vuurwapen schieten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce View Post
    jammere aan ferrari rijden: zit iemand bij en je mag niet hader dan 130 ofzo. dus niet echt trippen.
    heb wel een x al die andere shizle gedaan. hele dag bezig geweest, maar is niet zo gaaf als het lijkt. kost wel vrekte veel. zou ik achteraf liever hele dag hebben gepaintballed of boogschieten/ vlotbouwen, etc. das wel kicken denk ik.
    Je kan op zandvoort vor ongeveer 400 euro een dag gaan rijden. zit inderdaad iemand bij en in het begin mag je niet echt hard tot je laat zien echt te kunnen rijden. Mag dan in verscheidene auto's de baan op. Erg gaaf. Eind van de dag met je eigen auto de baan op, maar ik heb geen auto noch rijbewijs dus dat deel deed ik niet mee.

Op me vakantie in Schotland was ook erg stoer. Degene waar ik verbleef kende de lokale rally rijders. Mocht daar een dag mee rijden. In begin alleen als bijrijder, daarna zelf voorzichtig. Eind van de dag gewoon met 120kg door een gebied met ruins van een oud dorp met smalle bruggetjes e.d. Of met 70km/u een bocht nemen die de meesten niet eens met 30km aan durven hehe. Echt iets om een keer mee te mogen maken

Vind het echt vaag. Omdat ik geen rijbewijs heb mag ik aan bepaalde dingen niet mee doen als het op rijden aan komt. Boeiend. Alsof je verkeersregels in een bos ofzo nodig heb. Mijn autobeheersing is vele malen beter dan die van de meeste mensen. Heb alleen nooit moeite gedaan de theoretische regels te leren. Rijden op de rijksweg is geestdodend saai en is geen motivatie om te "leren rijden". Op circuits en in wedstrijden is wel gaaf.
    Last edited by Falstyr; 22-05-2011, 17:27.

Comment

ik ga voor de ceytak 200
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

als jet zo stelt, fally... dan ist idd wel leuk ja. rallyrijden als bijrijder, voluit, dan schijt ik mn broek vol ouwe!!

Comment

ik ga voor de ceytak 200
          in mij ogen de beste in de lange afstand
          hij is gewoon bruut

Comment

Schieten met een vuurwapen geeft een gevoel van macht, het geeft een kick, je hart gaat sneller kloppen. Je weet dat je leeft. Je weet dat je leven kan nemen. Met macht komt verantwoordelijkheid.

Heb zelf met bijna alle wapens geschoten die ze bij Defensie hebben, ben 2 x uigezonden geweest, Bosnie en Afghanistan.

Ben de dienst vorig jaar uit gegaan, en loop nu toch al wel een jaartje rond met de gedachte om bij een schietclub te gaan. Helaas door het sporten weinig tijd voor nog een hobby. Toch met zo'n topic begint het te kriebelen.
            Cutting

Comment

Ik heb nog nooit geschoten, maar ben dit samen met een maat van plan.

Mijn droom is om ooit een werkende kar98k vast te krijgen.

Heb zelf een mp40, maar die is onklaar gemaakt.

Comment

dat macht gevoel dat je een leven kan nemen is hopenlijk alleen bedoeld in het leger. dat heb ik namelijk helemaal niet. heb totaal geen macht, is leuk. sta in een hokkie en moet alles leegmaken voor ik weg ga.
                wel is het gevoel van zwaar kaliber indrukwekkend.

Comment

meer te vergelijken met het gevoel dat je hebt bij een brullende motor van een krachtige wagen. Dat oergevoel. Niks met macht en doden te maken.

Comment

Bizarre is dat we oergevoel nu menen te hebben bij dikke motoren, wapens, etc. terwijl we in de oertijd nog niet eens een vuurtje konden stoken, laat staan optrekken in een auto met meer dan 300pk of doelen raken op meer dan een kilometer afstand.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Bizarre is dat we oergevoel nu menen te hebben bij dikke motoren, wapens, etc. terwijl we in de oertijd nog niet eens een vuurtje konden stoken, laat staan optrekken in een auto met meer dan 300pk of doelen raken op meer dan een kilometer afstand.
                      Het oergevoel kan op verschillende manieren opgewekt worden natuurlijk. Heb gemerkt dat het vaak om een bepaald diep rauwe grom gaat die dit oproept. Dan komen die primaire oer emoties vanuit je tenen omhoog tot het niet meer in bedwang gehouden kan worden en je mee gaat grommen. Dat is hoe ik het ervaar tenminste.

Vroeger werd dat gevoel waarschijnlijk opgeroepen als een sabeltandtijger opeens gromde en je op begon te jagen terwijl jij voor je leven rende :P

Comment

dat macht gevoel dat je een leven kan nemen is hopenlijk alleen bedoeld in het leger. dat heb ik namelijk helemaal niet. heb totaal geen macht, is leuk. sta in een hokkie en moet alles leegmaken voor ik weg ga.
                        wel is het gevoel van zwaar kaliber indrukwekkend.
                        Ik denk niet dat je bij het leger moet gaan vanwege zulke "oergevoelens" om levens te nemen, want ik denk dat je dat niet hoort te hebben als militair.
                        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Ik denk niet dat je bij het leger moet gaan vanwege zulke "oergevoelens" om levens te nemen, want ik denk dat je dat niet hoort te hebben als militair.
                          Als militair moet je die gevoelens juist wel hebben. Je moet ze alleen weten zoveel mogelijk onder controle te houden. Kijk naar de ME om een voorbeeld te zien hoe je het niet onder controle houdt. Die gasten worden zo opgefokt dat ze gewoon alles kort en klein meppen zonder pardon.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Als militair moet je die gevoelens juist wel hebben. Je moet ze alleen weten zoveel mogelijk onder controle te houden. Kijk naar de ME om een voorbeeld te zien hoe je het niet onder controle houdt. Die gasten worden zo opgefokt dat ze gewoon alles kort en klein meppen zonder pardon.
                            De meningen zijn daar dus over verdeeld, maar ik overweeg iig niet om bij defensie te gaan om "leuk" mensen te doden. Het is slechts een middel om bepaalde doelen te bereiken.

Tjah ik denk dat een militair op het slagveld ook behoorlijk opgefokt is, dan spreken dat soort handeling als voor zich, want het is jij of zij. Die keuze wordt voor je gemaakt zo simpel is het.
                            "Straight outta gym"

Comment

Bodybuilding & Fitness discussieforums

wie gaat er dan een topic openen over schieten??
                              volgens mij hoort dat niet thuis hier
                              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X