Virussen en troypaarden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Virussen en troypaarden

Zit met een aantal virussen en troy paarden op de pc en mijn avg virusscanner kan ze precies niet verwijderen, ik als echte pc nerd heb hier natuurlijk geen verstand van, kan er hier iemand mij eens uitleggen hoe je best een virus verwijderd, liefst uitleggen in kindertaal anders begrijp ik er toch geen snars van

Grtz
    stil growing

Ga naar deze site:

http://virusscan.zdnet.nl/housecall/...zd.asp?land=nl

Effe wachten en dan klik je met je linker muis knop op deze computer hij gaat dan alles scannen zal ik maar zeggen en daarna als hij klaar is duw dan op verwijderen , waarschijnlijk heb je nu iets minder of helemaal geen virus meer???

Als er vragen zij hoor ik het wel.

doei.

Comment

Kijk hier ook even, dan kan je je computer scannen op virussen. Je kan ze ook verwijderen volgens mij.

AVG virusscanner is ook niet zo'n goede, je kan beter Norton of Mcaffee nemen.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Heb ze beide geprobeerd maar kreeg steeds een error , ik werk niet met explorer maar met mozilla, dus graag een virusscanner voor mozilla

Grtz
        stil growing

Comment

Dat mag geen verschil maken volgens mij?

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

maakt geen verschil, wat voor error krijg je dan? ik heb zelf mcafee antivirus en firewall.
            twee virus scanner tegelijk op je pc kan ook problemen geven.

Grtz..\
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

moet toch een verschil maken want krijg steeds de error dat het niet werkt onder mozilla en dat ik moet explorer installeren

Grtz
              stil growing

Comment

Hoi,

Probeer het eens op deze site en stel je vraag daar ion het prikbord:

www.antivirus.pagina.nl

Comment

avg geeft wel de naam van het virus? ga dan op google zoeken op die naam.
                  zo ben ik ook van mn virussen en troyanen afgekomen. steeds met zoeken op de naam kwam ik weer es een verwijderaar tegen.
                  met avg kon ik ook bijna niks verwijderen.

mrre... waaarom nou weer zo'n rare browser? doe nou es net als iedereen...

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mijne explorer zit al vol met virussen daarom heb ik de mozilla geinstalleerd omdat ze me verteld hadden dat deze veiliger was, maar nu wil ik mijn pc eens volledig schoonmaken

Grtz
                    stil growing

Comment

mozilla is ook beter ik gebruik het zelf ook, maar het effectiefste is gewoon alles der af gooien duz ff formatten

Comment

Yep FORMAT C en snel dat tie dan weer is
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Idd Snipke.

Je ken het beste nu gewoon ff een formatje doen en hele pc opnieuw installeren en dan meteen mozilla firefox gebruiken en internet explorer dumpen met al die ^%@^@% Pop ups.Als je windows er opzit gelijk alle updates er opdoen van microsoft en dat affetoe bijhouden dan komen er vrijwel geen virussen meer dat mccaffe troep en shit helpt allemaal niet.Gewoon updates goed bijhouden en nu ff goed alles opniewu installeren en je heb weer een heerlijke pc om mee te werken .

Greetz XeNo

Comment

Snipke, gewoon een low level format uitvoeren. Deze zorgt ervoor dat je harddisk overschreven wordt met nullen ipv een normale format. Bij een normale format wordt alleen de directory structuur met bijbehorende verwijzing verwijdert. Killdisk.exe is zo'n programmatje. Een goede hacker zal ondanks een normale format nogsteeds zijn backdoors op je pc hebben staan.

Dus:
                            win98 opstart diskette, opstarten in ms dos
                            killdisk.exe (flop), uitvoeren
                            Resultaat, frisse schone schijf
                            Windows opnieuw installeren, voila

Grtz

Comment

probleem is dat ik geen windows diskette of cd rom heb

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X