Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 26 2004,20:09)]Ik dacht eerder aan de 6de november tijdens de grand prix, waarom, omdat ik dan in nederland ben met mijn trainingsmaat en ik anders de kans niet zie om even op en af nederland te komen. De wedstrijden beginnen om 12U en duren tot 22u denk ik, dan hebben we elkaar 10u gezien en denk ik wel dat we blij zullen zijn dat we van elkaar af zijn , je mag ook niet vergeten dat het voor de belgen onder ons die willen komen makkelijk 3u rijden is op en nog eens 3u af, en dus kunnen we ons ook niet permiteren om iets van alcohol te drinken.
Grtz
schenken ze drank daar,snip?
wil wel een bacootje drinken ter voorbereiding op al die lelijke gasten!
6 november is dus ook een serieuze optie wat mij betreft.
We kunnen afspreken voor de deuren want de eerste wedstrijden zijn toch niet de moeite, kunnen ondertussen iets in de stad gaan drinken en lekker kletsen , en als de grote jongens het podium op moeten (waar ik dan ook zal bij zijn natuurlijk) kunnen we binnen gaan of de mensen die niet gaan kijken kunnen rustig blijven zitten, het is toch maar de bedoeling dat we elkaar eens gezien hebben en een uurtje of 2-3 kunnen kletsen hebben, langer kan ik het toch niet bij jullie volhouden , tenslotte kan ik geen bier drinken bij jullie nederlanders want jullie maken alleen van dat pisbier waar wij belgen en zeker ik die in de bierstad van belgie woon 100 van kunnen drinken en dan misschien de indruk hebben dat we bier aan het drinken zijn
Jah jullie zijn al groot bierjte ken geen kwaad..meer...Ik houd het gewoon helemaal nuchter maar...anders gaat mij naturel groeien te traag...heb besloten dit jaar kei en kei hard door te bikkelen dus......no alcohol.. .
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,00:10)]We kunnen afspreken voor de deuren want de eerste wedstrijden zijn toch niet de moeite, kunnen ondertussen iets in de stad gaan drinken en lekker kletsen , en als de grote jongens het podium op moeten (waar ik dan ook zal bij zijn natuurlijk) kunnen we binnen gaan of de mensen die niet gaan kijken kunnen rustig blijven zitten, het is toch maar de bedoeling dat we elkaar eens gezien hebben en een uurtje of 2-3 kunnen kletsen hebben, langer kan ik het toch niet bij jullie volhouden , tenslotte kan ik geen bier drinken bij jullie nederlanders want jullie maken alleen van dat pisbier waar wij belgen en zeker ik die in de bierstad van belgie woon 100 van kunnen drinken en dan misschien de indruk hebben dat we bier aan het drinken zijn
Citaat[/b] (Purple @ Aug. 26 2004,21:07)]Ik weet het niet hoor... Dames zijn dan zwaar in de minderheid tenzij de heren hun partner meenemen dan zou het misschien voor mij ook leuker zijn.
Ik vind het niet erg om door 2 dames vergezeld te worden hoor...
Wordt krap in mijn gtv maar da`s ook wel weer gezellig natuurlijk
ik heb het de laatste maanden van het jaar vreselijk druk altijd en kan dan slecht van te voren aangeven wanneer ik wel en niet kan. 6 november kan ik bijvoorbeeld niet..
Citaat[/b] (Purple @ Aug. 26 2004,21:07)]Ik weet het niet hoor... Dames zijn dan zwaar in de minderheid tenzij de heren hun partner meenemen dan zou het misschien voor mij ook leuker zijn.
Heb je er ook nog een paar rond de 18....Nu we toch bezig zijn ....
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 27 2004,00:10)]We kunnen afspreken voor de deuren want de eerste wedstrijden zijn toch niet de moeite, kunnen ondertussen iets in de stad gaan drinken en lekker kletsen , en als de grote jongens het podium op moeten (waar ik dan ook zal bij zijn natuurlijk) kunnen we binnen gaan of de mensen die niet gaan kijken kunnen rustig blijven zitten, het is toch maar de bedoeling dat we elkaar eens gezien hebben en een uurtje of 2-3 kunnen kletsen hebben, langer kan ik het toch niet bij jullie volhouden , tenslotte kan ik geen bier drinken bij jullie nederlanders want jullie maken alleen van dat pisbier waar wij belgen en zeker ik die in de bierstad van belgie woon 100 van kunnen drinken en dan misschien de indruk hebben dat we bier aan het drinken zijn
Grtz
war is die wedstrijd dan??
volgens mij weer in Haarlem,toch snipke?
@curiosio
das mooi dan,dan had ik nu nog niet dit topic hoeven openen als je pas volgend jaar kan.
ben je zo belangrijk dat je niet even wat tijd vrij kan maken voor je internetvrienden?
Heb je er ook nog een paar rond de 18....Nu we toch bezig zijn ....
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment