sociaal probleem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kriekjan View Post
    is dit topic wel de juiste plek,
    wat verwacht je dan? als je zo'n topic onderwerp opent?
    bodynet en iemand uitschelden, ik zie het verband niet...boos stiertje
    jij bent een grote grap, bekjam toch?
    Zielig om de helft van je posts te spenderen met trollen. je kwam goed over in je voorstel topic, maar dat ligt kennelijk heel anders.
    Een 31 jarige man die zijn tijd verdoet om te trollen op een forum? bijstand of afgekeurd en woonachtend bij je ouders?
    Zeer treurig, zoek een baan...

Comment

@Roel, ik verkeer ook regelmatig in soortgelijke situaties, ik zou proberen het allemaal te laten rusten en er over een tijdje nog eens rustig over proberen te praten.

Comment

Ik zie het probleem niet zo Roel.
        Kijk, naar iemand een textje sturen van 'zwijg hoer', dat kan natuurlijk niet hey. Daarmee bega je een fout en als het je niet lekker zit dat je dat gedaan hebt dien je je excuses daarvoor aan te bieden, klaar. Ook de dame in kwestie zal zich veel beter gaan voelen als ze merkt dat jij er mee zit, dat je inziet iets verkeerd gezegt te hebben. Het is ook iets tussen jou en die dame, maw moet je die knakker gewoon links laten liggen en niets van hem aantrekken.
        Je zegt zelf al niet bang voor hem te zijn en dat je hem gemakkelijk aankan, dus zie ik niet in waar je je zo druk om maakt.
        Excuses aanbieden, niets van die gozer aantrekken en klaar is klara.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          jij bent een grote grap, bekjam toch?
          Zielig om de helft van je posts te spenderen met trollen. je kwam goed over in je voorstel topic, maar dat ligt kennelijk heel anders.
          Een 31 jarige man die zijn tijd verdoet om te trollen op een forum? bijstand of afgekeurd en woonachtend bij je ouders?
          Zeer treurig, zoek een baan...
          ga ik morgen meteen doen...wat raad je aan?

Comment

ga ik morgen meteen doen...wat raad je aan?
            een psychische kliniek van binnen gaan bekijken

Comment

een psychische kliniek van binnen gaan bekijken
              ik dacht dat jij de autist was? mankeer je nog meer?

Comment

ik dacht dat jij de autist was? mankeer je nog meer?
                Ik kan tenminste fatsoenlijk meedraaien in de maatschappij, en heb leren omgaan met mijn problematiek. Ligt bij jou anders nietwaar?
                31 jaar en dan dit doen, als ouders zijnde had ik al lang niks meer met jou te maken willen hebben.

Comment

Ik kan tenminste fatsoenlijk meedraaien in de maatschappij, en heb leren omgaan met mijn problematiek. Ligt bij jou anders nietwaar?
                  31 jaar en dan dit doen, als ouders zijnde had ik al lang niks meer met jou te maken willen hebben.
                  van jou had ik meer begrip verwacht,....ik ben toch een patient

Comment

van jou had ik meer begrip verwacht,....ik ben toch een patient
                    Ik heb geen begrip voor mensen als jou, ik heb er wel begrip voor als je door je gedrag ooit de verkeerde tegenkomt die jou anders verteld.

Comment

Lekker on-topic heren, pffffffff.

Comment

Ik heb geen begrip voor mensen als jou, ik heb er wel begrip voor als je door je gedrag ooit de verkeerde tegenkomt die jou anders verteld.
                        jeetje wat een kerel niet, maarja je kan er niks aan doen he aspergertje
                        dit forum is je leven en dan kom ik en dan klopt je wereld niet meer..is het niet

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Lekker on-topic heren, pffffffff.
                          je hebt gelijk man, maar ik laat me niet afzeiken door iemand die op zijn profiel als hobby heeft "trekken". en dan tegen mij zegt dat ik in een kliniek thuis hoor.

Comment

@ts....goed vezonnen je verhaal, werd weer eens tijd voor een leuk troltopic.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik dacht dat jij de autist was?
                              Nee, dat ben ik In 2008 gediagnosticeerd met Asperger. Verbazend genoeg zijn het juist de mensen met autisme die zich volgens jouw begrippen het minst autistisch gedragen.
                              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                                Nee, dat ben ik In 2008 gediagnosticeerd met Asperger. Verbazend genoeg zijn het juist de mensen met autisme die zich volgens jouw begrippen het minst autistisch gedragen.
                                verklaar dit eens...waar baseer je dit op?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X