vuurwapen schieten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by brillant View Post
    Bodybuilding & Fitness discussieforums

wie gaat er dan een topic openen over schieten??
    volgens mij hoort dat niet thuis hier
    Niet janken. Dit is sectie algemeen. Er wordt ook spul over computers en andere dingen geplaatst. Mag zeker ook niet. Laten we dan naar andere fora kijken waar men ook constant over randzaken topics open. Of te wel je hebt geen poot op de staan en lult onzin.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Als militair moet je die gevoelens juist wel hebben. Je moet ze alleen weten zoveel mogelijk onder controle te houden. Kijk naar de ME om een voorbeeld te zien hoe je het niet onder controle houdt. Die gasten worden zo opgefokt dat ze gewoon alles kort en klein meppen zonder pardon.
      Dat moeten ze wel. Ze zijn in een enorme minderheid (normaliter), en zullen doorgaans op moeten tegen gasten die volledig van de kaart zijn van drank, andere drugs, massadruk etc. Zodra de ME wordt opgeroepen, is het niet gewoon een illegaal feestje ofzo, dan is het al volledig uit de klauwen gelopen. Mijns inziens moet er dan ook even goed met die lat gezwaaid worden.

@Bruce
      Zie dat ook dit weer off-topic draaft, als je dit vervelend vindt verplaats ik het even voor je.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Dat moeten ze wel. Ze zijn in een enorme minderheid (normaliter), en zullen doorgaans op moeten tegen gasten die volledig van de kaart zijn van drank, andere drugs, massadruk etc. Zodra de ME wordt opgeroepen, is het niet gewoon een illegaal feestje ofzo, dan is het al volledig uit de klauwen gelopen. Mijns inziens moet er dan ook even goed met die lat gezwaaid worden.

@Bruce
        Zie dat ook dit weer off-topic draaft, als je dit vervelend vindt verplaats ik het even voor je.
        Juistem! In Nederland wordt er al te zwak opgetreden tegen dat soort lui. Flink de beuk erin misschien leren ze het dan wel af!
        "Straight outta gym"

Comment

laat maar, gen. ik zie dat er ook een 'briljante' opmerking wordt gemaakt door een lid wat hier het langst is en uiteraard pcies weet hoe en wat er kan.

*sarcasme druip druip*

gehehe. ik heb het met fally eens. als je het leger in gaat met pussy gevoel kom je bekaaid thuis.
          sjaak ik heb het over oorlog... leger... je weet wel strijdende soldaten.
          leger van tegenwoordig is politieke klerezooi waar de soldiers zelf niet goed van wroden. 1 schot gelost, meteen rechtzaken. lekker
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            jammere aan ferrari rijden: zit iemand bij en je mag niet hader dan 130 ofzo. dus niet echt trippen.heb wel een x al die andere shizle gedaan. hele dag bezig geweest, maar is niet zo gaaf als het lijkt. kost wel vrekte veel. zou ik achteraf liever hele dag hebben gepaintballed of boogschieten/ vlotbouwen, etc. das wel kicken denk ik.
            Zit iemand bij ja zkr, mocht gwoon plank gas gaan boetes zouden voor mn zelf zijn. Alleen dat plankgas wil niet echt lukken op drukke snelweg

U right das weinig vets aan. Dacht dat je op een circuit mocht rijden, nottt

Originally posted by Jowie1981 View Post
            Schieten met een vuurwapen geeft een gevoel van macht, het geeft een kick, je hart gaat sneller kloppen. Je weet dat je leeft. Je weet dat je leven kan nemen.
            Kan ik mij goed voorstellen dat gevoel, op het schieten na.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X