vuurwapen schieten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vuurwapen schieten

wie schiet er hier nog meer?
    heb vorige week voor eerst geschoten, dinsdag 2e keer en morgen (donderdag) weer. ga 2x per week is het voornemen.
    heb nu met smith &wesson geschoten revolver en browning pistool en nog met een karabijn. alles .22 omdat je in begin niet groter mag.
    geweer ging vet goed. allemaal rond bullseye. pistool stuk moeilijker.
    mocht 1x 5 kogels schieten met een fokking gun. blies een partij luchtdruk in mn waffel, dat ik met twee ogen stond te knipperen. maar wist wel meteen wat ik wil: deze man wil .45 ofzo gaan knallen. ghehe.
    ff jaartje opbouwen. komt goed. schieten op 25 meter en binnenkort beginnnen ze met parcourtje 1x per maand. das flippen
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

keertje met ak47 in oost turkije geschoten.. was echt een mooie ervaring haha
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ik ben meer van de up close & personal met een zwaard of dolk veel bij re-enactments en zo mee geoefend op grootschalige veldslagen. vuurwapens vind ik zo onpersoonlijk. Zelfs een paintball gun vind ik niks aan.

Comment

Ik ben dan meer van de atoombommen.

Lekker rammen.
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

ik schiet regel matig met clock g39 .45
          heckler en koch 416 alle soorten 5.56 munitie omgebouwt tot semi

Comment

Ik schiet graag op iets anders dan in een schietboord
            Make it happen, shock everyone!

Comment

ik heb wel ooit in een vrouw geschoten.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

alleen in online games kan ik goed schieten haha.

wel eens met een bugs geschoten en bibiguns met gaspatroon

Comment

heb een aantal keer met een airsoft p99 geschoten en 1× met een Beretta 92 9mm

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    ik ben meer van de up close & personal met een zwaard of dolk veel bij re-enactments en zo mee geoefend op grootschalige veldslagen. vuurwapens vind ik zo onpersoonlijk. Zelfs een paintball gun vind ik niks aan.

haha grapjas, je mag ook van dichtbij iemand neerknallen toch?
                    op 2 meter afstand zo door z'n koppie..... zwaard is ook idd erg leuk, maar die steek je niet zo makkelijk in je broek of in je binnenzak.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

van 2m afstand een trekker overhalen is heel wat anders dan wanneer je echt contact met iemand hebt terwijl je hem neer haalt. Telkens als er iemand neerging in die veldslagen gaf me een rush en goed gevoel. Iemand neerschieten geeft mij totaal geen bevrediging.

30cm Egyptische Horus dolk kun je nog steeds goed in je jaszak verstoppen

Comment

van 2m afstand een trekker overhalen is heel wat anders dan wanneer je echt contact met iemand hebt terwijl je hem neer haalt. Telkens als er iemand neerging in die veldslagen gaf me een rush en goed gevoel. Iemand neerschieten geeft mij totaal geen bevrediging.

30cm Egyptische Horus dolk kun je nog steeds goed in je jaszak verstoppen
                        Uhm Fal je weet toch dat het allemaal gespeeld is he zo'n battle?
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Veel indianenverhalen weer, schieten is leuk idd regelmatig gedaan
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                            Uhm Fal je weet toch dat het allemaal gespeeld is he zo'n battle?
                            Degene waar ik aan mee deed waren niet gespeeld. Je moest trainingen volgen met de wapens zodat je er controle over had en wist wanneer te stoppen om echte verwondingen te voorkomen. Maar tijdens de gevechten was het zo echt als maar kan en niks was gechoreografeerd. Dus nee het is niet "gespeeld" zoals bij dat amerikaans worstelen WWE, RAW e.d.

Comment

Degene waar ik aan mee deed waren niet gespeeld. Je moest trainingen volgen met de wapens zodat je er controle over had en wist wanneer te stoppen om echte verwondingen te voorkomen. Maar tijdens de gevechten was het zo echt als maar kan en niks was gechoreografeerd. Dus nee het is niet "gespeeld" zoals bij dat amerikaans worstelen WWE, RAW e.d.
                              Ouwe relnicht haha.
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X