ben ik te lelijk om een vriendin te krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by adon1s View Post
    maar ik heb elke avond dat ik wegga stalkers die m'n biceps of borst proberen aan te raken.

O, was jij gisteravond die hunk die ik zag???
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      O, was jij gisteravond die hunk die ik zag???
      Haha nee vrijdagavond kan nog.. Ik heb het best moeilijk Beaudien. Eerst al in m'n kont geknepen, naderhand in een andere tent waren mijn biceps de lul.. Toen kwam er een andere mooie meid met me praten, wat moet ik daar nou allemaal mee? Laat mij lekker gezellig wat drinken, pff Ik kan er toch geen 4 mee naar huis nemen achterop op m'n fiets?
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

haahahahah prachtig dit
        luister zal je een mooie bak vertellen ik zie meestal de grootste kneusjes met de lekkerste wijfen ik snap het soms ook niet kan je dus alleeen maar succes wensen je hoef geen playboy te zijn voor mooie chicks geloof me, beetje humor vlotte babbel doet wonderen

Comment

Originally posted by adon1s View Post
          Haha nee vrijdagavond kan nog.. Ik heb het best moeilijk Beaudien. Eerst al in m'n kont geknepen, naderhand in een andere tent waren mijn biceps de lul.. Toen kwam er een andere mooie meid met me praten, wat moet ik daar nou allemaal mee? Laat mij lekker gezellig wat drinken, pff Ik kan er toch geen 4 mee naar huis nemen achterop op m'n fiets?

ik heb met je te doen!!
          Maar éen troost, mocht je mij een keer tegenkomen, gaat er maar 1 mee naar huis achterop je fiets!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

4 pagina's en de meesten hebben nog niet door dat elk topic dat Roelinho start niks meer dan troll-topics zijn omdat hij zich verveelt. Ik zou eerder het advies geven een boeiender leven zien te verkrijgen dan dit soort onzin topics te openen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              4 pagina's en de meesten hebben nog niet door dat elk topic dat Roelinho start niks meer dan troll-topics zijn omdat hij zich verveelt. .
              Tuurlijk wel.
              De meesten althans wel.
              Maar zo'n topic gaat meestal al snel off topic en dan amuseer ik me meestal kostelijk.

Originally posted by Falstyr View Post
              Ik zou eerder het advies geven een boeiender leven zien te verkrijgen dan dit soort onzin topics te openen.
              Ik vrees dat dit voor hem niet haalbaar is.

Comment

verman je zelf en ga naar een datingsite
                staan genoeg type,s zo als jij op
                en wil je dat niet
                ja dan blijft het waarschijnlijk zo zo als het nu is

succses veder

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  ik heb met je te doen!!
                  Maar éen troost, mocht je mij een keer tegenkomen, gaat er maar 1 mee naar huis achterop je fiets!
                  komt de droom van adon1s om eens gepijpt te worden door iemand die haar gebit uit kan doen eindelijk in vervulling
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                    komt de droom van adon1s om eens gepijpt te worden door iemand die haar gebit uit kan doen eindelijk in vervulling
                    Ik kan mijn gebit ook uit doen.

Hoor ik nu bij de club
                    Squat 5 x 147.5
                    Bench 5 x 122.5
                    Deadlift 5 x 180

Comment

Mooier kan gewoon niet brada!
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Paar tips:
                        Ga niet binnen hangen iedere dag zoek contacten in het uitgaans leven zijn er genoeg.
                        Scheer jezelf fatsoenlijk.
                        Trek kleding aan die van deze tijd is en geen slaap t-shirt wat je nu aan hebt. (Iets vlotters, een overhemd(niet met bloemen ofzo) , een shirt met v hals enzovoort. Niet je tshirt in je broek steken , geen hoog water.
                        Ga naar Eyewish Groeneveld of Specsavers en laat je zelf een bril aan meten van deze tijd . Die bril droeg mijn opa in de jaren 70.
                        Doe die ontzettend smerige pet af , fix je haar of laat de kapper je een nieuw kapsel aan meten.

En als laatst probeer een praatje te maken met een dame , een vlotte babbel krijg je vanzelf als je het probeert. Een blauwtje lopen heeft iedereen wel is gehad. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Succes Zaterdagavond.

Comment

Originally posted by Gearsen View Post
                          Paar tips:
                          Ga niet binnen hangen iedere dag zoek contacten in het uitgaans leven zijn er genoeg.
                          Scheer jezelf fatsoenlijk.
                          Trek kleding aan die van deze tijd is en geen slaap t-shirt wat je nu aan hebt. (Iets vlotters, een overhemd(niet met bloemen ofzo) , een shirt met v hals enzovoort. Niet je tshirt in je broek steken , geen hoog water.
                          Ga naar Eyewish Groeneveld of Specsavers en laat je zelf een bril aan meten van deze tijd . Die bril droeg mijn opa in de jaren 70.
                          Doe die ontzettend smerige pet af , fix je haar of laat de kapper je een nieuw kapsel aan meten.

En als laatst probeer een praatje te maken met een dame , een vlotte babbel krijg je vanzelf als je het probeert. Een blauwtje lopen heeft iedereen wel is gehad. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Succes Zaterdagavond.
                          wat moet je doen als je kalend of kaal bent.
                          Squat 5 x 147.5
                          Bench 5 x 122.5
                          Deadlift 5 x 180

Comment

Lol wtf.. succes man.

Comment

Ik zit dat nu al een tijd te proberen maar het zit muurvast.

(Sorry dat ik je nu teleurstel, Adonis, maar we vinden daar vast wel iets op! )

Roelinho: Het moet een eenzaam zijn voor je met je rechterhand als beste maatje.
                              Maar misschien wissel je af met links, dat is wel zo gezellig!

Comment

Nou het geeft niet hoor.. Het is ook nooit echt een droom van me geweest om iemand zonder tanden mij te laten bewerken
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X