zou ooit nog wel is heel t magazijn van een ak 47 achter elkaar leeg willen knallen
vuurwapen schieten
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View PostIs het duur ? krijg (leen) je een wapen van de vereniging waar je mee mag schieten ?
Sportschutters | Rijksoverheid.nl
Een sportvereniging heeft een verlof om wapens en ammo te hebben die mensen kunnen gebruiken. De echte fanatiekelingen zullen in de loop der tijd een eigen particulier verlof aanschaffen en bijbehorende wapens.
Daar uit valt te concluderen dat Bruce hoogstwaarschijnlijk gebruik maakt van de wapens/ammo die de vereniging ter beschikking heeft
Comment
-
Begin me de laatste tijd steeds meer af te vragen of mensen uberhaupt weten hoe het internet werkt.
Thnx mate, found more info. club heeft idd leenwapens. Zie dat clubs (goedkope) workshops hebben, naissss
wordt een X proberen▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
YouTube - ‪Fat Guy Shooting Gun‬‏
en
YouTube - ‪Man shoots his pants off with a shotgun‬‏ (geniaal)
tosh.o is egt * trouwens :P filmpjes wel ok, hij niet :P
Comment
-
Originally posted by JCorte View Postleon heeft precies de zelfde lijst als mij... ik ben in afghanistan geweest.. daar waren eigenlijk alle wapens voor handen op de schietbaan... de amerikanen zaten daar.. australiers britten etc... heb met van alles geschoten daaar steyr augs, shotguns, m4, ar15 m16 ak47 van die gekke afghanen zelf daar...:P"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostMet bits, bytes en een kabeltje toch?
Thnx mate, found more info. club heeft idd leenwapens. Zie dat clubs (goedkope) workshops hebben, naissss
wordt een X proberen
kijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel
idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maareen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postkijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel
idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maar
Comment
-
Originally posted by bruce View Postkijk, interesse gewekt. met zo'n topic had ik het missch. ook eerder gedaan. nooit de knoop doorgehakt. jij nu missch. dus wel
idd wapens van school. wel moet je tzt zelf kopen, want dan kan je m zelf stellen naar je hand. nu heb je een hoere wapen zeg maar
Maar heb er nooit aan gedacht voor dit topic, eens. Lijkt mij wel leuk voor een X.
Wat ook leuk om een X doen is Ferrari rijden.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
jammere aan ferrari rijden: zit iemand bij en je mag niet hader dan 130 ofzo. dus niet echt trippen.
heb wel een x al die andere shizle gedaan. hele dag bezig geweest, maar is niet zo gaaf als het lijkt. kost wel vrekte veel. zou ik achteraf liever hele dag hebben gepaintballed of boogschieten/ vlotbouwen, etc. das wel kicken denk ik.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment