Meeting bodynetmembers....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dan kun je al aardig lekker vlammen ehhe...

Gelukkig ben ik even de auto-microbe voorbij en nog altijd tevreden met mijn puma'tje hehe...

Alleen jammer met de huidige generatie dieselers aan het stoplicht, e hhe... Die geven me nu op mijn doos. Niet allemaal natuurlijk, maar toch ehhe...Daar zal Cur geen probleem mee hebben ehhe

Comment

Brute bak, Cur!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hele dikke bak,mr C!

mooi apparaatje hoor,welk bouwjaar issie?

greetzz

Comment

Knap Mr C, jij bezit het alfa virus net zo als ik, die dubbele uitlaat is dat ééntje aan elke kant of een gewone. Jullie worden anders belast in nederland wat betreft auto's, wij worden nog steeds belast op het vermogen van onze auto, als ik zo een wagen wens in te schrijven hier in Belgie ben ik al 2500euro kwijt zonder er nog maar mee gereden te hebben,gewoon om hem in te schrijven,daar moet dan nog wegentaks en verzekering enzo bijkomen

Grtz
          stil growing

Comment

Is een ouder dan ik Arie, eind `97 met 135.000km nu. Dealer onderhouden incl. boekjes. Ook de anwb aankoopkeuring was oké dus heb het gegokt en tot nu toe met veel plezier

Snipke bij ons betaal je wegenbelasting en daarbij kijken ze naar brandstof en gewicht. Benzine is het goedkoopste, diesel duurder en lpg het duurste.

Verzekering gaat naar nieuw waarde hoewel je die nooit meer krijgt natuurlijk. Deze was toen € 42.000 en heb hem all-risk verzekerd.....auw.....

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Uitlaat moet zoiets worden is nu één brede ovale aan de linkerkant.

Greets...

Attached Files

Comment

ja ik wil wel eens ff kijken wat er in zit
                eens mijn rally gevoel weer ophalen hahahahah

en ik wacht wel tot volgend jaar 6nov zit er voor mij niet in.

en cur dat word een leuke prent!
                die duitsers zijn ook gezellig op dat gebied!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (real1972 @ Sep. 02 2004,12:53)]en cur dat word een leuke prent!
                  die duitsers zijn ook gezellig op dat gebied!
                  Viel anders reuze mee hoor, was echt stukken goedkoper dan het hier in Nederland zou zijn geweest.
                  Was wat lullig, juist in Duitsland gepakt worden, maar voor dat geld kan je best wat te hard rijden daar.  

Comment

Reed er meen ik 41km te hard en was inclusief buitenlanders korting 70 euro kwijt. Wel meteen betalen natuurlijk...

Greets...

Comment

• ow 70 wat een mzzl weer zeg!

Comment

• Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 02 2004,17:58)]Reed er meen ik 41km te hard en was inclusief buitenlanders korting 70 euro kwijt. Wel meteen betalen natuurlijk...

Greets...
                        ach,wat maakt die 70 euro nou uit?

gasten die in dat soort bakken scheuren,kunnen dat makkelijk betalen

als je maar plezier hebt,toch?

greetz

Comment

• Precies...

Greets...

Comment

• als er een meeting gaat komen dan is opa dirk er zeker bij
                            "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

• Opa nu al dacht dat je ergens rond de 20 was...

Comment

• Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (dirkster @ Sep. 03 2004,22:25)]als er een meeting gaat komen dan is opa dirk er zeker bij
                                als je deze topic helemaal gelezen hebt weet je dus dat er een paar in ieder geval 6 november naar Amsterdam komen dus zet het maar vast in je agenda.

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X