Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Reactie(S)??? Ik plaats 1 reactie. Maar, als je zoiets een "domme reactie" vind... Ik maak een joke, die inmiddels over te horen is! Als we ons daar al zo druk om over maken *GAAP*
De dames van FcTwente zijn gisteren ook landskampioen geworden: het werd 4-1 tegen Willem II in een toch vrij volle Grolsch Veste. Er was ongeveer 7000 man op de been. Was heel gezellig in het stadion, leuk ook dat het een keer algemeen toegankelijk was. Er is een giga-wachtlijst voor de seizoensclubkaarten, dus het eerste elftal bekijken gaat me de eerste tijd nog niet lukken.
De dames van FcTwente zijn gisteren ook landskampioen geworden: het werd 4-1 tegen Willem II in een toch vrij volle Grolsch Veste. Er was ongeveer 7000 man op de been. Was heel gezellig in het stadion, leuk ook dat het een keer algemeen toegankelijk was. Er is een giga-wachtlijst voor de seizoensclubkaarten, dus het eerste elftal bekijken gaat me de eerste tijd nog niet lukken.
er komen tog nieuwe seizoenskaarten voor de nieuwe ring ?
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Voetbal hoort een feestje te zijn, niet dat domme rel-gedoe. Respect, ook voor de tegenstander en gewoon een spannende krachtmeting. Ook op het veld vind ik dat spelers zich zo af en toe veel te raar gedragen. Ik houd niet van schwalbes en al helemaal niet van "verhaal halen bij de scheids".
verhaal halen bij de scheids vind ik niks mis mee. Hoe vaak komt het wel niet voor dat de scheidsrechter het niet bij het goede eind heeft, of dat die op basis van de grensrechter die vaak partijdig kan zijn een beslissing maakt wat dan dus ook niet de juiste is. Geloof mij als je in het veld staat en er wordt onterecht tegen je gefloten is dat heel frustrerend en vooral als er iets op het spel staat.
en tenslotte:
Wij zijn Fc Twente, Twente Enschede
We komen uit het oosten, Twente Enschede
Hier is jullie hel ! de hel van Enschede !
Come on Fc Twente , Twente Enschede !
Jalalalalalaaa
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Ik ben benieuwd wat het zondag word. Het kan echt twee kanten op, twee sterke ploegen tegenover elkaar. Een echte finale die in 80 landen word uitgezonden, dat voor de Nederlandse competitie. Ik kijk er naar uit!
Ik ben benieuwd wat het zondag word. Het kan echt twee kanten op, twee sterke ploegen tegenover elkaar. Een echte finale die in 80 landen word uitgezonden, dat voor de Nederlandse competitie. Ik kijk er naar uit!
Ik hoop op een gelijkspel. Heb geen zin om die tokkie gemaakte haat en hypocriete arrogantie aan te moeten horen van beide kampen. En als PSV dan nog wat punten verliest en op de derde plek blijft is het prima.
twente is nog heel geen landskampioen dus OOK kan je niet in deze zin zetten.
goede geluidskwaliteit.. :P
ik zeg 2-1 twente
ajax domineert de eerste 30minuten dusver. Af en toe kwam Twente er nog aan te passen omdat ze door jaagde op de bal. Ruiz een redelijke kans gehad en voor de rest was Twente op eigen helft te vinden. Ajax een paar grote kansen met in de 22e een doelpunt. Siem de jong via de verre paal een goal. En na het doelpunt bleef Ajax doorgaan in plaats van in te storten zoals tijdens de beker finale. Ben benieuwd hoe het verder gaat na de 30e minuut.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment