Meeting bodynetmembers....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beetje misselijk purple .

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Purple @ Aug. 31 2004,10:42)]
      Kan het niet beter verwoorden.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

is het bij deze van de baan??
        (zo'n meeting)
        Who's the Chef

Comment

wat mij betreft niet!

ik ga zowiezo wel naar de amsterdam grandprix dus misschien daar een mini-meeting houden en als curiosio kan begin volgend jaar een groots opgezette meeting?

greetz

Comment

ik kom ook naar de grand prix, meeting of geen meeting ik moet er zijn sponsers zoeken.

Maar naar die grote opgezette meeting kan ik niet komen ze jongens, anders moeten de belgen hier maar eens een meeting geven, echt ver wonen we van elkaar niet af kan ook niet want zo groot is Belgie niet

Grtz
            stil growing

Comment

Blijkbaar is vanuit België hierheen lastiger als andersom dus organiseer maar in België en ik ben er.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 01 2004,14:56)]wat mij betreft niet!

ik ga zowiezo wel naar de amsterdam grandprix dus misschien daar een mini-meeting houden en als curiosio kan begin volgend jaar een groots opgezette meeting?

greetz
                Waar dan ook ik ben er dan zeker.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Sep. 01 2004,18:15)]ik kom ook naar de grand prix, meeting of geen meeting ik moet er zijn   sponsers zoeken.

Maar naar die grote opgezette meeting kan ik niet komen ze jongens, anders moeten de belgen hier maar eens een meeting geven, echt ver wonen we van elkaar niet af kan ook niet want zo groot is Belgie niet

Grtz
                  kom snipke niet van dat zwakke n u he!
                  ik ga niet naar de grand prix mij te duur.
                  ik wacht wel op de volgende!

ga ik samne met ed kan ik een x in zijn kar scheuren

Comment

Als ik weer ns wa geld heb, dan eerst wa ik koop voor de auto is een goei GPS installatieke of zo'n palm ding met dat op, want BLC en zijne weg vinden... tjonge jonge..

En in Nederland rij ik al helemaal verloren, daar begin ik nog niet aan, na een paar nare ervaringen ehhe...

Trouwens, als jullie me in levende lijve zien, dan kunnen jullie in real life zien, dat ik eigenlijk maar een miezerig schraliger ventje ben van 55 kg voor 1m90 met een beetje grootheidswaanzin...En dat wil ik dus niet meemaken...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Sep. 01 2004,19:06)]Als ik weer ns wa geld heb, dan eerst wa ik koop voor de auto is een goei GPS installatieke of zo'n palm ding met dat op, want BLC en zijne weg vinden... tjonge jonge..

En in Nederland rij ik al helemaal verloren, daar begin ik nog niet aan, na een paar nare ervaringen ehhe...

Trouwens, als jullie me in levende lijve zien, dan kunnen jullie in real life zien, dat ik eigenlijk maar een miezerig schraliger ventje ben van 55 kg voor 1m90 met een beetje grootheidswaanzin...En dat wil ik dus niet meemaken...

Wat maakt dat nu weer uit...Ik ga ook gewoon lekker naar die Grand Prix..Moet zeker coleman zien.Das me grote voorbeeld..ghehe..Doe daar maar mini meeting..ik kom ook wel ff langs droppen..

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (real1972 @ Sep. 01 2004,19:02)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Sep. 01 2004,18:15)]ik kom ook naar de grand prix, meeting of geen meeting ik moet er zijn sponsers zoeken.

Grtz
                        kom snipke niet van dat zwakke n u he!
                        ik ga niet naar de grand prix mij te duur.
                        ik wacht wel op de volgende!

ga ik samne met ed kan ik een x in zijn kar scheuren
                        Dat valt te zien natuurlijk waar de meeting is, maar heb niet echt zin om 3-4 uur te rijden om te kletsen en dan terug 3-4 uur rijden om terug thuis te komen, ik ben langer onderweg dan ik kan kletsen, maar ik zie er de graten niet van in.

Als iedereen die op 6november in Amsterdan kan zijn (kan toch niet lang rijden zijn voor de nederlanders)je moet daarvoor niet naar de grand prix gaan kijken, als iedereen die die dag kan komen gewoon komt dan gaan we in de stad een kroeg binnen, de eerste uren zijn toch maar de amateurs die aan bod komen dus kan er gekletst worden , ik vind het zonde dat ik al op 6november naar nederland kom en dan de maand ofzo erop terug moet komen

Grtz
                        stil growing

Comment

Vind het wederom allemaal nauwe kloten...

Gewoon volgend jaar bovenin België of onderin Nederland iets afspreken moet te doen zijn.
                          6 november is voor mij uitgesloten maar het zou zeker leuk zijn als een aantal elkaar alvast ontmoet.

@real

ben met mijn gtv naar duitsland geweest en presteerde het om daar een bekeuring te krijgen voor..........jawel......... te hard rijden...

Greets...

Comment

Heb je nu een gtv Mr C en de getunende 156 dan. Tja je mag niet overall in duitsland scheuren he.Ben daar ook ooit eens geflits geweest maar heb nooit de boete ontvangen, het toffe in duitsland is dat ze vooraan flitsen, ben je even verblind en moet je zo nog verder rijden tegen 160

Grtz
                            stil growing

Comment

156 verkocht en nu een gtv inderdaad...

Greets...
                              Attached Files

Comment

Komt nog een dubbele uitlaat onder een een ander spruitstuk dan zijn het 260pk`tjes...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X