Sensation white 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Feesten anno 2011, iedereen met zijn camera in de aanslag en maar foto's maken en flimen... Jammer dat er steeds minder gedanst wordt!
    Last edited by WK81; 03-07-2011, 21:06.

Comment

Ben ze allemaal binnen aan het halen bedankt
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by WK81 View Post
        Feesten anno 2011, iedereen met zijn camera in de aanslag en maar foto's maken en flimen... Jammer dat er steeds minder gedanst wordt!
        Opzich valt het wel mee...
        Is vooral bij de stukjes zoals intro enz... maar voor de rest zijn er maar weinig die filmen... tenminste wat me opviel.

Comment

Mwoa in 8 uur tijd ongeveer 90 foto,s gemaakt vind ik nog best mee vallen is gewoon fun ook als herinnering.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            Mwoa in 8 uur tijd ongeveer 90 foto,s gemaakt vind ik nog best mee vallen is gewoon fun ook als herinnering.
            90??? Mijn god, ALS ik al een pic schiet op een feestje dan zijn het er 4 of 5, daarna is het lekker vliegen geblazen... Tja, ik (en met mij vele anderen) ben van mening dat het "feesten" aan het veranderen is.

Wellicht dat enkele andere partypeople dit hier kunnen bevestigen

Comment

90??? Mijn god, ALS ik al een pic schiet op een feestje dan zijn het er 4 of 5, daarna is het lekker vliegen geblazen... Tja, ik (en met mij vele anderen) ben van mening dat het "feesten" aan het veranderen is.

Ik maak zelf geen foto's...puur omdat er altijd genoeg de dag erna op internet staat.
              1 groepsfoto van een pro fotograaf dat er rondloopt.

Verder viel het me niet op dat er veel foto's en filmpjes aan t maken waren... alleen dus zoals ik al zei bij intro's... rest gaan de meeste gewoon los

Comment

mwoa 1 camera met een groep van 9 personen.. dus gemiddeld 8 foto's p.p. in een tijdsbestel va 8 uur is 1 per uur p.p. ongeveer =p dus valt reuze mee

magoed mooi feest. volgend jaar weer =D
                Last edited by Beachboy; 10-07-2011, 12:17.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                  ik ga helaas niet naar hardcore feesten.

ooowh white sensation sorry. vergiste me met black sensation
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X