Meeting bodynetmembers....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Purple @ Aug. 29 2004,00:24)]Wat ben je dan... Schaker...
    Kan ik ook al niet...
    Ben wel handig met andere dingen.

Ik vind een echte bb-er iemand die altijd 100% met zijn sport bezig is en dat ben ik niet. Eet wel eens verkeerd, drink wel eens wat alcohol, train wel eens een week minder als zou moeten omdat het te warm is of ik gewoon minder zin heb.

Heb vroeger meer powerliften gedaan en da`s toch weer anders. Massa is waar het voor mij om ging.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

schaken speel ik ook wel graag, maar ja dat is dan ook een denksport

Ik dacht toch dat zo een groot evenement in Amsterdam met posters zou aangegeven zijn, in bushokjes ofzo ,of op elke hoek van de straat

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 29 2004,10:07)]
        Originally posted by [b
        Kan ik ook al niet...

Ik vind een echte bb-er iemand die altijd 100% met zijn sport bezig is en dat ben ik niet. Eet wel eens verkeerd, drink wel eens wat alcohol, train wel eens een week minder als zou moeten omdat het te warm is of ik gewoon minder zin heb.

Heb vroeger meer powerliften gedaan en da`s toch weer anders. Massa is waar het voor mij om ging.

Greets...
        Nou ik ken ook bb-er die doen wedstrijden en halen erg goede resultaten en die gebruiken ook nog wel eens wat in het weekend.

Is maar net wat je onder bb-er verstaat.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Aug. 29 2004,11:37)]schaken speel ik ook wel graag, maar ja dat is dan ook een denksport  

Ik dacht toch dat zo een groot evenement in Amsterdam met posters zou aangegeven zijn, in bushokjes ofzo ,of op elke hoek van de straat

Grtz
          Niet in de regio waar ik woon ( Utrecht ) en dat ligt maar een klilometer of 35 bij Amsterdam vandaan..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Purple @ Aug. 29 2004,12:16)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 29 2004,10:07)]
            Originally posted by [b
            Kan ik ook al niet...

Greets...
            Nou ik ken ook bb-er die doen wedstrijden en halen erg goede resultaten en die gebruiken ook nog wel eens wat in het weekend.

Is maar net wat je onder bb-er verstaat.
            Klopt kan voor iedereen anders zijn. Vind mezelf geen echte bb-er maar dat doet voor mij verder nergens iets aan af hoor..

Greets...

Comment

Wanneer ben je een bodybuilder, dat is inderdaad moeilijk te definieren! Als een (on)bekende ernaar vraagt, zeg ik altijd dat ik aan krachttraining doe. Het fitness-stadium ben ik al een flink aantal kilo voorbij namelijk... De echte bodybuilding-lifestyle is mij veel te egoistisch. Voel ik me niet gelukkig bij.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

als je ook zegt tegen de mensen dat je aan bb doet dan bekijken ze je zo, als ik zeg tegen mensen dat ik aan bb doe dan bekijken ze me zo voor te zeggen van allee zo breed ben je toch niet, mensen denken dat het van vandaag op morgen gebeurt breed worden

Grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 28 2004,18:47)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 28 2004,17:05)]ervaring met kwartetten in bed?

vertel eens,broertje!

kan ik misschien nog eens wat van je leren?  

greetz
                  Heb ik geen ervaring mee maar genoeg over gehoord om er niet aan te beginnen..

Greets...
                  had ik je ook wel kunnen vertellen,bro!

welke gek gaat er nou met zn vriendin en een ander stel in 1 ruimte liggen ne*ken?

kan beter trio-en met 2 lekkere dames!

@real
                  wat doet jij denken alsof ik dat soort dingen zou doen?
                  ben voor een trio zeker in maar kwartetje word me te ruig,ook al is het met 3 vrouwen

greetz

Comment

gaap. huh. word net wakker. zie hier ff een popiopie topic.
                    zal ik ff late reacties geven.
                    @ arie: zeker leuk als xeno in de aparte potenclub (incl. limousine met bubbelbad) mee wil.

@ belgen: wij naar belgie komen? 30 nederlanders naar belgie omdat er 2 belgen op het forum zitten?

@ ?? euh... 60 euries voor zo'n wedstrijd? man man... ik hou me aan curiosio vast. die stemt vast alleen in met haalbare voorstellen.

@ iedereen: haha. iedereen oppompen voordat ze heen gaan. nou brucie niet. ik ben 2 weken op vakantie geweest, kon daarvoor 1 week en erna 1 week niet trainen. resultaat: 5kg kwijt. dus ik ben het kuren een beetje zat. je kijkt achterom en tis weg. ik vin het wel mooi zo en ga maar de eerste jaartjes naturel stoeien. es zien wat dat brengt. ben wel wat droger

affijn: hoop dat ik er ook kan zijn. lijk me wel erg lachen eigenlijk.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Aug. 30 2004,20:59)]@ arie: zeker leuk als xeno in de aparte potenclub (incl. limousine met bubbelbad) mee wil.
                      Haha......ik g a wel mee hoor...alleen gaat er wel een mooi wandje tussen ons.Voor de rest hoor je mij niet klagen.

Greetzz  

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (bruce @ Aug. 30 2004,20:59)]gaap. huh. word net wakker. zie hier ff een popiopie topic.
                        zal ik ff late reacties geven.
                        @ arie: zeker leuk als xeno in de aparte potenclub (incl. limousine met bubbelbad) mee wil.

@ belgen: wij naar belgie komen? 30 nederlanders naar belgie omdat er 2 belgen op het forum zitten?

@ ?? euh... 60 euries voor zo'n wedstrijd? man man... ik hou me aan curiosio vast. die stemt vast alleen in met haalbare voorstellen.

@ iedereen: haha. iedereen oppompen voordat ze heen gaan. nou brucie niet. ik ben 2 weken op vakantie geweest, kon daarvoor 1 week en erna 1 week niet trainen. resultaat: 5kg kwijt. dus ik ben het kuren een beetje zat. je kijkt achterom en tis weg. ik vin het wel mooi zo en ga maar de eerste jaartjes naturel stoeien. es zien wat dat brengt. ben wel wat droger

affijn: hoop dat ik er ook kan zijn. lijk me wel erg lachen eigenlijk.
                        euh bij mij weten zitten zeker al 6 belgen op het forum, en zoveel nederlanders hebben ook nog niet gereageerd, 60euro voor de top van de bb aan de gang te zien is toch niks of komt nu weeral die hollandse gierigheid boven plus dat je mij in levende lijven ziet collega , daarvoor alleen zou je het al moeten doen

Het kuren moe, achterom kijken en het is weg, dan zit je voeding niet goed he collega of je training, even de topics daaarover lezen

Oppompen ga ik me zeker niet doen, moet al vroeg genoeg opstaan voor daar te geraken

Grtz
                        stil growing

Comment

Idd....snip...ik heb die 60 euro er zeker voor over om coleman aan de gang te zien.En oppompen hoeft ook niet,,kom er voor meer te leren en te zien hoe groot de echte mannen nu zijn..

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 30 2004,21:41)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bruce @ Aug. 30 2004,20:59)]@ arie: zeker leuk als xeno in de aparte potenclub (incl. limousine met bubbelbad) mee wil.
                            Haha......ik g a wel mee hoor...alleen gaat er wel een mooi wandje tussen ons.Voor de rest hoor je mij niet klagen.

Greetzz  
                            en een butt plug zeker??
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (been @ Aug. 31 2004,08:28)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 30 2004,21:41)]
                              Originally posted by [b

Greetzz
                              en een butt plug zeker??
                              Als het zover uitloopt(wat natuurlijk ken naar een paar biertjes)Dan heb ik die ook wel bij de hand ..

Greetzz

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X