Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vanaf pagina 13 ofzo blijkt dat hij nepfoto's post
heb niet alles gelezen hoor maar toen de langere posts kwamen wist ik al genoeg
vind het totaal niet grappig dat humorgehalte van dbb met altijd weer dezelfde mensen
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Pagina 1
Muayboran levert foto's aan waarin hij echt een beestachtig fysiek heeft
Pagina 2 t/m 14
Er komen steeds meer twijfels aangezien hij in een jaar dan 40 kg progressie gemaakt zou moeten hebben. Ook waren er oudere posts waarin hij zijn lengte als 1.71 bekend maakt terwijl hij nu 1.82 beweert te zijn. Volgens Muayboran was zijn lengte eerst een schatting en was het een foutje...
Pagina 15
De ontmaskering! Zijn profielpics blijken nep te zijn
Pagina 22
De grote ontmaskering! Ook zijn contestfoto's blijken gejat te zijn. Van een andere bodybuilder nog wel.
Pagina 25
Muayboran post een foto met een blaadje ''DBB contest'' naast hem op de muur. Iedereen ziet echter gelijk dat het een slechte photoshop is en Muay maakt zichzelf nog belachelijker.
Pagina 35
Er wordt een foto van Mehdi Aziz geplaatst. Vermoedelijk is dit Muayboran.
Meneer de faker vertelde me eens, nadat hij wat foto's van mij gezien had, dat ik niet buff was en gaf mij vervolgens in de foto-galerij een 4 als beoordeling.
Tsja, ik denk nu maar zo, liever niet buff dan bluf hehehe.
Wat een malloot.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment