nog steeds genoeg mensen zijn met genoeg ervaring

Comment

Originally posted by kees View Post
      Vindt jammer dat bleu 69 niet meer te koop is.
      Jammer dat onze expert in drugs nog geen antwoord op mijn vraag heeft gegeven. Of zal hij eerst moeten googelen wat het is?
      Is nog wel op de markt hoor, maar de inflatie daarop is ook niet lullig.

Originally posted by strs View Post
      Eerst sos en veel alcohol en toen was ie zo naar de klote dat hij een hele gram m in ze drankje had gedaan en bijna alles zelf opgedronken. Hoe hij dat in ze hoofd heeft gehaald snap ik nog steeds niet.
      Tering, dat is wel heftig ja. Geen blijvende schade?

Originally posted by Maasproductions View Post
      Heb jij gelijk in. Vond ik ook een tijd kut dat bn zo verpauperde maar als er niks word gedaan met mods blijft het hier een teringzooi.
      Daarom praat ik nu ook mee over dit soort shit het lijkt normaal te zijn geworden hier.
      Dus als het toegestaan is om talloze onzin topics te openen over (bij wijze van) welke kleur boxer je aan heb, kan dit er ook bij.
      Om serieus over bb te hebben moet je tegenwoordig naar een ander forum!
      Ik ging wat zeggen, maar ik laat het gewoon. Heb het al zo vaak uitgelegd.

@ Topic
      Genoeg gedaan, enige wat me echt slecht is bekomen is blowen. Tering, de smaak alleen al. Zit je daar zo'n onwijze plant op te roken, goor, een halfuur merk je niks, en toen sloom, misselijk en kotsneigingen. Daarna op de bank in slaap gevallen, om half zeven 's ochtends opgestaan en naar huis gereden.
      Nee, laat dat blowen maar zitten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@GIP
        je kan ook gewoon niet reageren. werd ook alleen maar pissig over al die onzin en domme figuren die er om de hoek komen kijken. laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken. Even op link klikken en als het niks is weer sluiten werkt goed genoeg.

Comment

Enkele bijdrages over drugsgebruik en bodybuilding zouden dit topic echter erg intressant kunnen maken.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Drugs is onderdeel van het leven, van de maatschappij. Er is niks mis met het bespreken van dit onderwerp op een forum. Ook al is het een BB forum.
            Beter dat er ruimte is hiervoor dan dat het een verboden onderwerp wordt.
            Dat is niet van deze tijd.
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Kevster View Post
              Enkele bijdrages over drugsgebruik en bodybuilding zouden dit topic echter erg intressant kunnen maken.
              juist ja.
              Dat gezever van richard is hier ook weer op niveau zie ik...

Comment

Ik snoep wel is op ze tijd ja en heb een aantal x geblowed; slaap wel lekker maar om mee los te gaan nou nee.

Comment

Blow heel af en toe en heb een paar keer XTC gedaan.
                  Met blowen 2 keer flauwgevallen maar kwam ook door de zon en lege maag en vermoeidheid.
                  XTC nooit een slechte ervaring mee gehad en wil ik zo houden ook:P
                  Mij lijken paddos of truffels wel eens leuk om te proberen:P
                  Wiet in cakevorm kan ook heel mooi zijn(moet je wel doen met goede vrienden)
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Paar keer xtc, lekkerste gevoel evar. Laatste keer viel wel wat tegen omdat het uren duurde voor het begon te werken, stond ik daar heel de avond nuchter te wezen ... Kan het nu nie meer gebruiken ivm medicatie.

Een keer weed. Jointjes rollen lukte nie zo goed, daarom hele hoop in brand gestoken en kop in de rook gehangen :P

Een keer volledige portie Hawaïaanse paddo's. Totaal onverantwoord, want had dus helemaal nog geen ervaring. Eerst een paar uur compleet van de wereld, dan paar vage visuals ( fiets leek in mekaar geplooid, hond leek van klei, ...), daarna pas inzichten en zo.

Binnenkort mss terug paddo's
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                      Een keer volledige portie Hawaïaanse paddo's. Totaal onverantwoord, want had dus helemaal nog geen ervaring. Eerst een paar uur compleet van de wereld, dan paar vage visuals ( fiets leek in mekaar geplooid, hond leek van klei, ...), daarna pas inzichten en zo.

Binnenkort mss terug paddo's
                      paddo's geven de meest komische drugs verhalen

Comment

ervaring

wat is ervaring? verslaving is een ziekte...

voor je het weet ben je ziek en kom je er niet meer vanaf...

heb onderhand alles al gedaan, blowen, xtc, mdma, lsd, coke,speed,gokken,drank enz enz...

ben ik er beter van geworden? Nee
                        heb ik plezier gehad? ja op de momenten dat ik het nam...

wat is het doel van dit topic? Denk dat velen mij nog kennen van het begin toen ik nogal heftig in de verslaving zat nog....

Comment

--

sorry per ongeluk topic afgesloten:

Zolang je in het weekend alleen wat doet zal het wel mee vallen je moet pas gaan nadenken als het een deel van je leven gaat controleren, als je stiekem gaat gebruiken of een thuis gebruiker word.

belangrijkste in het leven is dat je je eigen gedachte te baas kunt, als je iets heel graag wilt en je wilt het nu, probeer dan eens het niet te doen kijk eens hoe sterk je wil is...

hopelijk bereikt niemand het maar geloof me ik heb momenten gehad dat ik niet eens een stap uit me deur kon zetten of ik had al pakkies in me handen..

wens iedereen succes met dit topic

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                            wat is ervaring? verslaving is een ziekte...

voor je het weet ben je ziek en kom je er niet meer vanaf...

heb onderhand alles al gedaan, blowen, xtc, mdma, lsd, coke,speed,gokken,drank enz enz...

ben ik er beter van geworden? Nee
                            heb ik plezier gehad? ja op de momenten dat ik het nam...

wat is het doel van dit topic? Denk dat velen mij nog kennen van het begin toen ik nogal heftig in de verslaving zat nog....
                            Het is een test Leroyw van 010, om te kijken of jij de verlokkingen nog kan weerstaan. En volgens mij gaat het je aardig af
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Domste topic ooit. en ook als je eraan begint.
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Jaren van feestjes gehad, probs door gehad maar ook geniale tijden beleefd..
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...