Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Haha nee vrijdagavond kan nog.. Ik heb het best moeilijk Beaudien. Eerst al in m'n kont geknepen, naderhand in een andere tent waren mijn biceps de lul.. Toen kwam er een andere mooie meid met me praten, wat moet ik daar nou allemaal mee? Laat mij lekker gezellig wat drinken, pff Ik kan er toch geen 4 mee naar huis nemen achterop op m'n fiets?
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
haahahahah prachtig dit
luister zal je een mooie bak vertellen ik zie meestal de grootste kneusjes met de lekkerste wijfen ik snap het soms ook niet kan je dus alleeen maar succes wensen je hoef geen playboy te zijn voor mooie chicks geloof me, beetje humor vlotte babbel doet wonderen
Haha nee vrijdagavond kan nog.. Ik heb het best moeilijk Beaudien. Eerst al in m'n kont geknepen, naderhand in een andere tent waren mijn biceps de lul.. Toen kwam er een andere mooie meid met me praten, wat moet ik daar nou allemaal mee? Laat mij lekker gezellig wat drinken, pff Ik kan er toch geen 4 mee naar huis nemen achterop op m'n fiets?
ik heb met je te doen!!
Maar éen troost, mocht je mij een keer tegenkomen, gaat er maar 1 mee naar huis achterop je fiets!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
4 pagina's en de meesten hebben nog niet door dat elk topic dat Roelinho start niks meer dan troll-topics zijn omdat hij zich verveelt. Ik zou eerder het advies geven een boeiender leven zien te verkrijgen dan dit soort onzin topics te openen.
Paar tips:
Ga niet binnen hangen iedere dag zoek contacten in het uitgaans leven zijn er genoeg.
Scheer jezelf fatsoenlijk.
Trek kleding aan die van deze tijd is en geen slaap t-shirt wat je nu aan hebt. (Iets vlotters, een overhemd(niet met bloemen ofzo) , een shirt met v hals enzovoort. Niet je tshirt in je broek steken , geen hoog water.
Ga naar Eyewish Groeneveld of Specsavers en laat je zelf een bril aan meten van deze tijd . Die bril droeg mijn opa in de jaren 70.
Doe die ontzettend smerige pet af , fix je haar of laat de kapper je een nieuw kapsel aan meten.
En als laatst probeer een praatje te maken met een dame , een vlotte babbel krijg je vanzelf als je het probeert. Een blauwtje lopen heeft iedereen wel is gehad. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Paar tips:
Ga niet binnen hangen iedere dag zoek contacten in het uitgaans leven zijn er genoeg.
Scheer jezelf fatsoenlijk.
Trek kleding aan die van deze tijd is en geen slaap t-shirt wat je nu aan hebt. (Iets vlotters, een overhemd(niet met bloemen ofzo) , een shirt met v hals enzovoort. Niet je tshirt in je broek steken , geen hoog water.
Ga naar Eyewish Groeneveld of Specsavers en laat je zelf een bril aan meten van deze tijd . Die bril droeg mijn opa in de jaren 70.
Doe die ontzettend smerige pet af , fix je haar of laat de kapper je een nieuw kapsel aan meten.
En als laatst probeer een praatje te maken met een dame , een vlotte babbel krijg je vanzelf als je het probeert. Een blauwtje lopen heeft iedereen wel is gehad. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Nou het geeft niet hoor.. Het is ook nooit echt een droom van me geweest om iemand zonder tanden mij te laten bewerken
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment