Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Op voorntjes ook gewoon lekker hoor Af en toe met de werphengel en dan weer eens lekker langs de kant met de vaste hengel Heeerlijk
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Vissen is chill.
Doet het veel als ik op vakantie in Zeeland ben.
Lekker rustig langs de kant zitten met een hengeltje in de hand.
Met ons pap en mijn broertje.
Dat is het goede leven.
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Stel je voor he: Lekker in de zon met de blote bast, paar boterhammen met kalkoenfilet, flinke fles water en dan met je vrienden/familie rustig aan de kant wat vissen binnenhalen Das pas leven Af en toe zelf het water induiken met z'n allen ken ook geen kwaad xd
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Eerst was het gewoon een flinke fles cola of wat dan ook met 2 zakken chips, koeken en snoep maarjaa.. ik weet waar ik het voor doe he
Stel je voor he: Lekker in de zon met de blote bast, paar boterhammen met kalkoenfilet, flinke fles water en dan met je vrienden/familie rustig aan de kant wat vissen binnenhalen Das pas leven Af en toe zelf het water induiken met z'n allen ken ook geen kwaad xd
Wel oppassen voor de haakjes he
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
mijn grote hobby naast bb is karpervissen.
hieraan besteed ik vaak mijn vrije uurtjes. vissen is relaxd
en natuurlijk elk jaar een weekje vissen in frankrijk!(of 2)
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment