Feesten anno 2011, iedereen met zijn camera in de aanslag en maar foto's maken en flimen... Jammer dat er steeds minder gedanst wordt!
Sensation white 2011
Collapse
X
-
Originally posted by WK81 View PostFeesten anno 2011, iedereen met zijn camera in de aanslag en maar foto's maken en flimen... Jammer dat er steeds minder gedanst wordt!
Is vooral bij de stukjes zoals intro enz... maar voor de rest zijn er maar weinig die filmen... tenminste wat me opviel.
Comment
-
-
Originally posted by Posseltje View PostMwoa in 8 uur tijd ongeveer 90 foto,s gemaakt vind ik nog best mee vallen is gewoon fun ook als herinnering.
Wellicht dat enkele andere partypeople dit hier kunnen bevestigen
Comment
-
Originally posted by WK81 View Post90??? Mijn god, ALS ik al een pic schiet op een feestje dan zijn het er 4 of 5, daarna is het lekker vliegen geblazen... Tja, ik (en met mij vele anderen) ben van mening dat het "feesten" aan het veranderen is.
1 groepsfoto van een pro fotograaf dat er rondloopt.
Verder viel het me niet op dat er veel foto's en filmpjes aan t maken waren... alleen dus zoals ik al zei bij intro's... rest gaan de meeste gewoon los
Comment
-
Originally posted by WK81 View Post90??? Mijn god, ALS ik al een pic schiet op een feestje dan zijn het er 4 of 5, daarna is het lekker vliegen geblazen... Tja, ik (en met mij vele anderen) ben van mening dat het "feesten" aan het veranderen is.
magoed mooi feest. volgend jaar weer =DLast edited by Beachboy; 10-07-2011, 12:17.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-